Gå til innhold

Sende melding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chatter med en på fb date...vi sa god helg i går,for han skulle på hyttetur med familie. 

Jeg har ikke møtt han ennå, men vi Skal nok det til uka..., og foreløpig er jeg bare sånn passe nysgjerrig.  

Føler jeg "bør" sende han en liten melding i dag, for å ...ja, holde hsn varm, eller for  at han ikke skal tro jeg er uinteressert. ...hadde jeg vært på hyttetur hadde jeg ihvertfall syntes det var hyggelig. ... han har dekning.

40ish år.

Hva tror folket?

Anonymkode: e229c...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke mas 

Anonymkode: 9f085...df7

• Liker 6
Skrevet

Han tenker helt sikkert på deg. 

Jeg har erfaring fra begge deler. Kjenn på magefølelsen, ikke egoet om å ville få tilbakemelding. :) 

(videomelding?) noen liker d

Skrevet

Jo du kan gjerne sende melding, men jeg har faktisk best erfaring med å la mannen være den mest aktive i starten. Hvis han er på hyttetur med kompiser eller familie, kan du jo oppleves litt masete. Så hold igjen og send heller melding på mandag og spør hvordan helgen har vært - hvis han ikke har sendt melding til deg innen det.

Anonymkode: 7bc5a...b43

• Liker 3
Skrevet

Hadde definitivt sittet på henda. Kan være han vil ha fri fra dating, når han er med familien 

• Liker 1
Skrevet

Han er i 40-årene og på hyttetur med familie? Håper ikke det er kone og barn det er snakk om...

Ville ha ventet til over helgen med melding. Virker litt for masete å sende noe når dere alt har sagt god helg til hverandre og han er opptatt.

Anonymkode: 52113...c49

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er i 40-årene og på hyttetur med familie? Håper ikke det er kone og barn det er snakk om...

Ville ha ventet til over helgen med melding. Virker litt for masete å sende noe når dere alt har sagt god helg til hverandre og han er opptatt.

Nei, gurimalla, nei. Det er med søsken og foreldre og onkelunger. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette spille spillet atter en gang :) Send en melding, tåler han det ikke så er det ikke noe og samle på, det samme om han ikke svarer. Jeg sendte melding kjapt etter en date om jeg så  at det var kjemi der. Gadd aldri og spille slike spill. En som ikke tåler det er heller ikke noe forholdsmateriale! Hvor mye blir en forstyrret av en melding, hvor lang tid tar det og svare på en melding! Null og niks tid, tenk over det så der dere logikken i det. Det er helt andre ting som ligger bak, om en melding er det som velter "lasset" i en slik situasjon.

Spamme med meldinger er noe helt annet og totalt irrelevant for en slik situasjon. Sender du en melding og ikke får svar? Glem det og gå videre.

• Liker 6
Skrevet
Antiviruset skrev (4 timer siden):

Dette spille spillet atter en gang :) Send en melding, tåler han det ikke så er det ikke noe og samle på, det samme om han ikke svarer. Jeg sendte melding kjapt etter en date om jeg så  at det var kjemi der. Gadd aldri og spille slike spill. En som ikke tåler det er heller ikke noe forholdsmateriale! Hvor mye blir en forstyrret av en melding, hvor lang tid tar det og svare på en melding! Null og niks tid, tenk over det så der dere logikken i det. Det er helt andre ting som ligger bak, om en melding er det som velter "lasset" i en slik situasjon.

Spamme med meldinger er noe helt annet og totalt irrelevant for en slik situasjon. Sender du en melding og ikke får svar? Glem det og gå videre.

Ikke enig i at det er spill. Jeg har reflektert litt rundt min egen datinghistorie, og jeg har ved å ta mye kontakt, virket desperat på mennene jeg har datet. Det var først når jeg ble kjent med en jeg var mer usikker på mine følelser for, men allikevel fortsatte å treffe, at mannen ble skikkelig ivrig. Han vil jobbe hardt for å beholde meg. Mens de andre jeg har datet, har ghostet, drøyd med å svare, vært uklare, osv.

Anonymkode: 7bc5a...b43

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hørt noe mer fra han her... 😂

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke hørt noe mer fra han her... 😂

Hehe ok. Nå kan du jo skrive da, og spørre hvordan hytteturen var?

Anonymkode: 0897e...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe ok. Nå kan du jo skrive da, og spørre hvordan hytteturen var?

Nei, nå er jeg sur.😂😂😂😂

Skrevet

Hvem var det mest naturlig skulle tatt opp tråden da? hvem tok initativet før helga?

Men ja, jeg tenker han ikke er så interessert. Om du sender melding kan det hende han følger opp, men jeg tenker at om de virkelig er interessert så holder de kontakten, også gjennom hytteturer, om det så bare er et par meldinger.

Anonymkode: 48be2...31e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, nå er jeg sur.😂😂😂😂

Ikke nødvendigvis alle som skriver hver dag heller. Jeg er en av dem som synes det blir litt slitsomt å hele tiden måtte svare på masse meldinger. Jeg ville gjerne ha skrevet nå, og spurt hvordan helgen var, men så sett det litt an dersom han svarer, om han selv tar kontakt til å skrive, eller om det alltid er du som tar kontakt først. Det kan jo hende han er interessert men ikke er typen som skriver så mye på meldinger, eller dersom han virker som han tar lite kontakt så er han nok dessverre ikke interessert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem var det mest naturlig skulle tatt opp tråden da? hvem tok initativet før helga?

Men ja, jeg tenker han ikke er så interessert. Om du sender melding kan det hende han følger opp, men jeg tenker at om de virkelig er interessert så holder de kontakten, også gjennom hytteturer, om det så bare er et par meldinger.

Anonymkode: 48be2...31e

Enig at han kanskje ikke var SÅ intr kanskje. Det var ikke jeg heller, så jeg har vært sånn halvlunken hele tiden i svarene mine. Så at han har glemt meg over helgen er forståelig og greitt. 

Skjønner ikke hvorfor jeg er på tinder/fb date osv, siden når alt kommer til alt ikke er så intr i forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...