Gå til innhold

Noen andre som misliker jobben sin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Elsket den forrige jobben min. Men så ble jeg kontaktet av nåværende jobb med lovnader om høyere lønn og større utfordringer/egenutvikling. Og jeg valgte å hoppe på.

1,5år inn og jeg savner fremdeles den gamle jobben. Ja jeg har høyere lønn, høyere ansvar og strengt talt mer påvirkningskraft enn i den forrige jobben min. Men for meg er det veldig stressende, og jeg greier aldri å logge meg av jobben fordi det er en jobb som fint kan og i mange tilfeller også bør gjøres hjemme på kvelder og i helger. I tillegg er jeg "alene" i min stilling. Savner å ha kolleger på samme nivå til å diskutere saker, hjelpe hverandre og ha det sosialt med. Nå er folk enten "over" eller "under" meg. Og det følger forventninger til min stilling, men liten forståelse for hva som tar tid å gjøre og hva som er realistisk siden ingen andre kjenner oppgavene...

Den gamle jobben min var mye mindre komplisert. Så ikke usannsynlig om jeg søker meg tilbake om ett par år på tross av lønnsnedgang. Men føler jeg må gi denne jobben en sjanse litt lenger først. Vil gjerne ha med meg nok stødig erfaring til at jeg kan tjene noe på det på sikt.

Anonymkode: c751a...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...