AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg har lyst til å ta oppkjøring i sommerferien. Hvordan er det med kjøreskole og trafikkstasjoner da? Er de åpne? Hvor lang tid på forhånd bør jeg kontakte en kjøreskole før det blir kø for oppkjøring? Jeg har lyst til å ta oppkjøring i hjembyen, derfor vil jeg vente til sommerferien. Jeg bor litt langt unna og kan ikke bare dra ned dit når som helst. Anonymkode: 70d06...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Del Skrevet 17. februar 2021 Du må sjekke om trafikkstasjonen er åpen. Jeg hadde samme "plan", å kjøre opp i Mandal på sommeren, der jeg er uansett der på hytta hos foreldrene men trafikkstasjonen der er stengt i hele fellesferien, så den planen gikk i vasken. Måtte kjøre opp i Oslo. Anonymkode: 0037d...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Del Skrevet 19. februar 2021 Spørs jo når du har sommerferie det vel.. Anonymkode: 77689...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå