Gå til innhold

Naboen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om nnlegget skal postes under sexualitet men er jo noe sexuelt ved det så prøver :

Saken er den at jeg har en fantastisk snill nabo, finnes ikke noe vondt i henne men hun har  alikevel blitt en snakkis i nabolaget så vil gjerne har råd om hvordan fortelle henne på en grei måte at : Å gå med t-shirt uten bh på fellesarealet kan bli drøyt for mange da hun har både store "fordeler" og usedvanlig store brystvorter som er særdeles synlig. Hun ligger gjerne på fellesarealet og soler seg også, noe hun selvfølgelig skal fortsette med men hun er en som ikke barberer seg nedentil med det resutat at "busken" tyter ut på begge sider og er GODT synlig. Synes det er lite hyggelig at ngen tar det opp med henne og bare snakker om det så ....fnnes det noen kloke hoder som har en ide om hvordan jeg skal gå fram ??? Vl absolutt ikke fornærme henne så må sies skånsomt.

Anonymkode: d4b10...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se en annen vei hvis det plager dere og slutt å sladre. Er det mulig, liksom. 🙄

Anonymkode: 54984...9b2

• Liker 24
Skrevet

Hun høres ut som en fri og uhemmet sjel og det føler dere trang til å ødelegge? Herregud, jeg blir så sint på sånne folk som dere. 

Anonymkode: 54984...9b2

• Liker 12
Skrevet

Får legge et brev i postkassen da. 

Anonymkode: db2c2...29c

• Liker 2
Skrevet

Det er en mulighet for at hun vet godt om det og har bestemt seg for å gi f.. i hva andre mener. I så tilfelle vil det bare være å be om en utskjelling dersom man tar det opp med henne.

Hvordan tror du antennene er på personen? (er hun ung/gammel/spesiell/normal)

Kan det være at hun bare ikke bryr seg? 

• Liker 5
Skrevet

Å ha busk er noe man selv velger. Hun vet at hun har busk, hun har valgt det!

Anonymkode: 6c538...4d8

• Liker 8
Skrevet

Syns du en kvinnekropp skal måtte skjules? :) Jeg ville tenkt så bra at hun er komfortabel med seg selv! 

Tenk om de samme kravene fantes til menn som til kvinner? Usj, han har ikke barbert legger og lår i dag, at han tør å vise seg! Ånei, han viser seg i speedo, så vulgært, du kan jo se "alt". 

• Liker 12
Skrevet

Dere får ta en dugnad i nabolaget 😅,,busk og trollhassel bør prioriteres !

Anonymkode: 779cf...f2b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dere får ta en dugnad i nabolaget 😅,,busk og trollhassel bør prioriteres !

Anonymkode: 779cf...f2b

Trollhassel har vi lite av men lurer meg på om busken har grodd seg større i vinter 😉 Gikk til innkjøp av en elektris heggsaks sist sommer så den må vel klare jobben....

Skrevet

Dette er da virkelig ikke en sak. Seriøst. Man sender ikke en klage på noen fordi personen ikke bruker bh eller har kjønnshår. Se en annen vei hvis det sjenerer dere. Vi lever i et fritt land, og det er ingen lov som sier at alle med store brystvorter må bruke bh og folk med kjønnshår må barbere seg før solbading. Hvis hun er blitt en snakkis, ville jeg heller minnet de som snakker om, at dette minner om mobbing og du ønsker ikke å delta. Det er der problemet ligger. 

Anonymkode: de82e...485

• Liker 9
Skrevet
Navani skrev (11 minutter siden):

Syns du en kvinnekropp skal måtte skjules? :) Jeg ville tenkt så bra at hun er komfortabel med seg selv! 

Tenk om de samme kravene fantes til menn som til kvinner? Usj, han har ikke barbert legger og lår i dag, at han tør å vise seg! Ånei, han viser seg i speedo, så vulgært, du kan jo se "alt". 

Kjønnshår skal absolutt skjules !!!!!!!!!!!!! Du er ekkel om du synes noe annet !!!!! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er da virkelig ikke en sak. Seriøst. Man sender ikke en klage på noen fordi personen ikke bruker bh eller har kjønnshår. Se en annen vei hvis det sjenerer dere. Vi lever i et fritt land, og det er ingen lov som sier at alle med store brystvorter må bruke bh og folk med kjønnshår må barbere seg før solbading. Hvis hun er blitt en snakkis, ville jeg heller minnet de som snakker om, at dette minner om mobbing og du ønsker ikke å delta. Det er der problemet ligger. 

Anonymkode: de82e...485

Problemet er at feminister som deg bare skal stå på krava, nei tenke seg til kvinner uten bart....... fyyyyssssja

• Liker 1
Skrevet
Navani skrev (14 minutter siden):

nå er det ikke DU som må være i nærheten av 10cm lange kjønnshår når du prøver å nyte kaffen....

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjønnshår skal absolutt skjules !!!!!!!!!!!!! Du er ekkel om du synes noe annet !!!!! 

Konstruktivt.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg... Hvis det er alt de har å prate om i de sørgelige livene sine så må de jo nesten få beholde det. Jenta er nok klar over båder fordeler og hår men hun bryr seg ikke så hvorfor skal du.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

nå er det ikke DU som må være i nærheten av 10cm lange kjønnshår når du prøver å nyte kaffen....

Man trenger jo ikke å se den veien da.

• Liker 6
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden):

Man trenger jo ikke å se den veien da.

Om du bor i oslo så er det fristende å be deg på kaffe til sommeren så kan du uttale deg etterpå 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du bor i oslo så er det fristende å be deg på kaffe til sommeren så kan du uttale deg etterpå 😉 

:ler: Dere bor tett med andre ord?

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (7 minutter siden):

Ser ikke helt problemet jeg... Hvis det er alt de har å prate om i de sørgelige livene sine så må de jo nesten få beholde det. Jenta er nok klar over båder fordeler og hår men hun bryr seg ikke så hvorfor skal du.

Å kalle henne jenta er vel å dra den litt for langt, hun er 60+ 

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden):

:ler: Dere bor tett med andre ord?

og det skulle bety ??

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...