Gå til innhold

Elionell eller lignende navn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som definisjonen på illeluktende utflod fra underlivet. «Jeg trodde det var bakteriell vaginose men gyn sa det var Elionell». Sånn blir det når du går for originale/hjemmesnekrede navn. Noe mer du lurte på?

Anonymkode: 02b4d...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elliot er ok, Lionel er også ok. Hvorfor er ikke disse sjeldne og spesielle nok? En dårlig blanding som Elionell høres jo ut som om du ikke klarer å bestemme deg og ombestemmer deg midt i navnet?! Chrisander-om-igjen. Eller olalberik (Ole-Albert-Erik) eller Phileole (Philip-Leon-Ole) eller Bragunaniel (Brage-Gunnar-Daniel) bare for at du skal ha litt mer å velge på 🤪

 

Anonymkode: 7381f...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare slenge på en y også da, så blir det Elionelly. Kanskje han blir trans, så har du slått to fluer i en smekk!

Anonymkode: 436e1...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at foreldre med veldig vanlige navn velger spesielle navn på barna sine? Jeg er nemlig motsatt, jeg er født på slutten av 70 tallet da alle het Silje, Kine, Lena osv. Men, mine foreldre som selv har helt vanlige norske navn valgte å gi meg et navn som ingen i Norge hadde hørt om på den tiden. Det høres ut som jeg er fransk. 
Har mislikt navnet mitt hele livet, ingen oppfatter det riktig eller skriver det riktig. Barna mine har derfor fått helt enkle skandinaviske navn. De har aldri klaget på navnene sine. 
 

 

Anonymkode: 4e3b9...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...