Gå til innhold

Hvorfor er vi alltid fordømt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det mange fra utenlandisk bakgrunn ble fordømt som de er ikke norske nok ? Selv om de er født i Norge og fikk norsk oppdragelse eller utdanning ? Det er mange av folk fra minoritetbakgrunn som er ikke religiøs  Likevel blir de fordømt som religøs muslimiske eller nok idiostiske for å bli kastet ut av samfunnet ? Også er det mange som har bindstreksidentdiet i hejmlandet sitt  men de bli identisifert som arabisk muslim? Jeg har gresk tyrkisk og armenisk bakgrunn og ble oppdratt i et muslimisk land og nå gift med en europisk mann  Likevel  er jeg allrede satt i en viss kategori? Jeg kjenner at vi hadde forskjellig oppdragelse utdanning  eller kultur  men det er ikke nok en sterk for å diskriminere andre som er ikke norsk ? På en måte leer andre kan vi dele samme ideer og livsoppfatning 

krysskulturen er et privillegium i mange europiske land og middelhavetområdet men ikke i Norge?

Anonymkode: b114a...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 16.09):

Omg, enda mer sutring 

Anonymkode: a8b8d...f92

KG er en sutreside. Hva hadde du forventet? I hvert fall ikke forståelse eller vilje til å forstå.

Anonymkode: a6c8a...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 11.09):

Hvorfor er det mange fra utenlandisk bakgrunn ble fordømt som de er ikke norske nok ? Selv om de er født i Norge og fikk norsk oppdragelse eller utdanning ? Det er mange av folk fra minoritetbakgrunn som er ikke religiøs  Likevel blir de fordømt som religøs muslimiske eller nok idiostiske for å bli kastet ut av samfunnet ? Også er det mange som har bindstreksidentdiet i hejmlandet sitt  men de bli identisifert som arabisk muslim? Jeg har gresk tyrkisk og armenisk bakgrunn og ble oppdratt i et muslimisk land og nå gift med en europisk mann  Likevel  er jeg allrede satt i en viss kategori? Jeg kjenner at vi hadde forskjellig oppdragelse utdanning  eller kultur  men det er ikke nok en sterk for å diskriminere andre som er ikke norsk ? På en måte leer andre kan vi dele samme ideer og livsoppfatning 

krysskulturen er et privillegium i mange europiske land og middelhavetområdet men ikke i Norge?

Anonymkode: b114a...a11

Rolig.

Er ikke norsk, vil ikke ha norsk statsborgerskap, så jeg kan vel svare.

Du må kunne se at mix av kulturer kan skape skepsis. Det heter biologi.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette privilegiet gjør at Norge er et mye bedre land å leve i enn Italia. Mer "slik gjør vi det i Midt Østen" trenger vi strengt tatt ikke. De har absolutt ingenting å tilby.

Reaksjonene blir deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...