Gå til innhold

Match - må nan ha abonemang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man betale på match for å snakke med andre? Det holder ikke at begge liker hverandre? 

Jeg fikk nettop match. Eller vi liker hverandre. Men jeg kan ikke skrive til personen, virker som man Må betale.

Da sletter jeg isåfall match.

Anonymkode: a43b8...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke abonnér!! Jeg sletta medlemskapet for snart et år siden,men ble  trukket i nettbanken i flere mnd etterpå. Måtte true med forbrukerrådet! Da opphørte det. Et kjapt Google- søk viste at maaange har opplevd det samme. Styr unna ! 

Anonymkode: 67fd4...543

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke abonnér!! Jeg sletta medlemskapet for snart et år siden,men ble  trukket i nettbanken i flere mnd etterpå. Måtte true med forbrukerrådet! Da opphørte det. Et kjapt Google- søk viste at maaange har opplevd det samme. Styr unna ! 

Huff, så kjipt! 
Bra det ordnet seg. 

Så det er ikke vitsi å ha match uten abo? Får jo ikke snakke sammen allikevel slik man kan på tinder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff, så kjipt! 
Bra det ordnet seg. 

Så det er ikke vitsi å ha match uten abo? Får jo ikke snakke sammen allikevel slik man kan på tinder.

Er det mulig å eventuelt søke på å personen på messenger da, eller blir det bare rart? Kan jo bare begynne meldingen med at du ikke har abonnement på match, så du får ille skrivd til personen der. 

:)

Anonymkode: 3c207...eae

Skrevet

Søke opp* 

Ikke* 

Gikk litt fort i svingen 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Huff, så kjipt! 
Bra det ordnet seg. 

Anonymkode: 

Jeg snakka ikke engang med noen der inne 😅,,, så kan ikke svare på det 🙈, men chatta med menn på Sukker ,,, tror ikke jeg betalte for det. Hvertfall ingen økonomiske etterheng 🤣

Skrevet

Match virker bare å være dyrt! Fikk meg nettopp abonnement der, for måtte jo ha det for å kunne gjøre noe som helst der inne. De har også noe som heter Match affinity, hvor man tar en personlighetstest. Men dette var ikke inkludert i abonnementet i det hele tatt, der måtte man jo betale for et helt nytt abonnement igjen. Da synes jeg at Sukker er mye bedre. Har tenkt å si opp Match nå snart, etter at jeg har betalt for den perioden jeg valgte, er spent på om de vil fortsette å trekke meg, som noen over her nevner..

Anonymkode: 22c4a...a78

Skrevet

Jeg ville droppet både Match og Sukker, og satset på gratistjenestene. De første der er jo tjent med at du er singel og kaster penger etter dem så lenge som mulig. Match har også blitt fersket i å hoste bots/falske brukere med vilje.

Bruk Tinder, Bumble og Facebook.

Anonymkode: 17461...d2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det mulig å eventuelt søke på å personen på messenger da, eller blir det bare rart? Kan jo bare begynne meldingen med at du ikke har abonnement på match, så du får ille skrivd til personen der. 

:)

Man får jo ikke opp fullt navn på personenen slik at man kan søke de opp andre steder. Heldigvis! Det hadde vært rimelig skummelt.

Anonymkode: afbe2...242

Skrevet

Match er den tjenesten hvor du får minst ut av et abonnement. Det er ingen vits i å betale der! Det er en svindelside slik den er bygget opp.

F.eks. så må du trykke ja eller nei på bilder som er i en slags kortstokk, du ser kun en person av gangen. De du trykker nei på får faktisk melding om at du har sett på profilen deres, slik at de tar kontakt med deg. Og sånn sett bygger Match opp en falsk tro på at man er veldig populær. Det er disse meldingene som man får på mail når man har gratisabonnementet. Meldinger ala "Kåre2021 synes du er helt topp, du er en av hans favoritter!". Mens sannheten kan være at han har trykket nei på deg når han har bladd gjennom bunken. Skal du slippe at folk får denne meldingen, noe du ganske snart vil ønske, så må du betale det som heter Incognito-mode. Bare svindel hele greia!

Anonymkode: a4a7f...8cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ville droppet både Match og Sukker, og satset på gratistjenestene. De første der er jo tjent med at du er singel og kaster penger etter dem så lenge som mulig. Match har også blitt fersket i å hoste bots/falske brukere med vilje.

Bruk Tinder, Bumble og Facebook.

Tinder? Det er en knulleapp og ikke noe annet. Sukker og Møteplassen er fine datingsider, men du må betale for og få noe ut av det og kommunisere med andre. Det koster penger og modere og følge opp disse sidene. Om man bruker en 1000 lapp på dette over noen måneder? Det er mindre en en kveld på byen koster. Er du ute etter noe seriøst så er det verdt hver eneste krone. Da må man betale, lage en solid profil med tekst og bilder. Så kunne oppføre seg som et menneske og være litt tålmodig.  Det er en forutsetning for og lykkes på en datingside. De fleste som dater der og betaler er seriøse, men langt i fra alle passer i noen forhold.

Skrevet

Abonnement, ikke abonemang.

Anonymkode: a1bb1...ca1

Gjest Alterego666
Skrevet

Match - må nan ha abonemang?

Jeg vet ikke, men jeg vet at god ortografi hjelper.

Skrevet

Takk for svar. Jeg har slettet match. Forstår jo at det ikke er plassen og magefølelsen sier seg enig. 

Og til dere som hakker på at jeg skriver feil: unnskyld for at det preget dere og at dere måtte bruke energi og tid på det. Jeg skal ta en snakk med dysleksien min og si den må skjerpe seg! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Jeg har slettet match. Forstår jo at det ikke er plassen og magefølelsen sier seg enig. 

Og til dere som hakker på at jeg skriver feil: unnskyld for at det preget dere og at dere måtte bruke energi og tid på det. Jeg skal ta en snakk med dysleksien min og si den må skjerpe seg! :) 

Ikke bry deg om det. 

Men bra du droppet Match. Makan til søl har jeg ikke vært borti. 

Ser mange her inne skriver at Møteplassen er bra, så kanskje du skulle forsøkt det. Selv har jeg bare forsøkt Sukker og Tinder, og har likt de to greit. Mest suksess på Tinder da, og det er ikke en knulleapp som et par brukere her inne skriver i alle tråder om nettdating.

Anonymkode: a4a7f...8cb

• Liker 4
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Tinder? Det er en knulleapp og ikke noe annet. 

Ikke alle er ute etter noe useriøst. Jeg møtte min nåværende samboer på tinder. Vært sammen i over 3 år nå :)

• Liker 3
Skrevet

det er overhodet ikke verdt pengene!! 

Anonymkode: 3747f...dce

• Liker 1
Skrevet
On 2/15/2021 at 9:11 PM, Sprinkle said:

Ikke alle er ute etter noe useriøst. Jeg møtte min nåværende samboer på tinder. Vært sammen i over 3 år nå :)

Det er en del som bare gjentar "Tinder er en knulleapp" som et mantra i hver eneste tråd, tilsynelatende uten noe særlig erfaring eller evne til å ta til seg andres. Forstå det den som kan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...