Gå til innhold

Usikker og trenger råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 31 år og lite seksuell erfaring ( har har et ons som ikke var så bra da han  kom med nedsettende kommentarer om min kropp etc). Jeg har alltid hatt dårlig selvtilitt og trukket meg unna for å hindre bli såret når det kommer kjærligheten. Siste året har jeg og jobber fremdeles med meg selv og har "fått napp" på tinder med noen jeg liker.

Tenker mye på at jeg ikke er pen nok og god nok. Han ene er noen år yngre og jeg merker at selvtilitten faller noe når jeg ser tegn til alderdom i form av rynker etc på meg selv. Er så redd for å bli såret/avvist og ikke minst det å være seksuell aktiv med noen når jeg ikke har noe erfaring og ikke er så komfortabel i egen kropp 

Noen råd?

Anonymkode: 8b2d7...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips.

De "rovdyra" der sniffer opp usikre jenter på en mils avstand. De lukter at du er et lett bytte.

Er ikke uten grunn narcissister gjerne plukker opp empather. 

Jeg ville heller brukt tiden på deg selv og fokuser på å bygge opp selvtilliten din. Faren med å involvere seg med noen med det usikre sinnet ditt nå er at du lar deg selv bli behandlet dårlig. Vi tar gjerne det vi føler vi fortjener og er du på et dårlig sted da vil du virkelig skade sinnet ditt mer. Ikke ta den sjansen. 

Du er den eneste som kan få deg selv til å få det bra med deg selv langvarig. Vi har nok mange vært der hvor vi håper og leter etter noen som kan få oss føle oss verdt noe når vi selv ikke føler det, få oss til å føle oss fine når vi ikke ser det selv. Dette er farlig farvann! Det kan virkelig slå feil vei og skape seriøse problemer for oss. 

Det er ekstremt viktig at du ser din egen store verdi så du ikke havner i armene til et monster. 

Selv med hodet på plass kan du møte og forelske deg i grusomme mennesker. Møtte selv en som knakk meg fullstendig og jeg måtte bruke lang tid på å reparere den skaden som hadde blitt lagt. 

Noe som hjalp meg var YouTube videoer bl.a fra eksperter og faglærte. Jeg lærte mye om meg selv som gjorde forhold lettere. 

Anonymkode: 5c6fa...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...