Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kaffegrut

Endret av ElPapi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du føler? Har du ekstreme holdninger og verdier?   En mann på din alder, med forholdserfaring, og seriøsiteten i behold, burde ikke ha problemer med å få kontakt. Å vente til du faktisk bor for deg selv, vil være lurt. Å bo med eksen, er litt bob bob. 

Det at du ikke har venner,  som du sier, kan jo bety at du ikke er spesielt flink til å kommunisere, eller dele tanker?  

Voksne kvinner på datingapper og sider, er etter min erfaring sjelden på sexjakt. Mange er bare der for å få bekreftet sin attraktivitet, men ellers er de stort sett ute etter et seriøst forhold. Hvis du mangler fintfølelse og sosiale ferdigheter, så sliter du desverre uansett.  M51

Anonymkode: 96569...b60

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du føler? Har du ekstreme holdninger og verdier?   En mann på din alder, med forholdserfaring, og seriøsiteten i behold, burde ikke ha problemer med å få kontakt. Å vente til du faktisk bor for deg selv, vil være lurt. Å bo med eksen, er litt bob bob. 

Det at du ikke har venner,  som du sier, kan jo bety at du ikke er spesielt flink til å kommunisere, eller dele tanker?  

Voksne kvinner på datingapper og sider, er etter min erfaring sjelden på sexjakt. Mange er bare der for å få bekreftet sin attraktivitet, men ellers er de stort sett ute etter et seriøst forhold. Hvis du mangler fintfølelse og sosiale ferdigheter, så sliter du desverre uansett.  M51

Håper ikke seriøse menn blir skremt bort fra Tinder pga. det du skriver. Jeg er en seriøs dame som er på Timder og ønsker meg så inderlig en kjæreste. Har ingen andre plasser å lete så da blir det der. 

Anonymkode: 03ccc...6cc

Skrevet

Du bor fortsatt med kona di som du ikke er skilt med enda, skjønner godt at andre ikke gidder å involvere seg. 

Anonymkode: 8ce32...1d5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Håper ikke seriøse menn blir skremt bort fra Tinder pga. det du skriver. Jeg er en seriøs dame som er på Timder og ønsker meg så inderlig en kjæreste. Har ingen andre plasser å lete så da blir det der. 

Anonymkode: 03ccc...6cc

Jeg vet ikke hva som skulle skremme noen?  Jeg tror det er nok av begge kjønn som faktisk ønsker seg en kjæreste, men særlig de mannfolkene som ikke gjør det,  tar veldig mye plass.  

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du bor fortsatt med kona di som du ikke er skilt med enda, skjønner godt at andre ikke gidder å involvere seg. 

Anonymkode: 8ce32...1d5

Han skriver faktisk ikke at han har prøvd.  Han har bare en følelse. 

Skrevet

Det er vel i all hovedsak menn som bruker datingapper for å finne noen å ha sex med. Kvinner er ofte ute etter noe mer seriøst. Men, så lenge du bor sammen med ekskona di, vil nok mange kvie seg for å involvere seg med deg. Blir nok lettere når du flytter for deg selv. Det kommer selvsagt litt an på hvilke verdier og syn på livet du har. Jo mer ekstrem og uvanlig de er, jo vanskeligere vil det være å finne noen som deler det med deg.

Anonymkode: 7afe2...9ca

Skrevet

Du har ingen venner og bor med din ekskone? Det er jo ikke rart om du strever litt på datingmarkedet. Har neppe så mye med appers layout å gjøre. 

Anonymkode: 33eca...c9b

Skrevet

Du trengte ikke løfte denne dritten opp ved å slette hi, alt ligger fortsatt i kommentarene, så du slipper ikke unna så lett. Be heller om å slette tråden hvis du angrer så bittert.

Anonymkode: 28b71...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...