Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slik er han ofte i konflikter, snur alt til hans fordel, tar ting ut av kontekst og gjør meg den store stygge ulven. 

Jeg kan lett be om unnskyldning der jeg trør galt (og dessverre der jeg ønsker slutt på konflikten..)  jeg er langt fra perfekt, men jeg syns dette var skikkelig drøyt. 

Anonymkode: 9e99c...c92

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". 

Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. 

Herregud! Vet han ikke at slikt er fake på YouTube?? 

Du får gjøre det tilbake, men ikke ta fleip-delen. 

Respektløs type! 

Anonymkode: 70ac5...a68

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". 

Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. 

Mange av de som lager prank-videoer på YouTube gjør dette for å tjene penger og få følgere. Mye av det er staget og planlagt på forhånd, og selv om det ikke er det, så er begge parter som regel innforstått med at dårlige spøker er en gjentakende hendelse i deres forhold, og reaksjonene er derfor et spill og ikke nødvendigvis realistiske.

Han behandler deg dårlig og oppfører seg barnslig. Din reaksjon er helt normal. Men du burde revurdere om han fyren er noe å samle på.

Anonymkode: b4c87...e36

• Liker 18
Skrevet

Han driter seg ut og blir sint på deg? Høres ikke ut som han vil ta ansvar for egne handlinger, og gir seg selv bedre samvittighet av å gi deg skyldfølelse. Gjøk! 
Man utsetter ikke noen man elsker for en slik spøk, eller den oppførselen etterpå. 
Ikke ha dårlig samvittighet for å ha slettet han, du reagerte i sjokk og sorg, det er en helt naturlig reaksjon. Du sa ikke «greit for meg» og slettet han rett etter samtalen, du sendte en melding hvor han som svar ber deg aldri kontakte han igjen. Nei fy.. Sender en klem 

Anonymkode: dbeb8...1ba

• Liker 16
Skrevet

Skulle ønske du sa til han at "drit og dra, du såret meg og prøver å legge skylden på meg for at du slo opp og jeg slettet deg for å slippe å bli mer såret"

Og så hører du ikke mer på han, tar ikke i mot blomster eller noen ting siden han ikke skjønner hvor sårende han er. Han fortjener ikke noen kjæreste når han oppfører seg sånn.

Anonymkode: 2f62c...979

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik er han ofte i konflikter, snur alt til hans fordel, tar ting ut av kontekst og gjør meg den store stygge ulven. 

Jeg kan lett be om unnskyldning der jeg trør galt (og dessverre der jeg ønsker slutt på konflikten..)  jeg er langt fra perfekt, men jeg syns dette var skikkelig drøyt. 

Høres ut som god, gammeldags "gaslighting". Kom deg ut av forholdet, det kommer bare til å eskalere med mere misbruk, eventuelt bli til fysisk vold.

• Liker 20
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hvis dette er reelt burde du droppe fyren. Det å bruke straff på den måten han gjør er en form for manipulasjon. Bare det at han slår opp i utgangspunktet på tull er drøyt.. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjæresten min og jeg har hatt problemer i forholdet i en god stund nå, har prøvd å kjempe oss gjennom men stanger i veggen hver gang. 

Sist uke ringte han og slo opp, var veldig alvorlig og seriøs. Jeg begynte å gråte og spurte to ganger om det var noe jeg kunne gjøre for å få han til å forandre mening. Han sa nei. Og jeg la på. Skrev så en melding om at dette knuste meg, hvorpå jeg fikk svar om å ta vare på meg selv og ikke kontakte han mer. Ut av frustrasjon slettet jeg han fra alle sosiale medier og bilder vi hadde ute sammen. 

5 minutter etterpå sto han på døren med blomster, og alt var bare en "prank".. Når jeg sa at jeg har slettet han fra some ble han kjempe sint, og jeg er, i hans øyne, helt urimelig og forferdelig, og forholdet har aldri betydd noe for meg siden jeg kan slette han så fort. Jeg handlet derimot bare i affekt. 

Nå vil han ikke bli venn med meg igjen på fb fordi det er "konsekvensen av mine handlinger", han er fortsatt sint og "skuffet", og ignorerer meg mesteparten av dagen. 

Jeg så han ble såret da jeg sa jeg hadde slettet han, og jeg har beklaget for hva jeg gjorde, men jeg synes ikke jeg fortjener denne behandlingen som jeg får nå? 

Troll tenker jeg 

Anonymkode: 1869d...0b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Troll tenker jeg 

Hæ? At jeg troller? Hvorfor skulle jeg gjøre det? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ? At jeg troller? Hvorfor skulle jeg gjøre det? 

Fordi det er for dumt til å være sant, både det han gjorde og det du gjorde og gjør.. 

Skrevet

Det virker kanskje ikke sånn nå, men han der er farlig. Kom deg ut nå, før du kommer til et punkt der han har manipulert deg så mye at du ikke klarer å dra.

Anonymkode: 83e5e...6f4

• Liker 12
Skrevet

Gjør det slutt og ta tilbake unnskyldningen🚩

Anonymkode: df26e...6d7

• Liker 8
Skrevet

Sist store krangel er for noen uker siden. Var til legen for å bla sjekke vitaminnivåer, da jeg nevnte for han at jeg hadde vært til legen ble han sint fordi han mente det var idiotisk å bruke penger på lege når jeg bare kunne kjøpe vitaminer på apoteket. Sa da at jeg har følt meg ganske sliten og energiløs i det siste, og at det er like greit å få det sjekket ut istedetfor å kjøpe en hel haug av forskjellige vitaminer som jeg ikke vet om jeg trenger. Klarte selvsagt også å si at "hvis du tar penger ut av likningen så er det vel ikke noe som uroer deg" 

Da var han sint og kald mot meg nesten en hel uke, sa at jeg mente han bare tenkte på penger og jeg måtte forstå at han var kjempe syk og deprimert, han måtte få medisiner, og dette brydde jeg meg ikke om i det hele tatt. (og det var også første gangen jeg hørte om at han liksom var syk) 

Da jeg spurte hvilke medisiner han har fått (en kur på 4 dager visstnok mot depresjon....) så kunne han jo selvsagt ikke gi meg svaret på det, men heller "hvorfor skal jeg si det når du ikke har brydd deg før??" 

Skrevet

Fordi det er for dumt til å være sant, både det han gjorde og det du gjorde og gjør.. 

Takk, selvom det virker for dumt i din verden er det ytterst reelt i min. 

• Liker 4
Skrevet

En barnslig drittunge. 

Nei, du fortjener bedre. 

Move on.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sist store krangel er for noen uker siden. Var til legen for å bla sjekke vitaminnivåer, da jeg nevnte for han at jeg hadde vært til legen ble han sint fordi han mente det var idiotisk å bruke penger på lege når jeg bare kunne kjøpe vitaminer på apoteket. Sa da at jeg har følt meg ganske sliten og energiløs i det siste, og at det er like greit å få det sjekket ut istedetfor å kjøpe en hel haug av forskjellige vitaminer som jeg ikke vet om jeg trenger. Klarte selvsagt også å si at "hvis du tar penger ut av likningen så er det vel ikke noe som uroer deg" 

Da var han sint og kald mot meg nesten en hel uke, sa at jeg mente han bare tenkte på penger og jeg måtte forstå at han var kjempe syk og deprimert, han måtte få medisiner, og dette brydde jeg meg ikke om i det hele tatt. (og det var også første gangen jeg hørte om at han liksom var syk) 

Da jeg spurte hvilke medisiner han har fått (en kur på 4 dager visstnok mot depresjon....) så kunne han jo selvsagt ikke gi meg svaret på det, men heller "hvorfor skal jeg si det når du ikke har brydd deg før??" 

Jeg skjønner det kan være vanskelig å se, men vær så snill forlat han! 

Anonymkode: df26e...6d7

• Liker 20
Skrevet

Hykler er han

Anonymkode: cb262...8aa

• Liker 2
Skrevet

En 4-dagers kur mot depresjon?? Altså, where do I sign up? Det finnes ikke, han er full av løgn.

Anonymkode: ce6cd...a97

• Liker 23
Skrevet

En kur på 4 dager fikser depresjon 😄? Nei men se nå å kom deg ut av dette forferdelige forholdet, det er jo helt tragisk å lese hvordan du lar denne dritten behandle deg.

Anonymkode: f9161...15d

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En 4-dagers kur mot depresjon?? Altså, where do I sign up? Det finnes ikke, han er full av løgn.

Anonymkode: ce6cd...a97

Ja jeg vet jo det, derfor jeg ville ha navnet på denne vidunder medisinen hans.. 🤦‍♀️😅

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...