Gå til innhold

Til dere med kattunger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel er kattungen og hvor mye veier den? Jeg har en norsk skogkatt som er 7 måneder gammel, og jeg føler ikke hun blir særlig større. Hvor lenge vokser den?

Anonymkode: b744b...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt veide 2,1kg når den var 7mnd. Ble sterilisert da. Veier 3-3,5kg nå, og er 2 og ett halvt år.

Anonymkode: 686cd...5c1

Skrevet

Min veide litt over 2 kilo når hun var på den alderen og ble kastrert. Nå er hun 4, å snart 3 år. 

Anonymkode: 56bee...a5f

Skrevet

Jeg har en ragdoll og en skogkatt/main coon mix, de er 7 måneder nå og begge veier over 3 kilo, sannsynligvis rundt 3,5. Hart ikke veid de på en stund. Regner med de begge vokser enda en stund, men sikkert mye saktere. Jeg har også en gammel skogkatthunn og hun veier rundt 4,5-5 kilo, men det tok et par år før hun var utvokst. 

Anonymkode: 0383a...2e3

Skrevet

Har en kattunge som straks er 7 mndr. Vet ikke nøyaktig hvor mye den veier, men antar +/- 2 kg. Vanlig buskavl. Skal veies når den kastreres seinere i måneden.

Katten din vokser nok, men du har kanskje blitt litt hjemmeblind. Om du ser på bilder av den fra du fikk den, og fram til nå så  ser du nok forskjell. Ser min har fått lengre bein, og kroppen har blitt lang. 

Anonymkode: 62d88...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...