AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Jeg jobber på en gård innimellom og vil gjerne kunne ha med unghunden min på 1 år og 1 måned. Men han blir døøøøødsgira av å være der. Enten så løper han i 300 km/t og gjerne rundt beina på dyra, han er kjapp, eller hvis jeg binder ham opp/sier han skal være rolig og det ikke skjer noe så havner han liksom i en pipetranse der han bare sutrer og klager. Tips? Anonymkode: 703c1...65c
Tabris Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Hvis du ønsker at han skal kunne være med der fremover, så bør du legge ned tid og arbeid i det. Dvs. gi ham rolige forventninger gjennom godbitsøk, f.eks. 4
Min_hund_er_Grå Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Hva slags hund er det snakk om? Hva er dine tanker om hvordan du vil hunden skal oppføre seg på gården? Gir du hunden en jobb/oppgave? Hva er starten på besøket på gården, slipper du bare ut hunden? 2
Edie Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Edie, adm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå