AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 I Tinder Gold er det en tilgjengelig liste over hvem som har gitt meg likes. (Vi snakker ikke match.) Det ser ut til at likes forsvinner automatisk etter en periode på noen måneder, vet noen om dette stemmer? (Jeg har ikke sveipet til venstre på dem.) Personer som tidligere har likt meg dukker så opp igjen på toppen igjen av "like listen" min. Er det for de har likt meg på nytt? Eller er dette noe Tinder styrer? (Tusen takk for svar, dette gjelder for en fyr jeg er interessert i) Anonymkode: 0651e...057
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Altså hvis du er interessert i en fyr og han har sveipet deg til høyre så er det jo bare å sveipe han til høyre også? Ser ikke problemet ditt? Jeg har også sett at noen dukker opp på nytt lengre opp på listen, jeg tror Tinder prøver å lure oss til å tro vi har fått nye Likes. Om de forsvinner etter noen mndr så er det bra syns jeg, ingen vits å ha folk man ikke er interessert i liggende der. og på noen månder så kan de fort ha mistet interessen også. Man bør være litt på, å få match mange månder etter man likte noen blir bare rart for meg i alle fall. Anonymkode: 8501d...36a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå