AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Kjæresten min og jeg har hatt problemer i forholdet i en god stund nå, har prøvd å kjempe oss gjennom men stanger i veggen hver gang. Sist uke ringte han og slo opp, var veldig alvorlig og seriøs. Jeg begynte å gråte og spurte to ganger om det var noe jeg kunne gjøre for å få han til å forandre mening. Han sa nei. Og jeg la på. Skrev så en melding om at dette knuste meg, hvorpå jeg fikk svar om å ta vare på meg selv og ikke kontakte han mer. Ut av frustrasjon slettet jeg han fra alle sosiale medier og bilder vi hadde ute sammen. 5 minutter etterpå sto han på døren med blomster, og alt var bare en "prank".. Når jeg sa at jeg har slettet han fra some ble han kjempe sint, og jeg er, i hans øyne, helt urimelig og forferdelig, og forholdet har aldri betydd noe for meg siden jeg kan slette han så fort. Jeg handlet derimot bare i affekt. Nå vil han ikke bli venn med meg igjen på fb fordi det er "konsekvensen av mine handlinger", han er fortsatt sint og "skuffet", og ignorerer meg mesteparten av dagen. Jeg så han ble såret da jeg sa jeg hadde slettet han, og jeg har beklaget for hva jeg gjorde, men jeg synes ikke jeg fortjener denne behandlingen som jeg får nå? Anonymkode: 9e99c...c92 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 15. februar 2021 For en drittsekk Anonymkode: fb6cc...e0f 138
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 DU har beklaget? Altså. Hvis mannen ikke tåler reaksjonen på sin "morsomme" spøk, så får han la være å spøke med så alvorlige ting. Jeg tenker at du kan la være å legge han til på SoMe og tenke grundig over om en sånn "morroklump" er noe å ha i livet sitt? Hva hadde han gjort hvis du hadde spøkt på tilsvarende måte?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Hva faen?!😅 For en utrolig dum spøk, spesielt etter en litt trøblete periode. For en idiot! Anonymkode: ce6cd...a97 39
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Kjempebra prank, den traff han godt med... kjempedust. Anonymkode: 60ed8...87d 19
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 15. februar 2021 Med mindre dere er tenåringer så burde du kanskje finne deg en voksen mann istedenfor denne umodne tullingen? Anonymkode: f9161...15d 61
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Hva faen?? Han høres ikke god ut. Og du tok han inn etter den sinnsvake spøken? Altså, humor er gøy. Men det der.... det var bare jævlig slemt gjort av ham! Anonymkode: 256b2...950 25
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 Blondie65 skrev (Akkurat nå): DU har beklaget? Altså. Hvis mannen ikke tåler reaksjonen på sin "morsomme" spøk, så får han la være å spøke med så alvorlige ting. Jeg tenker at du kan la være å legge han til på SoMe og tenke grundig over om en sånn "morroklump" er noe å ha i livet sitt? Hva hadde han gjort hvis du hadde spøkt på tilsvarende måte? Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. Anonymkode: 9e99c...c92 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med mindre dere er tenåringer så burde du kanskje finne deg en voksen mann istedenfor denne umodne tullingen? Anonymkode: f9161...15d Han er i slutten av 30 årene, jeg er i starten av 30 årene. Jeg tror ikke jeg har klart å ta innover meg alt sammen, føles bare helt surrealistisk. Anonymkode: 9e99c...c92 2
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. Anonymkode: 9e99c...c92 Seriøst, TS: ser du ikke at du blir manipulert her? Det er etter hans mening ikke lov å reagere negativt på hans spøk. Han mener da at han kan komme med blødmer som dette uten konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har prøvd å snu situasjonen, responsen er da at han "aldri ville slettet meg etter bare 2 minutter". Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Og visstnok er det mange som spøker med den slags "bare søk det opp på YouTube, ingen reagerer slik som du".. Anonymkode: 9e99c...c92 YouTube? Har han gått i humorskole hos Putin eller? Anonymkode: 256b2...950 25
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Jeg syntes du skal dumpe han, jeg. Ferdig snakka! Anonymkode: 1598b...db3 32
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier han angrer på spøken, men han er glad for å se min reaksjon siden det viser bare hvor lite han betyr for meg. Så det å såre dine følelser er helt ok og viser ikke hvor lite DU betyr for ham? Anonymkode: f9161...15d 38
Firfisla Skrevet 15. februar 2021 #15 Skrevet 15. februar 2021 Nei, vet du hva. Ikke la han behandle deg som dritten under skoen. 21
Ulven Skrevet 15. februar 2021 #16 Skrevet 15. februar 2021 Han driter seg ut, men snur situasjonen slik at du får skylda. Vel godtar du dette, vet du jo hva som ligger foran deg. 😞 22
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #17 Skrevet 15. februar 2021 Dump denne drittsekken. Gjerne på en enda dustere måte. Også går du videre med livet ditt, glad for å være kvitt en sånn mentalt tilbakestående fyr. Anonymkode: 8577a...1dc 24
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #18 Skrevet 15. februar 2021 Sørg for å ikke kast vekk mer av ditt liv på han Anonymkode: b33e7...16a 9
Tjuagutten Skrevet 15. februar 2021 #19 Skrevet 15. februar 2021 Høres ikke helt voksen ut han typen der.. Handlingene dine i affekt var helt normale og innafor. Kanskje han burde Google "er det bra humor å slå opp på kødd for å redde forholdet" 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #20 Skrevet 15. februar 2021 Du har med en psykopat å gjøre. De begynner sånn som dette. Så flytter du litt og litt på grensene dine, mens du stadig blir fortalt at du reagerer på merkelige måter, noe som med tiden gjør deg unnvikende, usikker på deg selv og veldig forvirret. Så en dag sitter du plutselig der mørbanket og sier unnskyld for at du ga ham grunn til å slå deg. Dette kutter du ut, tvert. Anonymkode: 42015...d8b 55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå