AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hei! har Lenge hatt en fiskelukt i utfloden og hater det. Problemet er at jeg er ung og får ikke til å stikke inn piller osv inn i skjeden. Det bare går ikke. Jeg bor kun med pappa og han vil jeg ikke spørre om råd til. Jeg lurer på om dere har noen kjerringråd mot dette eller f.eks tabletter man kan ta, men IKKE noe man må stikke opp inni i skjeden. takk! Anonymkode: dceeb...f5d
catlover202 Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Finnes flere kremer/gel og tabletter du kan drikke (tror jeg) på apotek, jeg har selv brukt en gel som heter multigynActiGel som funket bra
Hannah80 Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 catlover202 skrev (4 minutter siden): Finnes flere kremer/gel og tabletter du kan drikke (tror jeg) på apotek, jeg har selv brukt en gel som heter multigynActiGel som funket bra Og funker ikke det, så går det an å ta en antibiotikakur.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Du kan forsøke å skylle med svakt eddikvann. 2 dl lunkent vann og 2 spiseskjeer klar eddik 7%. Det gjør alltid jeg hvis jeg har noen problemer. Anonymkode: 80a03...bbd
kuksalamander Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Dette kan du fint ta med helsesøster, evt selv med apoteket bare. Begge de to kan gi deg gode svar på hva som kan hjelpe som fungerer for deg 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Nå har du fått gode råd allerede, men til en annen gang så kan du få hjelp hos helsesøster på skolen eller på helsestasjon for ungdom. Du kan også snakke med fastlegen. Hvis du er eldre enn 16 år har de ikke lov til å fortelle noe til faren din om at du har vært der og bedt om råd. Anonymkode: ccd08...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Anbefaler deg å dra til legen. Fortell om problemet med vagitorier (tablett i skjeden), så får du helt sikkert antibiotika som du kan svelge. Dette er en vanlig tilstand og er heldigvis enkelt å behandle Du trenger ikke å fortelle faren din om dette, og legen kommer heller ikke til å fortelle han det. Anonymkode: 6c50e...4f7 1
Matas Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Tråden er ryddet for liberale holdninger til pedofili, avsporinger og samtlige svar til dette. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå