Gjest Sissix Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Har spist noe jeg ikke tåler, og må ha det opp igjen kjapt! Hvordan?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Hvis det ikke holder med fingern i halsen, kan du drikke fløte, melk eller olje og så stikke fingern i halsen. Lykke til...
Wayah Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Legevakten. Rødsprit og white spirit har vel brekkmiddel i seg, men det er jo ikke bra i seg selv å helle ned noen av dem... Gillenia, en plante som en del har i hagen sin, er visstnok et naturlig brekkmiddel, brukt av visse indianerstammer, men jeg er ikke helt sikker på om det er lurt å gå rundt og gnaske på planter en ikke er helt sikker på. Jeg har lest at de brukte roten, men vet ikke om den må forbehandles eller noe.. Vil nok anbefale legevakten.
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Kanskje spise noe av det værste du vet. Kanskje du kaster opp da.? Hvis jeg hadde spist blodpudding så hadde jeg nok kastet opp.
Gjest c-man Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 jeg er faen meg lei jeg klarer ikke å kaste opp er det noen som vet hvordan man gjør det
Belle de Jour Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 De har brekkmiddel av noe slag på legevakta. Fikk det selv en gang jeg spiste noe jeg ikke skulle ha i meg som liten.
Gjest scorpius Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Hvis det er virkelig alvorlig, så synes jeg du skal ta deg en tur på legevakten. For selv om du klarer å få det opp selv, er det jo ikke sikkert du klarer å få opp alt.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 jeg er faen meg lei jeg klarer ikke å kaste opp er det noen som vet hvordan man gjør det Se for deg levende og døde mus som råtner samt slanger, da spyr iallfall jeg garantert Om ikke d hjelper drar du til legevakta tvert :tøff:
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Stapp fingrene i halsen og bevege på dem, ikke stopp før du spyr over hendende dine:S Nytter ikke å ta de ut bare ved en liten brekning. Ellers så kan en ta litt salt og plassere bakerst på tungen, det kan hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 hvis trådstarter måtte spy opp raskt, er det sikkert for sent å komme med råd nå. Er tross alt 7 år siden... til ts: har du fått det til???!! 5
Chloe- Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 hvis trådstarter måtte spy opp raskt, er det sikkert for sent å komme med råd nå. Er tross alt 7 år siden... til ts: har du fått det til???!! 1
Gjest Skitten pique Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 (endret) øh gammel tråd. Endret 28. april 2012 av Skitten pique
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå