AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #21 Skrevet 11. februar 2021 Virkelig? Har ikke dere naboer andre ting å henge dere opp i? La dama være i fred. Det er hverken bh tvang eller barberingstvang her til lands. Tenker det høres ut som det er en gjeng med mannfolk som ikke klarer å holde øynene for seg selv og en gjeng sure damer som er bitre fordi uansett hvor mye de friserer og dikkederer så får denne dama oppmerksomhet. Anonymkode: 9ceb0...362 5
GammelKaktus Skrevet 11. februar 2021 #22 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å kalle henne jenta er vel å dra den litt for langt, hun er 60+ Anonymkode: d4b10...3be Det hadde vært ok om hun var ung og lekker? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): og det skulle bety ?? Anonymkode: d4b10...3be Nei, det høres jo ut som om dere bor i en minimal blokk med like liten uteplass hvis du ikke kan ta en kaffe uten at du glaner rett oppi underlivet til naboen. 8
Holar Skrevet 11. februar 2021 #23 Skrevet 11. februar 2021 Sole seg i fellesarealer såpass leddkledd i februar? Sporty dame. 😊 10
Navani Skrevet 11. februar 2021 #24 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): nå er det ikke DU som må være i nærheten av 10cm lange kjønnshår når du prøver å nyte kaffen.... Anonymkode: d4b10...3be Du høres litt rar ut om du setter deg med hodet nær underlivet hennes når du skal nyte kaffe Jeg er sikker på at du kan klare å holde minst en meter avstand, spesielt nå om dagen. 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #25 Skrevet 11. februar 2021 FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden): Det hadde vært ok om hun var ung og lekker? Nei, det høres jo ut som om dere bor i en minimal blokk med like liten uteplass hvis du ikke kan ta en kaffe uten at du glaner rett oppi underlivet til naboen. Der tar du skammelig feil, kunne jo spurt først så ville jeg fortalt deg at vi bor på St. Haugen i ett privat borettslag Der den minste leiligheten er 120kvm og den største er 320kvm så minimal er den da ikke. Det er den lille plassen vi har gjerdet inn i bakgården det er snakk om, den er bare 10kvm så kan bli ganske tett befolket. Anonymkode: d4b10...3be
GammelKaktus Skrevet 11. februar 2021 #26 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der tar du skammelig feil, kunne jo spurt først så ville jeg fortalt deg at vi bor på St. Haugen i ett privat borettslag Der den minste leiligheten er 120kvm og den største er 320kvm så minimal er den da ikke. Det er den lille plassen vi har gjerdet inn i bakgården det er snakk om, den er bare 10kvm så kan bli ganske tett befolket. Anonymkode: d4b10...3be Ja, men da har dere vel balkong eller terrasse med såpass store leiligheter. Så da kan dere drikke kaffe der så slipper dere underlivet til naboen. Litt gjenkjennelig ble jo dette innlegget..stakkars nabo. 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #27 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vet ikke helt om nnlegget skal postes under sexualitet men er jo noe sexuelt ved det så prøver : Saken er den at jeg har en fantastisk snill nabo, finnes ikke noe vondt i henne men hun har alikevel blitt en snakkis i nabolaget så vil gjerne har råd om hvordan fortelle henne på en grei måte at : Å gå med t-shirt uten bh på fellesarealet kan bli drøyt for mange da hun har både store "fordeler" og usedvanlig store brystvorter som er særdeles synlig. Hun ligger gjerne på fellesarealet og soler seg også, noe hun selvfølgelig skal fortsette med men hun er en som ikke barberer seg nedentil med det resutat at "busken" tyter ut på begge sider og er GODT synlig. Synes det er lite hyggelig at ngen tar det opp med henne og bare snakker om det så ....fnnes det noen kloke hoder som har en ide om hvordan jeg skal gå fram ??? Vl absolutt ikke fornærme henne så må sies skånsomt. Anonymkode: d4b10...3be Veldig spesielt at hun gjør dette når det nå er gjennomsnittlig 10 minus i hele landet 🙄 Anonymkode: 51911...b14 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #28 Skrevet 11. februar 2021 Å herregud, er dette noe du ofrer tankekraft på..? Å nei en BRYSTVORTE 😮😮😮 Anonymkode: e2e24...d11 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #29 Skrevet 11. februar 2021 Navani skrev (13 minutter siden): Du høres litt rar ut om du setter deg med hodet nær underlivet hennes når du skal nyte kaffe Jeg er sikker på at du kan klare å holde minst en meter avstand, spesielt nå om dagen. er jo ikke snakk om NÅ OM DAGEN......for kaldt t il å sitte ute nå. Men 1 meter fra ett villniss av en dott kan bli for mye Anonymkode: d4b10...3be
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #30 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig spesielt at hun gjør dette når det nå er gjennomsnittlig 10 minus i hele landet 🙄 Anonymkode: 51911...b14 veldig spessiet at sånne som deg skal kverulere også da, les deg opp før du svarer lille venn Anonymkode: d4b10...3be
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #31 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å herregud, er dette noe du ofrer tankekraft på..? Å nei en BRYSTVORTE 😮😮😮 Anonymkode: e2e24...d11 En ??? Hun har da 2. Anonymkode: d4b10...3be
Navani Skrevet 11. februar 2021 #32 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er jo ikke snakk om NÅ OM DAGEN......for kaldt t il å sitte ute nå. Men 1 meter fra ett villniss av en dott kan bli for mye Anonymkode: d4b10...3be Uansett syns jeg 10 cm unna underlivet til en nabo er litt i nærmeste laget, syns ikke du? Det hadde vært mer stilfullt å holde litt avstand, uansett når på året og pandemi eller ei? Du får velge å sette deg 2 meter unna. Jeg syns det er kjekt at slike som deg ikke bestemmer over andres kropper Det er tydelig at du har et mer anstrengt forhold til hår enn mange andre har, og da er det du selv som må gjøre noe med det ved å sitte lengre unna. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #33 Skrevet 11. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: En ??? Hun har da 2. Anonymkode: d4b10...3be Haha skulle akkurat til å rette på meg selv 🤣 Men det er ikke alle som har 2, hilsen kreftforeningen. Anonymkode: e2e24...d11 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #34 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Haha skulle akkurat til å rette på meg selv 🤣 Men det er ikke alle som har 2, hilsen kreftforeningen. Anonymkode: e2e24...d11 ufint å nevne kreftforeningen. Stakkars dem med 1.... Anonymkode: d4b10...3be
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #36 Skrevet 11. februar 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: er jo ikke snakk om NÅ OM DAGEN......for kaldt t il å sitte ute nå. Men 1 meter fra ett villniss av en dott kan bli for mye Anonymkode: d4b10...3be Det betyr at du har gått og grumlet på dette siden sommeren, og dét er lenge! Er livet virkelig så innholdsløst? Så lenge folk har klær på og ikke sprader nakne midt i allfarvei, så må man nesten tåle å se litt forskjellig. Selv på St. Hanshaugen. Anonymkode: 92fe1...9da 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #37 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke helt om nnlegget skal postes under sexualitet men er jo noe sexuelt ved det så prøver : Saken er den at jeg har en fantastisk snill nabo, finnes ikke noe vondt i henne men hun har alikevel blitt en snakkis i nabolaget så vil gjerne har råd om hvordan fortelle henne på en grei måte at : Å gå med t-shirt uten bh på fellesarealet kan bli drøyt for mange da hun har både store "fordeler" og usedvanlig store brystvorter som er særdeles synlig. Hun ligger gjerne på fellesarealet og soler seg også, noe hun selvfølgelig skal fortsette med men hun er en som ikke barberer seg nedentil med det resutat at "busken" tyter ut på begge sider og er GODT synlig. Synes det er lite hyggelig at ngen tar det opp med henne og bare snakker om det så ....fnnes det noen kloke hoder som har en ide om hvordan jeg skal gå fram ??? Vl absolutt ikke fornærme henne så må sies skånsomt. Anonymkode: d4b10...3be Skjønner ikke at folk ikke ser det selv..Pakke det på folk som ikke er intr. . Er det så vanskelig å kle på seg...Oppmerksomhetssyke damer.. Anonymkode: 4f76a...3e3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #38 Skrevet 11. februar 2021 Kanskje hun er en skapekshibisjonist, og tenner på tanken å vise litt ekstra. Sørgelig å høre at så mange mener at det er kun kvinner som faller innenfor visse idealrammer som har rett til å vise seg frem. For min del er «stramme jentunger» mellom 18 og 30 totalt uinteressant. Gi meg derimot ei voksen dame fra slekten «Hvermansen»; mmmmm -fantastisk. Både kvinnelige former, sjarm og personlighet samlet i ei pakke. Anonymkode: 796ef...2d9
Chantielle Skrevet 12. februar 2021 #39 Skrevet 12. februar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg