AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #21 Skrevet 16. februar 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fôrer etter vetrinærs anbefaling, og hun har spist denne typen på 3 året uten problem, helsetilstanden hennes er tiptop, kun fisingen som oppsto nylig som er et problem Anonymkode: 92ba6...bb9 Og hvor lenge har hun hatt prompeproblemet? Har noe endret seg? Jeg regner med at det kan være barnet, som sikkert har blitt mye mer aktiv i senere tid etter hvert som de blir mer selvstendig og mobile. Anonymkode: 492f4...d0e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #22 Skrevet 16. februar 2021 Ville forsøkt å gi katten noen kokte biter av kylling eller fisk for å se om det kan hjelpe litt. Kokes i kun vann og avkjøles. Og litt kyllinghjerte og kyllinglever. Noen ganger kan et bra tørrfor faktisk være av dårlig produksjon, ikke alle forpakker holder like bra kvalitet gang på gang. Hvordan reagerer hun på å spise blåbær feks, eller annet bær, gress og frukt? I naturen spiser ikke katter bare kjøtt og innmat. De knasker litt på bær, gress og frukt iblant også. Anonymkode: b6190...6df 2
lemoncake Skrevet 17. februar 2021 #23 Skrevet 17. februar 2021 Hva med å prøve fór som er kornfritt? En gradvis overgang til nytt fór. Kanskje katten reagerer på korn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #24 Skrevet 19. desember 2022 Tusseladden, den ene katten min, fiser noe voldsomt Anonymkode: 9dad6...b00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå