AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 dumt spm, men er tekno dummy. jeg har skrudd av funksjon på messenger som viser om jeg er aktiv. men nesten hver jævla gang jeg er på fb får jeg messenger mld fra samme dame😒begynner å bli jævlig slitsomt(er daglig). kan jeg gjøre noe for å ikke vise at jeg er pålogget fb🙂og har gitt beskjed til vedkommende uten at det nytter. ønsker ikke å blokkere. Anonymkode: 74c6c...19b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): dumt spm, men er tekno dummy. jeg har skrudd av funksjon på messenger som viser om jeg er aktiv. men nesten hver jævla gang jeg er på fb får jeg messenger mld fra samme dame😒begynner å bli jævlig slitsomt(er daglig). kan jeg gjøre noe for å ikke vise at jeg er pålogget fb🙂og har gitt beskjed til vedkommende uten at det nytter. ønsker ikke å blokkere. Anonymkode: 74c6c...19b Slår du av at du er aktiv så vil du ikke kunne se at de andre på messenger listen din er pålogget. Du kan heller gjøre dette; Hold navnet til vedkommende inn så vil alternativene komme opp. Så velger du Slå av vasler og derved vil du ikke få vasler når vedkommende tar kontakt med deg. Så slipper du og blokkere🙂 Anonymkode: 30fde...5fd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 takk☺️skal prøves Anonymkode: 74c6c...19b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå