Gå til innhold

Kald vinter. Glo heit sommer, igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tyder på at det blir en glo heit sommer, etter så mye snø og kulde som denne vinteren. Jeg hater varme over 20°C. 

Anonymkode: ccabb...51d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke glad i varme. Mange år siden jeg sluttet å dra til "syden". Hater å sole meg. Svetten renner.

22-23°C er passe varmt t-skjorte vær! Håper det blir en fin sommer uten for mye regn. Eller det kan regne i blant, men da bare om natta og så er det fint og sol igjen om morgenen! Det er lov å håpe! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ånei, håper ikke det🥵

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker både varme og kulde, jeg liker at vinteren er kald og at det er varmt på sommeren.

perfekt vintertemperatur for meg er mellom -5°C og -10°C, og en perfekt sommertemperatur for meg er mellom 20°C og 25°C.

• Liker 8
Skrevet

Nei håper ikke på en glo varm sommer igjen. Den vi hadde sist var fæl. Liker det rundt 20 grader, er mer enn nok for meg.

• Liker 3
Skrevet

Det hadde vært fantastisk! ♥️

Jeg elsker sol og varme. 🥰

• Liker 14
Skrevet

Åh, håper det er sånn det funker!

Jeg vil ha vinteren kald nok til at den gode, kramme snøen ligger, og sommeren gjerne rundt 30! Snakker om perfekt land å bo i, dersom det er sånn det blir!!

Anonymkode: 5fb6c...0fc

• Liker 10
Skrevet

For meg kan det bli 40 grader. Det gjør meg ingenting.

• Liker 7
Skrevet

Gud, spar meg, er du snill. Jeg fungerer bare ikke i varme temperaturer. Maks 22 grader, please!

Anonymkode: fade3...5f7

• Liker 5
Skrevet

Åååh! Jeg håper det altså!! Håper mest av alt at denne vinteren snart er over! Ja, jeg flyttet til utlandet så snart jeg var ferdig med vgs og bodde der i nesten 10 år men så ble savnet etter familie og venner for stort. Gjerne 25-40 grader denne sommeren takk! Blir nok ikke varmere enn maks 35 og det er greit. Det som er synd er jo om det ikke kommer nok regn. Så ja takk til glovarm sommer og nok regn!! Bonus om neste vinter "glemmer" å melde seg på hahaha 😛 

Anonymkode: 0545e...462

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært fint med en varm sommer, 25 grader, og litt regn innimellom så det ikke blir så mye tørke.

Anonymkode: 65e60...e94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde vært fint med en varm sommer, 25 grader, og litt regn innimellom så det ikke blir så mye tørke.

Anonymkode: 65e60...e94

Om vi får regn i 5 dager til sammen i juni, juli og august. kan jeg garantere deg at folk vil klage over en elendig sommer på grunn av at det regnet så mye 

Anonymkode: f9c50...c03

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh, håper det er sånn det funker!

Jeg vil ha vinteren kald nok til at den gode, kramme snøen ligger, og sommeren gjerne rundt 30! Snakker om perfekt land å bo i, dersom det er sånn det blir!!

Anonymkode: 5fb6c...0fc

Du får ikke kramsnø når det er skikkelig kaldt. 

Anonymkode: 60598...e10

• Liker 2
Skrevet

Perfekt sommer for meg er 15-20 grader, overskyet og opphold. Kan gjerne være varmere når jeg er i utlander, har bodd på ei middelhavsøy i mange år uten at temperaturene plaget meg. Men, Norge er ikke skapt for tropiske temperaturer. Husene er for varme og store strender der man slipper å ligge oppå hverandre er for få. På toppen av det hele så er lufta full av pollen. 

Anonymkode: 4fda1...4fa

• Liker 4
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Håper det! Elsker varme. Foretrekker kald vinter og varm sommer fremfor at hele året er noen få varmegrader og regn... Grøss.

Skrevet

Håper virkelig det, da hadde jeg følt det som at dette kuldehelvetet var godt for noe. Elsker temperaturer på minst 25 grader og strålende sol. Men det kan gjerne regne om natten, vil ikke at det skal bli for tørt heller. Men jeg ønsker meg en god, varm sommer med mye sol, sånn at jeg aldri behøver å fryse utendørs i sommerklærne mine.

Alle dere som er redde for en ordentlig sommer, dere fikk det som dere ville hele juli i fjor. 15-18 grader og regn stort sett hver dag hele måneden. Og mange av dere sier at dere elsker den vinteren vi har nå også. En gang må vi som elsker sommer, sol og varme bli tilgodesett også, dere kan ikke få det som dere vil hele tiden dere heller.

Anonymkode: 8d894...cba

Skrevet

Min perfekte sommer er regn annen hver dag og resten med temp mellom 15 og 20 maks. 

Anonymkode: e0c98...f9d

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper det blir en del oppholdsvær hvertfall :) sommerferien i fjor var veldig preget av regn og kjølig vær.. så litt sommer hadde vert digg

Anonymkode: ea15b...600

Skrevet

Sitte stuck i leiligheten er ille nok, men blir det 35 grader igjen blir det uutholdelig. Får håpe det blir lov å reise utenlands, for ofte er det kjøligere i Europa når det er tropesommer i Norge, av en eller annen grunn.

Anonymkode: c5a98...d7a

Skrevet

Var jo ikke en varm sommer i fjor her sørpå. Hadde vært fint med en sommer med rundt 25 grader. 30 er for mye. 

Anonymkode: 2f44c...aed

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...