AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Hvis du selv har relativt voksne barn(type godt opp i tenårene/20 årene), hva tenker du da om å date/ te kjæreste med en partner med små barn ( 4-9 år) ? Anonymkode: 25755...4be
Engel Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 (endret) Jeg har 2 tenåringer og en rett under. Unngår menn som har barn som er mer enn et par år yngre enn min yngste. Jeg er ferdig med småbarn, ønsker ikke den type liv. Men jeg tror menn ofte er litt mer åpen der. Men det må de jo gjerne være om de skal holde på å date yngre damer slik mange vil. Endret 13. februar 2021 av Engel 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Veldig greit ettersom jeg også har barn på den alderen. Barnet mitt går veldig bra overens med barnet hans siden de er jevnaldre. De spør etter hverandre hele tiden å maser alltid om å overnatte hos hverandre. Veldig kjekt Anonymkode: d5b2f...6e5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Skrevet 13. februar 2021 Sorry så ikke at du hadde voksne barn. Anonymkode: d5b2f...6e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå