AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg går fast hos naprapat ca en gang i mnd. Har ikke trengt munnbind når jeg har vært der til nå og jeg skal dit igjen imorgen. Bor i en kommune med veldig lite smitte, men bor kanskje 6 mil unna nordre Follo. Har googlet vettet av meg og saumfart kommunens sider, men finner ikke ut noe. Noen som vet? Jeg reagerer på munnbind med kløe og utslett og syns også det er litt vanskelig å puste i pga medfødt trange luftveier, men SELVFØLGELIG bruker jeg det om man må, jeg har ikke tenkt å prøve å lure meg unna. Har hjemmekontor på jobben og bestiller mat hjem fra kolonial, så er svært sjelden i butikker. Har ikke vært i en butikk siden starten av januar, før det muterte viruset kom. Er ikke påvist mutert virus her i kommunen, forresten. Anonymkode: 22edf...9ce
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Ta med munnbind og spør når du kommer fram. Anonymkode: b6a17...883 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 tetrao skrev (6 timer siden): Ring dem? Jeg skal sende naprapaten en melding etterpå (har gått der lenge, så vi sender alltid sms om det er noe), men tenkte jeg skulle spørre her først. Er redd for å virke uopplyst selv om jeg har googlet meg halv ihjel og føler jeg følger godt med. Er påbudt med munnbind i taxi og det oppfordres til å bruke det hos frisør, så vil vel nesten tro det. Er ikke påbudt i butikker her, men de fleste går med munnbind for det. Skal innom en butikk etter behandling og skal bruke det. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ta med munnbind og spør når du kommer fram. Anonymkode: b6a17...883 Tar det med uansett, ja. Anonymkode: 22edf...9ce
Anjatapinjata Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Der jeg går bruker naprapaten munnbind. Jeg spriter hendene når jeg kommer og alt blir vasket å byttet mellom "pasienter". De har også engangsmunnbind om man ønsker å bruke selv😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Anjatapinjata skrev (34 minutter siden): Der jeg går bruker naprapaten munnbind. Jeg spriter hendene når jeg kommer og alt blir vasket å byttet mellom "pasienter". De har også engangsmunnbind om man ønsker å bruke selv😊 Akkurat sånn er det hos min naprapat og Men sist jeg var der var før det muterte viruset i nordre Follo kom. Har sendt melding nå, er jo pinlig å komme uten om det er ønske/krav om at man skal ha det på. Er der såpass sent at det ikke er noen i resepsjonen og er alltid alene på venterommet. Anonymkode: 22edf...9ce
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Nå må jeg si at jeg ikke helt vet hva en naprapat gjør/er, men jeg har vært hos både kiropraktor, fysioterapeut og lege de siste ukene hvor behandlerne brukte munnbind men ikke jeg en naprapat er vel ca like tett på som kiro/fysio? Eller har jeg misforstått totalt? Anonymkode: 40070...f13 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå