AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hei, jeg opplever ofte å få mange små sirkelformede sår på innsiden av lårene når jeg har mensen, lokalisert ca en lillefinger unna skrittet på hver sin side. Det varer ut hele perioden min, også forsvinner det gradvis og er borte i løpet av en uke eller to hvis jeg smører meg med fuktighetskrem eller kortison. Får akkurat det samme om jeg jogger veldig aktivt eller går med bukser som gnisser inn mot låret fordi de ikke er stramme nok. Men ALLTID under mensen dukker disse opp.. Det ligner litt på eksem rett og slett, men har også vurdert om det kan være såkalt «skrittsopp», for det kan også klø av og til. Er det noen her inne som har erfart lignende ? Hatt dette i mange år. Kanskje nærmere 10 år nå, og blir helt gal for å være ærlig... er jo ikke det mest attraktive eller peneste synet... Håper det er noen «kloke» svar å få her inne Anonymkode: 0a42a...389
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Man blir ofte litt oppsvulmet under menstruasjon. Så mye mulig det gnisser litt ekstra da. Da må det strammes opp slankes for å få det unna. Anonymkode: b89d1...765
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Man blir ofte litt oppsvulmet under menstruasjon. Så mye mulig det gnisser litt ekstra da. Da må det strammes opp slankes for å få det unna. Anonymkode: b89d1...765 ts her. jeg er ganske stram fra i lår før.. ikke så stram at jeg har et «gap», men jeg har mye muskler og er ganske slank/fast. Det er ikke et alternativ for meg å bli slankere, og jeg trener 3-4 ganger i uka allerede. Lårene gnisser ikke spesielt mye med mindre jeg har løsere plagg eller jogger. Anonymkode: 0a42a...389
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Vet ikke om dette hva det kan være, men fant en link mellom utslett og mensen: https://dermnetnz.org/topics/autoimmune-progesterone-dermatitis/ Anonymkode: da793...89d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå