Anonymius53 Skrevet 15. februar 2021 #1 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg kom over en ny instagram for noen uker siden. Bybellbea, ser at veldig lite er skrevet om henne, og selv er jeg veldig usikker på om jeg liker henne. hun er morsom og har fine bilder, men jeg synes det meste er bare salg, og hun kan virke veldig falsk noen ganger. flere som følger henne?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. februar 2021 #2 Del Skrevet 15. februar 2021 Har aldri hørt om henne, så måtte inn å se. Hun virker som en typisk mammablogger. Maaaange av disse driver også med reklame. Fine bilder da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. februar 2021 #3 Del Skrevet 15. februar 2021 Anonymius53 skrev (23 minutter siden): Jeg kom over en ny instagram for noen uker siden. Bybellbea, ser at veldig lite er skrevet om henne, og selv er jeg veldig usikker på om jeg liker henne. hun er morsom og har fine bilder, men jeg synes det meste er bare salg, og hun kan virke veldig falsk noen ganger. flere som følger henne?:) Ny bruker opprettet bare for å kommentere denne instagrammeren. Lukter egenreklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymius53 Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 15. februar 2021 CecilieX skrev (19 minutter siden): Ny bruker opprettet bare for å kommentere denne instagrammeren. Lukter egenreklame. 🤣 forstår hvorfor det kan virke sånn. da jeg laget meg en bruker her for mangemange år siden brukte jeg mitt eget navn. jeg har så alltid brukt annonym knappen når jeg har skrevet her, men det går ikke på rampelys. så jeg bestemmte meg for å ganske enkelt slette min gamle og lage en ny en med et mer annonymt navn. trodde ikke noen ville legge merke til det 🙈 Men det er ikke min profil eller en av mine bekjente, bare en jeg har lagt merke til etter en vennine ba meg skjekke henne ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 15. februar 2021 #5 Del Skrevet 15. februar 2021 Er dette hun venninnen til Sarah emilie? Var hun ikke med på ett nrk TV-program for mange år siden som heter Valdres teens eller noe? Tar jeg helt feil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 15. februar 2021 #6 Del Skrevet 15. februar 2021 iansak skrev (1 time siden): Er dette hun venninnen til Sarah emilie? Var hun ikke med på ett nrk TV-program for mange år siden som heter Valdres teens eller noe? Tar jeg helt feil? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cactus_ Skrevet 15. september 2021 #7 Del Skrevet 15. september 2021 Synes det er ALT for mye eksponering av barn. Det trodde jeg bloggerne var litt ferdige med. Mye sminke, mye fisking etter spons og utlevering av barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå