AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg skal melde meg opp til teoriprøven, men som resten av de som skal kjøre opp så sliter jeg med å booke tidspunkt for prøven. Jeg har hørt at nye timer legges ut ved midnatt, men hvilken dag? Er det en fast kveld eller er det vilkårlig? Anonymkode: ce038...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Del Skrevet 15. februar 2021 Tror det er ved midnatt hver dag? Siden du bare kan booke 14 dager frem Anonymkode: 6acd1...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Del Skrevet 15. februar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Tror det er ved midnatt hver dag? Siden du bare kan booke 14 dager frem Anonymkode: 6acd1...4a1 Åh, det kan hende ja! Jeg trodde de la ut to hele uker i slengen. Da skal jeg prøve og se! Takk for svar! Anonymkode: ce038...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Del Skrevet 15. februar 2021 de legges ut ved midnatt, men her i Oslo og rundt, må du være rask, som om du skal kjøpe konsertbilletter. Sitte klar kl 23:59 og refreshe lista, ta timen kjapt når du ser de dukker opp. 00:03 er alle timer allerede tatt. Anonymkode: fd176...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå