Gå til innhold

Gå fra Iphone til Oneplus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny mobil, og har tenkt på en av modellene til merket som heter Oneplus. Jeg har Iphone fra før, og jeg lurer derfor på om det er mulig å overføre alt av apper etc. automatisk til den nye mobilen? Jeg lurer også på om jeg bare kan fortsette å ha det samme abonnementet som jeg har på den gamle mobilen? Føler meg veldig dum her jeg sitter som kan så lite om det, men jeg følger svært lite med i mobilverden - og jeg har hatt Iphone 6S 2 ganger nå. (Det er vel helt ulike simkort etc. - så må jeg da fikse og ordne nytt abonnement, eller er ikke det nødvendig?)

Anonymkode: 605a3...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få over bilder, kontakter og slikt. Ingen av appene kan overføres, de må erstattes av Android apper. Det finnes programmer og guider for overgang fra Apple til Android på nettet. Dessverre er det ganske mye styr, litt bedre andre veien.

Skrevet
spinner skrev (17 timer siden):

Du kan få over bilder, kontakter og slikt. Ingen av appene kan overføres, de må erstattes av Android apper. Det finnes programmer og guider for overgang fra Apple til Android på nettet. Dessverre er det ganske mye styr, litt bedre andre veien.

Okay, jeg skjønner! Regnet egentlig med at det kunne bli litt styr når man går fra apple til android, men heldigvis så har jeg ikke så veldig mange apper som er ¨superviktige¨ for meg. Takk for svar! :) 

Anonymkode: 605a3...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...