AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hva foretrekker du? Stormende forelskelse hvor man setter himmel og jord i bevegelse for å møtes. Eller at man blir kjent og det bygger seg opp gradvis? Anonymkode: 84f66...323
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Interessant spørsmål. Det har variert litt ila livet. Jeg ble brent ganske kraftig etter 3 år sammen med en jeg var veldig glad i for 1,5 år siden, nå er heg snart klar til å date igjen. så per nå hadde jeg foretrukket sakte og gradvis oppbygging.... Anonymkode: 5c069...17a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Bli kjent og bygge opp gradvis 😍 Føler at han blir kjekkere for hver gang og tryggheten mellom oss faller mer og mer på plass 🥰 Kan ha litt med alder å gjøre også, helt annen kjemi og følelse på oss 🙊 Ikke så ung lenger og faller ikke i forelskelse på samme måte som før 😄 Anonymkode: 99ac3...af6 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Begge gangene jeg har vært stormende og altoppslukende forelsket så har det gått veldig fort på trynet. Og begge gangene jeg har tatt det mer med ro og bare latt ting ta den tiden det tar så har det blitt langvarige forhold ut av det. Anonymkode: cce14...efb 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Det må bygges opp over lang lang tid. Blir normalt ikke forelsket. Til det har jeg blitt brent så mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Jeg har ikke noe valg. Jeg forelsker meg sjeldent, men det skjer alltid fort og hardt. Jeg har ALDRI fått følelser for noen over tid der det langsomt har vokst seg sterkere etterhvert, det er heller sånn at jeg kan gå fra en lunken men positiv følelse til irritasjon om den andre ønsker et forhold. Enten er det noe der fra første sekund eller det kommer aldri for min del. Jeg skjønner ikke at folk orker å være i forhold der det aldri har slått gnister. Jeg tviler på at man kan ha virkelig bra sex i sånne "vokste på han/henne" forhold. Anonymkode: 42436...5ae
Milky Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Bli kjent og forelsket gradvis. Jeg er en person som er glad i unormalt få personer og skal mye til for at jeg skal bry meg om en annen. Vært sammen med en i 5 år nå, tok litt tid å bli ordentlig forelsket men nå blir jeg litt mer forelsket hver dag
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Jeg blir fort betatt, men forelsket vet jeg ikke for jeg har ikke latt meg bli det på veldig mange år (har vært gift) Anonymkode: 78be2...e29
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Usikker, egentlig. Jeg elsker den herlige følelsen av en stormende forelskelse, men det er lett å se seg blind. Røde flagg overses lett ++. Samtidig, etter å ha opplevd den magien en gang, så føles det fort litt tomt når man møter en som virker ok, og that’s it. Jeg kjenner det blir vanskelig å se for seg noe videre når det ikke er en eneste sommerfugl i magen, uansett hvor sympatisk og fin fyren virker. Så jeg trenger nok å føle på et snev av forelskelse for å kunne komme noe videre, selv om fornuften gjerne skulle tatt det den «rolige veien». 😊 Anonymkode: 3366a...961
Gjest Bet-t-ina Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Jeg hadde aldri vært forelsket før jeg møtte mannen min. Det tok sikkert 8 måneder før jeg innså at jeg var forelsket i han.
Lothlorien- Skrevet 11. februar 2021 #11 Skrevet 11. februar 2021 Jeg har vært i forhold med kjæresten min i over ett år nå, og føler egentlig på begge deler. Føler meg stormforelsket, aldri vært så forelsket før, det føles magisk. Samtidig som vi stadig blir mer kjent, og gleder oss veldig til hver gang vi møtes og koser oss med å gjøre vanlige ting sammen også. 🥰 2
EmilieH Skrevet 11. februar 2021 #12 Skrevet 11. februar 2021 Bygge det opp gradvis, jeg ble skikkelig brent med eksen og denne gangen trenger jeg tid. Men gud som jeg koser meg i hans nærvær. Blir mer og mer trygg på han. Han er så bra! 🥰 1
Engel Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Bygge opp over tid. MEN det må være en viss tiltrekning og interesse der fra start, ellers dør det bare ut. Ikke minst må jeg merke interesse fra han. De hodestups-følelesene har jeg bare dårlig erfaring med. Det er gjerne mest fysisk tiltrekning, og de har alle vist seg å være idioter når man blir mer kjent. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå