Gå til innhold

Borddekorasjoner


monja

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i august neste år og nå vrir vi hodene våre fælt for å komme på noen geniale ideer til pynt på bordene. vi skla ha (minst) 30 småbord, så å kjøpe blomsterdekorasjoner blir litt i dyreste laget. ikke er det så masse blomster å ta av utendørs siste helgen i august heller :-?

er det noen som har ideer som er stilige men billige?

da blir jeg kjempeglad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg lagde "bordkort" til bryllupet til broren min, og de fikk jeg masse skryt for. De tok litt tid å lage, men var absolutt ikke dyre. Brukte to blåskjell som jeg limte sammen. La det ene med den åpne siden ned, limte det det andre så det sto/lå på bordet, med den retteste siden mot bordet og den åpne siden ut. Skrev navnet med tusj inni det skjellet som stod.

Ga en fin virkning, og farge til bordet.

Forutsetningen for å lage et sånn borkort, er vel at en har ørlite tilknytning til sjøen, og tilgang på blåskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke små vasker på bordene da, og bruke enten lyng og hvite roser sammen eller noen gule blomster som vokser villt og hvite roser. Vi hadde nemlig disse tingene i kirken hos oss, og det var billig og flott!

De gule blomstene på det ene bildet finnes villt her og er kjempeflotte, og de var på de flotteste i midten av august.

Rosene kjøpte vi hos Mester Grønn i buketter på 20 stykker, slik at det blir ikke store utgiften om dere f.eks gjør noe sånt som bordpynt.

http://home.no/augustbrud02/bilder/kirkepynt.jpg

http://home.no/augustbrud02/bilder/kirkepynt2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasende billige telysestaker fra IKEA med gerbera-hoder i. Vakkert, dekorativt, og dritdyre gerbera (men de er kjempebillige om du kjøpe kunstige på Mique, eller noe - de ser helt like ut)

Kubbelys i ulike høyder (og farger) tre og tre sammen i "klase".

Man MÅ heller ikke ha hvit duk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd- det hørtes kjempefint ut! Litt for sent til bryllupet, men slik bordpynt må definitivt prøves når vi skal invie det nye serviset vårt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...