AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 En fyr, som er kompis til en av mine venner, har vist interesse for meg på en fest. Jeg har ikke kontakt med fyren på FB, tlf.nr eller lignende. Nå har han funnet meg på Tinder og liket meg. Betyr det at han kun er ute etter sex? Siden han ikke finner meg på messenger eller får nummeret av vår felles venn. Anonymkode: 6a4a3...a3f
Hunmedham Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Det betyr at han er interessert. Og siden dere begge er på Tinder, og han fant deg der, så benyttet han dette kontaktpunktet til å sende deg et signal om interesse. Ikke verre enn det. 4
Okapi Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Det kan jo være så enkelte som at han tenker det er litt invaderende å ta direkte kontakt med deg på Facebook. Har sett en del innlegg her fra fornærmede kvinner på det der, så helt naturlig å tenke at det er "tryggere" å starte med Tinder, når sjansen byr seg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Enig med de to over. Men selvfølgelig kan det fortsatt hende han kun er interessert i sex. men det kunne han vært om han tok kontakt på andre måter også. Start en prat så finner du ut av det. Er jo bare å spørre. Anonymkode: 7e5f1...057 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Hvor vanskelig kan det være? Dere har jo møttes irl, vet om hverandre, da kan du jo bare spørre hva han er ute etter? Anonymkode: 75613...fbd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå