Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er også stolt av deg ! Men, bare vent på det. Nå venter han en stund så prøver han å "vinne" deg tilbake, og det er da du gjør et svært viktig valg for deg selv og da må du sette foten ned. Det beste er om du fjerner muligheten for at han kan kontakte deg, TOTALT!  

Gjør du ikke det, men er svak og slipper han inn i varmen igjen så ender du opp i mine fotspor. Totalt ødelagt mentalt etter for mange år rundt denne type menneske.

Anonymkode: 6626c...9f9

Det er det jeg er redd for, man øyner alltid en bitteliten mulighet for at han kan forandre seg, innse sine feil og be om unnskyldning.. Har vært utallige episoder av samme karakter, dette som jeg har skrevet her er bare et lite utdrag.. Så fornuften vet at forandring aldri kommer til å skje..

Han har husnøkkelen min, når jeg får den tilsendt skal jeg blokkere han. 

Jeg er lei meg for å høre hva du har gått igjennom, det er trist at en så urokkelig tro på kjærlighet og nærhet er det som tilslutt knekker en.. Jeg håper du har det bedre nå og klarer å bygge deg selv opp igjen, det fortjener du ♥️

Anonymkode: 9e99c...c92

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkensina skrev (10 minutter siden):

Så flink du var TS! Enig med ab 1ba over her. Heier på deg :duskedame:

Takk 🙏♥️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har husnøkkelen min, når jeg får den tilsendt skal jeg blokkere han. 

Nei. Ring en låsesmed i morgen tidlig og få byttet lås. Det koster ikke mye, typ en tusenlapp. Ikke gi den førti år gamle tenåringsvalpen en sjanse til å snike seg tilbake i livet ditt. Lås ham ute av livet ditt for godt.

Anonymkode: 12fba...05c

• Liker 47
Skrevet (endret)

Kjære deg. Du har blitt utsatt for psykisk vold, og det er IKKE din skyld. Du sa det så vakkert: «Det er så trist at en urokkelig tro på kjærlighet og nærhet er det som tilslutt knekker en». Man vil tro godt om folk. Man vil tro at den man er glad i kan endre seg. Kjærlighet gjør blind, også når mishandling er en del av forholdet.

Jeg vil råde deg til å pakke det aller viktigste og dra til nærmeste krisesenter. De kan bistå deg i prosessen. Ta vare på deg selv. Gode tanker sendes din vei. :hjerte::hug:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært sammen i 2 år. Jeg har byttet passord på fb.  Jeg skrev til han istad at det beste er å gå forskjellige veier, at jeg ønsker han alt godt, men at vi ikke fungerer sammen.. (feigt å ta det på sms, men stoler ikke helt på meg selv) 

Fikk "ok, LYKKE TIL" som svar. 

Kjenner jeg har litt småangst akkurat nå, men jeg vet at det er for det beste.. 

Gratulerer med livet ditt tilbake ♥️

Anonymkode: 70ac5...a68

• Liker 7
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du har med en psykopat å gjøre. De begynner sånn som dette. Så flytter du litt og litt på grensene dine, mens du stadig blir fortalt at du reagerer på merkelige måter, noe som med tiden gjør deg unnvikende, usikker på deg selv og veldig forvirret. Så en dag sitter du plutselig der mørbanket og sier unnskyld for at du ga ham grunn til å slå deg.

Dette kutter du ut, tvert. 

Anonymkode: 42015...d8b

Akkurat samme erfaring har jeg dessverre...

Han ønsket å se deg bli opprørt fordi det booster egoet hans. Jo mer lei deg du ble, dess mer tror han du bryr deg. Det er fullstendig sosiopatisk oppførsel! Jeg sier ikke at han er sosiopat, men jeg ville gjort det slutt med han basert på denne hendelsen alene. Han visste dere har hatt trøbbel, hvordan kan man da gjøre noe slikt mot den man egentlig skal elske? Og deretter manipulerer DEG til å si unnskyld... Store røde flagg. Store!

Anonymkode: 4c9e7...324

• Liker 13
Gjest Blondie65
Skrevet

Heia TS! Jeg er stolt av deg.

Jeg frykter at du nå kommer til å bli rent i senk av en sjarmoffensiv. Da er det viktig at du husker på dritten han har gjort mot deg. Lag deg en setning inne i hodet ditt "ja, han er sjarmerende nå men husk at han slo opp bare på spøk". "Ja, nå er han søt, men husk at ... (legg til hårreisende oppførsel)". 

Jeg ville også byttet lås - du oppnår to ting: Kontroll over situasjonen og at han er ute av livet ditt.

Skrevet

Hvis dette virkelig er sant er fyren tidenes idiot med null sosiale antenner 🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjæresten min og jeg har hatt problemer i forholdet i en god stund nå, har prøvd å kjempe oss gjennom men stanger i veggen hver gang. 

Sist uke ringte han og slo opp, var veldig alvorlig og seriøs. Jeg begynte å gråte og spurte to ganger om det var noe jeg kunne gjøre for å få han til å forandre mening. Han sa nei. Og jeg la på. Skrev så en melding om at dette knuste meg, hvorpå jeg fikk svar om å ta vare på meg selv og ikke kontakte han mer. Ut av frustrasjon slettet jeg han fra alle sosiale medier og bilder vi hadde ute sammen. 

5 minutter etterpå sto han på døren med blomster, og alt var bare en "prank".. Når jeg sa at jeg har slettet han fra some ble han kjempe sint, og jeg er, i hans øyne, helt urimelig og forferdelig, og forholdet har aldri betydd noe for meg siden jeg kan slette han så fort. Jeg handlet derimot bare i affekt. 

Nå vil han ikke bli venn med meg igjen på fb fordi det er "konsekvensen av mine handlinger", han er fortsatt sint og "skuffet", og ignorerer meg mesteparten av dagen. 

Jeg så han ble såret da jeg sa jeg hadde slettet han, og jeg har beklaget for hva jeg gjorde, men jeg synes ikke jeg fortjener denne behandlingen som jeg får nå? 

Du må gjøre det helt slutt med han som følge av hans handlinger 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". 

Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. 

Ja, det et veldig vanlig på YouTube, det er flere kjente YouTube-par som driver med det støtt og stadig. Forskjellen er at de spøkene der er jo falske! Det er manus og skuespill all the way. Og du skulle aldri beklaget! Dette er hans feil 100%. Det at han legger skylda på deg er idiotisk og ekkelt.

Anonymkode: 3bb04...616

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk 🙏♥️

Bytt lås på døren, blokker ham overalt og til slutt får du noen til å si til eksen din at du fikk svar fra legen angående lite energi osv. Du er gravid. Så kan du velge hva han som vil føles verst for ham, at han er faren, eller noen andre ;)

Neida, bare tuller. Lykke til videre på ferden :) Han har ikke vært kul mot deg i det hele tatt. 

Skrevet

Så bra du dumpet han, en slik spøk er ikke gøy i det hele tatt, bare ondskapsfullt.

Lykke til, heier på deg ❤️ 

Anonymkode: 9ba3e...dbd

• Liker 2
Skrevet

Lure deg med å gjøre det slutt? Er han tilbakestående? Man gjør da ikke sånn. Sårer en partner med viten og vilje. Du skal i hvert fall ikke ta ham tilbake som partner - han høres jo helt syk ut. Hvor gammel er han? 21? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har vært sammen i 2 år. Jeg har byttet passord på fb.  Jeg skrev til han istad at det beste er å gå forskjellige veier, at jeg ønsker han alt godt, men at vi ikke fungerer sammen.. (feigt å ta det på sms, men stoler ikke helt på meg selv) 

Fikk "ok, LYKKE TIL" som svar. 

Kjenner jeg har litt småangst akkurat nå, men jeg vet at det er for det beste.. 

Flott! Husk å bytte passord på alt annet også. Og skru av stedtjenester på telefonen din. Dette er nok ikke siste gang du hører noe fra han. 

Anonymkode: f67a4...3b3

• Liker 15
Skrevet

Alle spøker er virkelig ikke noe særlig. Noe bør taes på alvor. Min eks spøkte med utseendet mitt og den svir litt. 

• Liker 3
Skrevet

❤️

Heia deg!

Om han sniker seg innpå deg igjen, så skriver du her for å dobbeltsjekke om du burde gi han en sjanse til eller ikke. La oss få være fornuften din ! 

Bytt lås, bytt passord, blokk han og ring politiet om han plutselig står utenfor å krever å komme inn. Om han har noe hos deg, så putt det i pappeske og lever det til en venn av han, eller sett deg utenfor huset hans mens han er på jobb.  Har du noe hos han?

• Liker 12
Skrevet

Han er en stor komplett idiot! Dette MÅ du få bort fra livet ditt!

Anonymkode: 44030...d90

• Liker 2
Skrevet

For et rasshøl 🤬 Stay strong TS!

• Liker 2
Skrevet

Takk for all støtten ♥️

Har ikke hørt noe fra han enda, jeg vet jeg må kontakte han på et tidspunkt for å få han til å sende mine saker til meg, men jeg har ikke energi til å ta tak i det akkurat nå. 

Han bor ikke i samme by som meg, så han kommer mest sannsynligvis ikke til å dukke opp. Akkurat nå regner han nok med at jeg kommer til å kontakte han og trygle om godt vær - noe jeg ikke kommer til å gjøre.

• Liker 11
Skrevet

Før du blokkerer synes jeg du skal skrive helt klart til han at det er slutt. Hvis ikke blir det nok kanskje brukt mot deg på ett eller annet vis. 

Har vært utsatt for det samme og livet har aldri føltes så fantastisk fritt som etter han. Selv om jeg ble knekt og det var han som til slutt dumpet meg. Det var et helvete etterpå fordi jeg ville ikke se han for den han var og trodde han kunne forandre seg. Men han kan ikke det.

Har en ny og normal mann i dag. Og jeg er takknemlig hver dag for at han viser meg hvordan kjærlighet skal være ❤ Lykke til TS! Du fortjener så uendelig mye bedre!

Anonymkode: e4280...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...