AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg hadde en interessant samtale med en flott dame, med kjemi fra begge sider. Vi pratet sammen i to dager før hun sluttet å svare. Jeg har funnet mobil nummeret hennes og vurderer om jeg skal sende melding for å høre om alt er bra med henne. Dere damer her inne, hvordan ville dere tatt imot en slik melding? Anonymkode: 8d409...926
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en interessant samtale med en flott dame, med kjemi fra begge sider. Vi pratet sammen i to dager før hun sluttet å svare. Jeg har funnet mobil nummeret hennes og vurderer om jeg skal sende melding for å høre om alt er bra med henne. Dere damer her inne, hvordan ville dere tatt imot en slik melding? Anonymkode: 8d409...926 Nei, ikke gjør det. Hun ønsker ikke kontakt, da ville hun svart på tinder. Jeg ville synes det var ekkelt om noen hadde letet opp nr mitt 😓 Anonymkode: a3b93...72c 17
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Mas og stalking er ikke greit. Vil hun svare så svarer hun deg på Tinder. Anonymkode: b0985...d9c 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Nei, det er ingen god idé. Er kontakten blitt brutt så er det en grunn til det . Selv om en føler at kjemien var bra så behøver ikke det å være gjensidig . Anonymkode: 0d80b...043 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Er du serr? Du nådde jo ikke opp denne gangen, og hun fant seg sikkert en annen, da må du la henne være i fred. Noe annet blir bare creepy. Anonymkode: bb95b...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Ghosting er patetisk, men samtidig forstår man jo at vedkommende uansett ikke var noe å samle på. Liten vits å bruke så mange kalorier på det. Selv jeg som er ekstremt selektiv og går etter profiler med bra tekst opplever ghosting, det er bare sånn Tinder-klientellet er. 99% er dessverre bare listefyll. Anonymkode: 4323d...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Kanskje er hun opptatt. Jeg har en veldig røff periode på jobben nå. Iblant gidder jeg ikke å svare tilbake. Men svarer gjerne hvis mannen tar kontakt om noen uker. Hvis noen sendte meg sms eller ringte ville jeg bli skremt og blokkerte ham. Vent noen dager/ uker og send melding på tinder med spm om det går bra. Anonymkode: 0fcae...100 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Du burde virkelig ikke gjøre det. Det er nok en grunn til at hun sluttet å svare. Enten er hun ikke så interessert, eller kanskje hun rett og slett er opptatt. Eller så har hun gjort som meg, og slettet hele Tinder :). (Det er for så vidt et par av de jeg skrev med der jeg kunne ha blitt glad om søkte meg opp på Messenger eller noe - men jeg droppet jo ut fordi det ble stille fra dem på Tinder. De kunne vel ha tatt mer kontakt der om de egentlig var noe interessert) Anonymkode: 151f8...f0a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Nei, for all del ikke gjør det. Hadde noen gjort det så hadde jeg i alle fall blokkert vedkommende alle steder. det er opp til meg å bestemme når det er greit å flytte ontakten bort fra Tinder. Om hun slutter å svare etter så kort tid så er hun enten litt opptatt (da kommer svar snart) eller hun er ikke interessert. Sannsynligvis er det det siste. Det er knapt for Ghosting å regne heller etter så kort tid, det er bare en samtale som dør ut. Sånt skjer konstant. Anonymkode: 48794...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Nei ikke ta kontakt på sms, det er bare kreepy. Man ghoster vel ikke noen selv om man slutter å skrive etter to dager på tinder? Man skriver jo gjerne med flere, og mange er på tinder i årevis, man kan da ikke ta den avsluttende «samtalen» med alle man utveksler noen ord med? Anonymkode: 250de...408 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 On 2/16/2021 at 8:26 AM, AnonymBruker said: Jeg hadde en interessant samtale med en flott dame, med kjemi fra begge sider. Vi pratet sammen i to dager før hun sluttet å svare. Jeg har funnet mobil nummeret hennes og vurderer om jeg skal sende melding for å høre om alt er bra med henne. Dere damer her inne, hvordan ville dere tatt imot en slik melding? Anonymkode: 8d409...926 Jeg ville ikke gjort det, det virker creepy. Eneste gangen jeg har syntes at det var greit var da jeg skrev med en fyr (som jeg hadde skrevet med en god stund, og vi hadde avtalt å treffes), og han sendte plutselig melding på Messenger hvor han skrev at jeg plutselig forsvant, og om det var meningen, og at jeg ikke ønsket å skrive mer så var det helt i orden. Men han var redd for at han hadde klart å slette meg ved en feil, og ville i så fall si at det ikke var planlagt. Det rare var at jeg fremdeles så han, men hadde ikke fått den siste meldingen hans der. Så Tinder oppfører seg innimellom litt merkelig, men sannsynligheten er størst for at hun har sluttet å skrive med deg. Kvinner på Tinder skriver gjerne med flere på en gang, og det kan godt hende at dere hadde en god tone, men at hun gjerne heller har truffet en annen, og at hun derfor ikke ønsker å skrive mer med andre lenger. Ghosting er jo ikke greit, men dersom man ikke har vært på date enda, så skylder man ikke den andre en "avsluttende" melding, mener jeg, særlig ikke bare et par dager. Anonymkode: 1d191...986
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Kunne fint vært meg beskrevet i HI, jeg har hatt flere korte hyggelige samtaler med menn på tinder men når jeg får en ekstra god tone med EN så fader jeg ut de andre å gir alt til denne ene. Sletter ikke så vil ikke kalle det ghosting kanskje. Hadde spydd om jeg fikk sms av en av disse som er fadet ut... Anonymkode: 8450b...16e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 Vil ikke kalle det ghosting før man i det hele tatt har møttes. Anonymkode: 7f45a...87b 1
Perelandra Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 Tråden er ryddet for reklame. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå