AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #81 Del Skrevet 2. mars 2021 Bare jeg som får creep vibes av Bernt? Bare de kommentarene fra de andre (tipper de har sett endel bak lukka dører) og stirringen på Annika og det at han drev å berørte henne, da hun lekte katt! Han var den eneste som gjorde dette! Anonymkode: 8304c...2a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #82 Del Skrevet 2. mars 2021 Har hele tida sett på Bernt som en sur og tverr mann, men null raushet. Må innrømme at jeg får mer og mer sansen. At mine egne fordommer blir testet, er litt kult. Spent på hva han finner på i Kompani til helgen Anonymkode: bf695...066 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #83 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 23.13): Han runka på handikap doen mens han tenkte på hun youtube dama.. Anonymkode: 0b5ff...2cf Men hva mente han med at "det må ha vært i manus?" Anonymkode: 3974b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #84 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bare jeg som får creep vibes av Bernt? Bare de kommentarene fra de andre (tipper de har sett endel bak lukka dører) og stirringen på Annika og det at han drev å berørte henne, da hun lekte katt! Han var den eneste som gjorde dette! Anonymkode: 8304c...2a2 De overdriver jo bare alt dette for å sette han ut og lage en komisk situasjon.. Anonymkode: 0b5ff...2cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #85 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De overdriver jo bare alt dette for å sette han ut og lage en komisk situasjon.. Anonymkode: 0b5ff...2cf Jeg skjønner det, men det er noe med han som creeper meg ut! Da Annika tok på seg det kattekostymet og han hang etter henne, og tok på henne på en litt ekkel måte! De andre brydde seg ikke om henne, men han var veldig på hun! Anonymkode: 8304c...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 4. mars 2021 #86 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 0.21): Bare jeg som får creep vibes av Bernt? Bare de kommentarene fra de andre (tipper de har sett endel bak lukka dører) og stirringen på Annika og det at han drev å berørte henne, da hun lekte katt! Han var den eneste som gjorde dette! Anonymkode: 8304c...2a2 Altså... Om du får creep vibes så får du det ,men kanskje det er ment som humor-de kødder jo med «METOO» om du hørte . (lik humoren el ikke)og da blir det gjerne feil og antyde at folk er klåfingra el overgripere el . hva du vil fram til/antyder. Er ganske alvorlig å antyde det du skriver uten at du vet sannheten her... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #87 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 0.21): Bare jeg som får creep vibes av Bernt? Bare de kommentarene fra de andre (tipper de har sett endel bak lukka dører) og stirringen på Annika og det at han drev å berørte henne, da hun lekte katt! Han var den eneste som gjorde dette! Anonymkode: 8304c...2a2 Haha, nei jeg ler meg i hjel av Bernt!! Synes han gjør hele programmet!! 😄 Det som er så synd, er at de morsomste ryker først. Hva i huleste gjør egentlig Annika og han med håret der? De finnes jo ikke morsomme!! Anonymkode: 1c709...421 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #88 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 14.34): Spurte vgtv om det var planer om sesong 2, men det var ikke tatt noen beslutning på enda. Håper veldig på at de tar en sesong til, det er jo ikke det vanskeligste programmet å raske sammen😅 men så kommer det veldig an på hvem de har med som deltagere, hva slags gruppe som blir satt sammen. Det er trist at Ramm ikke kan være med igjen, samme med Bernt. Samtidig finner de kanskje noen kvinnelige komikere som kan bjuda på, type Cess. Anonymkode: a0b7e...3ed De er helt avhengige av å ha med folk som byr på seg selv, ellers blir det jo ikke gøy. Hvis de har bare Vegard-typer med så skjer det jo ingenting. Han har ikke noe der å gjøre. Ikke Annika heller, hun er for uerfaren i gamet til å være morsom. Det kjedeligste jeg vet er komikere som egentlig ikke er morsomme, som prøver for hardt. Maria Stavang er en sånn type. Jeg synes ikke hun er morsom i det hele tatt, hun fremstår bare dum. Linn, Jon, Bernt, Morten er helt topp for et slikt program! Det er slike de må ha med. Cess hadde gjort seg ja! Også Atle Antonsen, Terje Sporsem, Bård Tufte Johansen, de kunne hånket inn kvinner på randen, eller Henriette Steenstrup aka EDEL hadde vært KONGE!!! Anonymkode: 1c709...421 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #89 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 15.34): De er helt avhengige av å ha med folk som byr på seg selv, ellers blir det jo ikke gøy. Hvis de har bare Vegard-typer med så skjer det jo ingenting. Han har ikke noe der å gjøre. Ikke Annika heller, hun er for uerfaren i gamet til å være morsom. Det kjedeligste jeg vet er komikere som egentlig ikke er morsomme, som prøver for hardt. Maria Stavang er en sånn type. Jeg synes ikke hun er morsom i det hele tatt, hun fremstår bare dum. Linn, Jon, Bernt, Morten er helt topp for et slikt program! Det er slike de må ha med. Cess hadde gjort seg ja! Også Atle Antonsen, Terje Sporsem, Bård Tufte Johansen, de kunne hånket inn kvinner på randen, eller Henriette Steenstrup aka EDEL hadde vært KONGE!!! Anonymkode: 1c709...421 Jeg liker Linn Skåber men synes faktisk ikke hun har bidratt med noe latter der inne i motsetning til f.eks. Vegard. Glad det var hun som gikk ut i dag. Tror Annika faktisk passer bedre inn i programmet enn Linn. Anonymkode: 0b5ff...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #90 Del Skrevet 7. mars 2021 Andre som er lei av å få dette programmet trøkt i trynet hver gang man går inn på vg.no ? Uke inn og uke ut.. Går snart over til Dagbladet og aftenposten Anonymkode: 4890e...bc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #91 Del Skrevet 7. mars 2021 Har sett hele ferdig og synes forsåvidt det var greit morsomt,men jeg tror ikke jeg smilte eller lo en eneste gang, så litt oppskrytt synes jeg nok det var. Anonymkode: fc68c...278 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #92 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg lo godt av Annikas mensen stunt og at hun tok av seg buksa midt i middagen😂 Det var ikke så morsomt i seg selv, men hvor lav standarden er og hvor desperate de er for å få de andre til å le. Den tanken er morsom! Anonymkode: 90785...fae 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. mars 2021 #93 Del Skrevet 8. mars 2021 Annika finnes ikke morsom 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #94 Del Skrevet 8. mars 2021 Takk for tipset! Jeg ler så jeg gråter. Så utrolig rølpete, men klarer ikke å ikke le høyt. Dette trengte jeg virkelig akkurat nå, er midt oppe i et brudd og trodde jeg aldri skulle le igjen. Anonymkode: fce6e...7f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #95 Del Skrevet 11. mars 2021 Prøvde å se på, men måtte slå av etter at de spøkte med selvmord. Er der mye av dette ? Tror kanskje dette er for barnslig for meg. Anonymkode: e5df2...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mars 2021 #96 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøvde å se på, men måtte slå av etter at de spøkte med selvmord. Er der mye av dette ? Tror kanskje dette er for barnslig for meg. Anonymkode: e5df2...f76 Tror ikke det var mer av det etter den første episoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 11. mars 2021 #97 Del Skrevet 11. mars 2021 Irja skrev (På 8.3.2021 den 2.21): Annika finnes ikke morsom Enig! Måtte spole over da hun skulle roasted de andre, ble bare så flau på hennes vegne! Det samme da hun lekte katt! Kleint 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #98 Del Skrevet 11. mars 2021 Hvorfor skal en ikke le når en er i en hytte? Folk må jo få gjøre som de vil. Anonymkode: e70d8...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #99 Del Skrevet 26. mars 2021 Irja skrev (På 8.3.2021 den 2.21): Annika finnes ikke morsom Det samme kan sies om Vegar Tryggeseid. Finnes ikke morsom. På grensen til irriterende! Anonymkode: 93e38...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #100 Del Skrevet 28. mars 2021 On 3/8/2021 at 2:21 AM, Irja said: Annika finnes ikke morsom Annika er faktisk veldig veldig morsom, men jeg synes ikke hun var lik seg selv i dette programmet, og er enig i at humoren hennes ikke traff noe bra her. Hun virket veldig ukomfortabel hele veien - forståelig nok, for det må være en påkjenning for en 21 år gammel youtuber å være i et rom i 8 t i strekk med en haug godt voksne, erfarne komikere og konstant skulle prøve å få dem til å le. (Uten å le selv, det tar jo masse krefter å holde igjen!) Jeg håper VGTV kommer til å ta hensyn til deltakerne og dele opp innspillingen over flere dager i neste sesong, det må det vel finnes budsjett til... Så kan de få samle seg mellom slagene og komme tilbake til seg selv. Annika har jo sagt flere ganger at det føltes som en "8 timer lang psykose", og at det er deler av dagen hun ikke engang husker, og jeg tror ikke hun bare tuller når hun sier det. Jeg er i hvert fall spent på å følge utviklingen hennes videre, jeg synes humoren hennes er interessant og smart, og jeg håper hun fortsetter å drive med humor lenge! Anonymkode: 271ec...48f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå