Gå til innhold

43 år gammel monogam"jomfru"

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Liten nøtt.. 

Vart sammen med ei jente på videregående, og dette er den eneste jeg har hatt sex med. 

Dette er over, og jeg har vært nære å ha sex med hun jeg skal hjem til senere i uke, som er da første daten etter bruddet som er seriøst. 

Men, nå skjer det med ganske stor sannsynlighet. Er dette noe jeg tar opp før, eller kommer jeg bare inn, løfter henne opp, og bærer henne inn i senga, før jeg mister henne for alltid?  Og satser på at jeg kan sykle? 

Endret av Fjellmannover190
Change
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (18 minutter siden):

Men, nå skjer det med ganske stor sannsynlighet. Er dette noe jeg tar opp før, eller kommer jeg bare inn, løfter henne opp, og bærer henne inn i senga, før jeg mister henne for alltid?  Og satser på at jeg kan sykle? 

Sats på at sykkelkunnskapene sitter - jeg er redd det fort kan bli kleint og ødeleggende for stemningen dersom du begynner med forklaringer på noe du strengt tatt ikke behøver å si noe om. Tipper dette går helt fint. ☺️

• Liker 3
Skrevet

Du skal i hvert fall ikke bare marsjere inn og løfte henne opp og bære henne inn i senga! Hva slags grunn har du til å tro at hun har garantert deg sex på dette besøket hjemme hos henne? Finner du på noe sånt som å bare grabbe tak i henne og bære henne inn på soverommet, kan det oppfattes som et overgrep og forsøk på voldtekt.

Bruk huet, mann, og ro deg ned!! Du tror du skal få sex bare fordi en kvinne har invitert deg hjem.

Anonymkode: 62874...ce0

• Liker 5
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skal i hvert fall ikke bare marsjere inn og løfte henne opp og bære henne inn i senga! Hva slags grunn har du til å tro at hun har garantert deg sex på dette besøket hjemme hos henne? Finner du på noe sånt som å bare grabbe tak i henne og bære henne inn på soverommet, kan det oppfattes som et overgrep og forsøk på voldtekt.

Bruk huet, mann, og ro deg ned!! Du tror du skal få sex bare fordi en kvinne har invitert deg hjem.

Du, me har bestilt hotellrom neste veke, og har vore i senga saman. Men ho hadde sin kvinnelege periode då, elles hadde det skjedd.  

Forstår at du vil dømme meg, og eg legg opptil det. Men eg kan ta stemning ganske fort! (det er også ein henvisning til eit par romantiske filmer) 

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 4
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (2 minutter siden):

Du, me har bestilt hotellrom neste veke, og har vore i senga saman. Men ho hadde sin kvinnelege periode då, elles hadde det skjedd. 

Hæ?

Du skriver nå at dere HAR vært til sengs sammen, altså hatt sex. Men i første innlegg skriver du:

"jeg har vært nære å ha sex med hun jeg skal hjem til senere i uka"

Så hva er egentlig sant her? Du prater jo bare tull og sier ulike ting for hvert innlegg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ?

Du skriver nå at dere HAR vært til sengs sammen, altså hatt sex. Men i første innlegg skriver du:

Så hva er egentlig sant her? Du prater jo bare tull og sier ulike ting for hvert innlegg.

Det er mogleg å vera i senga uten å ha sex? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ?

Man kan ligge i senga uten å ha sex, for å oversette for deg "sin kvinnelige periode" = mensen

TS: bare følg det som er naturlig ut fra stemningen. Kan like godt være at det er hun som tar ledelsen og drar deg bort i senga.😉

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ro ned a.

Hilsen kvinne

Anonymkode: bbc45...1c2

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ?

Du trenger en kaffe til før du svarer på innlegg på internett. Akkurat nå er det mest du som prater tull.

Anonymkode: bbc45...1c2

• Liker 5
Skrevet

Det der takler du fint, uten å rote deg inn i melankolske fortellinger om tapt ungdomstid. Du kan si det er en stund siden, hvis du absolutt må. 

Anonymkode: df4c6...6f3

• Liker 3
Gjest Middelmådig
Skrevet

Ikke si noe som en unnskyldning for et eller annet. Ta det som det kommer naturlig. Slike ting ordner seg. ☺️

Skrevet

Du møter henne i døra med et velkomstkyss, deretter tar det ene det andre.

Anonymkode: 7f0ba...ebb

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Flere som med fordel kunne roet seg ned litt. 🙈

Anonymkode: 5abd1...b89

• Liker 2
Skrevet

Å være på hotell eller hjemmedate betyr ikke sex, det er helt naturlig å gjøre litt ulike ting sammen når man blir kjent, ikke bare sitte på kafe date eter date, og da må man jo bruke andre arenaer uten at sex er en selvfølge. 

Anonymkode: 70445...812

Skrevet

Husk beskyttelse! Det er vesentlig, også når begge er over 40. Kanskje fort gjort å glemme når man bare har hatt en fast partner i alle år.

• Liker 3
Skrevet

Ja de fleste som får hiv bla. Er fra slutten av 30 årene og oppover. 

Anonymkode: 70445...812

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du kan skru på pæra di, du også. Hva med å slutte anta at menn flest er voldtektsforbrytere og overgrepsmenn, og heller anta at TS har en lettbent formulering for å illustrere at han er klar for å "erobre" henne? 

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har hatt en eks som ikke hadde særlig erfaring, men han sa ingenting om det. Så tenker at du ikke trenger å si noe om det. De første gangene kan være litt kleine uansett, så ingen grunn til å gjøre det mer kleint. Du kan heller si noe om det senere om du ønsker det da. 

Så er det egentlig bare å ta det som det kommer og ikke ha forventninger om at ting må skje eller ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, TheCatLady said:

Jeg har hatt en eks som ikke hadde særlig erfaring, men han sa ingenting om det. Så tenker at du ikke trenger å si noe om det. De første gangene kan være litt kleine uansett, så ingen grunn til å gjøre det mer kleint. Du kan heller si noe om det senere om du ønsker det da. 

Så er det egentlig bare å ta det som det kommer og ikke ha forventninger om at ting må skje eller ikke

Erfaringa er nok der, sjølv om det kun er med ein person, så har ein vel prøvd litt🙊🙈

Gjest TheCatLady
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (20 minutter siden):

Erfaringa er nok der, sjølv om det kun er med ein person, så har ein vel prøvd litt🙊🙈

Joda, ikke sånn ment. Jeg tenker egentlig at man kan blåse ting litt mer opp enn de egentlig behøver, og jeg brydde meg i hvert fall ikke om at han hadde hatt få partnere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...