Gå til innhold

Vektøkning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvordan kan jeg gjøre dette på en fornuftig måte? Må jeg bare leve med at vekta er litt lavere enn jeg trives med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å søk i forumet! Jeg husker i hvertfall at jeg selv har gitt endel tips på dette temaet opptil flere ganger. :)

Gjest stælken
Skrevet

Hei,

Har samme problemet , liten trøst at du ikke er alene :)

Skrevet

Samme problem her..

vi burde startet en vektøkningstråd, hvor vi kunne opp motivere hverandre til å gå opp i vekt.. slik som slankerne har..

men iallefall.. spis masse nøtter! Det er fetende. Men det er sunt fett.

Gjest herbalife
Skrevet

prøv herbalife!

fantastiske produkter både til vektøkning, vektnedgang og vektkontroll.

jeg er selv distributør, og bruker produktene selv!

lykke til

Skrevet

Du kan alltids bruke disse "slankeshakene" i tillegg til vanlig kost.. Er vel snakk om kalorioverskudd her.. Dersom du trener styrke i tillegg, vil du jo også få en sterkere kropp og hindre at det bare et fettprosenten som går opp..

Er også mange tips på iform.no. Er kroppsbyggere osv der, og de har en del mer peiling enn meg.. De har ogsågode råd for dem som ikke vi ha bulende muskler.. ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet

hva med å kjøpe en dunk med weight gainer? ta det etter hvert måltid blandet med h-melk... ellers et styrketrening et godt råd. bygg muskler! Sliter litt med dette selv, men går på candida-diett, og kan ikke trene så utrolig mye pga sykdom, så de 2 beste rådene mine får jeg ikke utnyttet selv :( jeg har alltid vært veldig slank, men før så trente jeg mye styrke og da ble jeg en del kraftigere ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...