Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". 

Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. 

Anonymkode: 9e99c...c92

Jeg hadde sagt at du driter vel i hva slags spøk de gjør på youtube, du syntes det ikke var morsomt i det hele tatt. Grunnen til at du sletta var at de såra følelser tok helt overhånd. Har han aldri hatt sterke reaksjoner i sitt liv? Ingen reagerer som deg? Neivel, det er nok MANGE som kommer med den ekte reaksjonen når kameraet er skrudd av, ikke alle vil vise hva de EGENTLIG føler i en slik situasjon når kameraet er skrudd på!

Du må også si at det er HAN som ikke bryr seg om deg, som klarte lire av seg en slik en fryktelig spøk!!

Nevn også at folk reagerer ulikt på vanskelige situasjoner. Noen sletter, andre knuser ting, andre skriker, noen drikker seg drita...lista er lang. 

Anonymkode: c4241...9d5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sist store krangel er for noen uker siden. Var til legen for å bla sjekke vitaminnivåer, da jeg nevnte for han at jeg hadde vært til legen ble han sint fordi han mente det var idiotisk å bruke penger på lege når jeg bare kunne kjøpe vitaminer på apoteket. Sa da at jeg har følt meg ganske sliten og energiløs i det siste, og at det er like greit å få det sjekket ut istedetfor å kjøpe en hel haug av forskjellige vitaminer som jeg ikke vet om jeg trenger. Klarte selvsagt også å si at "hvis du tar penger ut av likningen så er det vel ikke noe som uroer deg" 

Da var han sint og kald mot meg nesten en hel uke, sa at jeg mente han bare tenkte på penger og jeg måtte forstå at han var kjempe syk og deprimert, han måtte få medisiner, og dette brydde jeg meg ikke om i det hele tatt. (og det var også første gangen jeg hørte om at han liksom var syk) 

Da jeg spurte hvilke medisiner han har fått (en kur på 4 dager visstnok mot depresjon....) så kunne han jo selvsagt ikke gi meg svaret på det, men heller "hvorfor skal jeg si det når du ikke har brydd deg før??" 

Den kuren var nok en antibiotika mot en kjønnssykdom. 

Seriøst ass, han der er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 70ac5...a68

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fordi det er for dumt til å være sant, både det han gjorde og det du gjorde og gjør.. 

Anonymkode: 1869d...0b8

Ehh, hun troller ikke. Slike ting skjer på ekte!!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den kuren var nok en antibiotika mot en kjønnssykdom. 

Seriøst ass, han der er ikke noe å samle på. 

Eller mot UVI.

Man kan bli grinete av sånt. 

Anonymkode: b417d...8d6

• Liker 2
Skrevet

Glemte vel å nevne at han også er nødt til å ha min innloggingsinfo på fb, og nåde meg om jeg bytter passord for da betyr det at jeg skjuler noe. Jeg har aldri vært utro, heller aldri flørtet eller snakket upassende til noen andre, bortsett fra at jeg sa at jeg var glad i deg til en homofil kamerat som jeg har kjent halve livet mitt. Men i hans øyne betyr det at jeg egentlig vil ha han. 

Jeg begynner jo å se selv hvor sinnsykt alt dette er. Og hva den eneste løsningen er. Sykt at man blir så ufattelig blind, og hvor mange unnskyldninger man kommer med til seg selv for å gi det "en sjanse til". 

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sist store krangel er for noen uker siden. Var til legen for å bla sjekke vitaminnivåer, da jeg nevnte for han at jeg hadde vært til legen ble han sint fordi han mente det var idiotisk å bruke penger på lege når jeg bare kunne kjøpe vitaminer på apoteket. Sa da at jeg har følt meg ganske sliten og energiløs i det siste, og at det er like greit å få det sjekket ut istedetfor å kjøpe en hel haug av forskjellige vitaminer som jeg ikke vet om jeg trenger. Klarte selvsagt også å si at "hvis du tar penger ut av likningen så er det vel ikke noe som uroer deg" 

Da var han sint og kald mot meg nesten en hel uke, sa at jeg mente han bare tenkte på penger og jeg måtte forstå at han var kjempe syk og deprimert, han måtte få medisiner, og dette brydde jeg meg ikke om i det hele tatt. (og det var også første gangen jeg hørte om at han liksom var syk) 

Da jeg spurte hvilke medisiner han har fått (en kur på 4 dager visstnok mot depresjon....) så kunne han jo selvsagt ikke gi meg svaret på det, men heller "hvorfor skal jeg si det når du ikke har brydd deg før??" 

Seriøst TS, hva slags helvetes barnslig, pinlig, klein dritt er du sammen med? Kvitt deg med søpla og finn deg en EKTE mann!! 

Han der oppfører seg så respektløst mot deg at jeg får vondt av å lese. 

Og vitaminer må sjekkes, du skal ikke spise for mye av vitaminer du allerede har mye av, så han er dum som sier det han sa. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Glemte vel å nevne at han også er nødt til å ha min innloggingsinfo på fb, og nåde meg om jeg bytter passord for da betyr det at jeg skjuler noe. Jeg har aldri vært utro, heller aldri flørtet eller snakket upassende til noen andre, bortsett fra at jeg sa at jeg var glad i deg til en homofil kamerat som jeg har kjent halve livet mitt. Men i hans øyne betyr det at jeg egentlig vil ha han. 

Jeg begynner jo å se selv hvor sinnsykt alt dette er. Og hva den eneste løsningen er. Sykt at man blir så ufattelig blind, og hvor mange unnskyldninger man kommer med til seg selv for å gi det "en sjanse til". 

Kjære deg, begynner å tro at han gjorde deg en tjeneste da han liksom-slo opp. Det skulle vært på ekte, dette styret her trenger du ikke ❤

Anonymkode: ce6cd...a97

• Liker 16
Skrevet

Det er skrevet lærebøker om sånne som denne fyren. Kutt ham ut av livet ditt så fort du kan og se deg ikke tilbake. Eller bli,  og post igjen etter at han slår deg første gang (spolier: det er DIN skyld at han slo).

Anonymkode: f9161...15d

• Liker 9
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten min og jeg har hatt problemer i forholdet i en god stund nå, har prøvd å kjempe oss gjennom men stanger i veggen hver gang. 

Sist uke ringte han og slo opp, var veldig alvorlig og seriøs. Jeg begynte å gråte og spurte to ganger om det var noe jeg kunne gjøre for å få han til å forandre mening. Han sa nei. Og jeg la på. Skrev så en melding om at dette knuste meg, hvorpå jeg fikk svar om å ta vare på meg selv og ikke kontakte han mer. Ut av frustrasjon slettet jeg han fra alle sosiale medier og bilder vi hadde ute sammen. 

5 minutter etterpå sto han på døren med blomster, og alt var bare en "prank".. Når jeg sa at jeg har slettet han fra some ble han kjempe sint, og jeg er, i hans øyne, helt urimelig og forferdelig, og forholdet har aldri betydd noe for meg siden jeg kan slette han så fort. Jeg handlet derimot bare i affekt. 

Nå vil han ikke bli venn med meg igjen på fb fordi det er "konsekvensen av mine handlinger", han er fortsatt sint og "skuffet", og ignorerer meg mesteparten av dagen. 

Jeg så han ble såret da jeg sa jeg hadde slettet han, og jeg har beklaget for hva jeg gjorde, men jeg synes ikke jeg fortjener denne behandlingen som jeg får nå? 

Det er vel bare å beholde slettingen og være glad man er kvitt dette kasuset? Rareste oppførsel jeg har hørt om.!! Pranke å slå opp? Hvor gammel er han? 14? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei!! Bytt passord, ikke la han få tilgang til noe som helst! Mange røde flagg her. 

• Liker 21
Skrevet

Først tenkte jeg han må være tilbakestående (eller rundt tolv år). Så leser jeg mer og han høres bare mer og mer ut som noen med en eller annen antisosial personlighetsforstyrrelse. Han mangler empati, manipulerer grovt, juger og er ekstremt kontrollerende. Håper du kommer deg bort fra ham nå mens du får det til! Hvor lenge har dere vært sammen? 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Altså... Han er ufin og sur og behandler deg som søppel. Han legger bevisst opp til situasjoner som alle ville reagert  negativt på og når du gjør akkurat det, så blir han dødsfornærmet og forventer at du skal sleike han oppover ryggen for at han skal kunne tilgi deg?! Når det er han som oppfører seg som en dust! 

Denne mannen er så stappfull av dritt at det er et under at det ikke har sprukket hull på han for lengst; han er kontrollerende, manipulativ og driver bevisst med hersketeknikker og psykisk spill mot deg.  

Du var virkelig inne på noe den gangen du blokkerte han, jeg synes du bør gjøre det igjen. Denne gangen permanent.

Endret av Kattugla
  • Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært sammen i 2 år. Jeg har byttet passord på fb.  Jeg skrev til han istad at det beste er å gå forskjellige veier, at jeg ønsker han alt godt, men at vi ikke fungerer sammen.. (feigt å ta det på sms, men stoler ikke helt på meg selv) 

Fikk "ok, LYKKE TIL" som svar. 

Kjenner jeg har litt småangst akkurat nå, men jeg vet at det er for det beste.. 

Hurra for deg!👏 

Anonymkode: ce6cd...a97

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". 

Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. 

Han er kjempeflink på å projisere egen rævva oppførsel og på å manipulere deg i alle fall. Kanskje du bør si at det faktisk er slutt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Går han på dop, kanskje? Høres innmari likt ut som min eks, som det vistr seg at hadde et rusproblem. Alle deres problemer er din feil, til og med feilene de gjør ee din feil. Uansett, dop eller ikke...her er det bare å komme seg unna.

Anonymkode: 8b375...37e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har vært sammen i 2 år. Jeg har byttet passord på fb.  Jeg skrev til han istad at det beste er å gå forskjellige veier, at jeg ønsker han alt godt, men at vi ikke fungerer sammen.. (feigt å ta det på sms, men stoler ikke helt på meg selv) 

Fikk "ok, LYKKE TIL" som svar. 

Kjenner jeg har litt småangst akkurat nå, men jeg vet at det er for det beste.. 

Dette gjorde meg lettet. Jeg kjenner deg ikke, men jeg er stolt av deg! 
Ikke la deg lure om han prøver å manipulere deg tilbake, du kan ende opp med mye dritt i innboks når han innser at han har mistet deg, men ikke se deg tilbake. 
Snakk gjerne med noen venninner om dette og hvordan han har oppført seg, sånn at de kan støtte deg i valget. 

Anonymkode: dbeb8...1ba

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette gjorde meg lettet. Jeg kjenner deg ikke, men jeg er stolt av deg! 
Ikke la deg lure om han prøver å manipulere deg tilbake, du kan ende opp med mye dritt i innboks når han innser at han har mistet deg, men ikke se deg tilbake. 
Snakk gjerne med noen venninner om dette og hvordan han har oppført seg, sånn at de kan støtte deg i valget. 

Anonymkode: dbeb8...1ba

🙏♥️♥️

• Liker 3
Skrevet

Så flink du var TS! Enig med ab 1ba over her. Heier på deg :duskedame:

• Liker 8
Skrevet

Jeg er også stolt av deg ! Men, bare vent på det. Nå venter han en stund så prøver han å "vinne" deg tilbake, og det er da du gjør et svært viktig valg for deg selv og da må du sette foten ned. Det beste er om du fjerner muligheten for at han kan kontakte deg, TOTALT!  

Gjør du ikke det, men er svak og slipper han inn i varmen igjen så ender du opp i mine fotspor. Totalt ødelagt mentalt etter for mange år rundt denne type menneske.

Anonymkode: 6626c...9f9

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...