Gå til innhold

På tide å snakke om... fisting-fantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke fiste-fantasier har du som du ikke har fått levd ut? Og hvorfor har du ikke levd dem ut?

Endret av frk.jus
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fordi jeg har ingen fisting fantasier

• Liker 1
Skrevet
Badbunny skrev (2 minutter siden):

Ingen fordi jeg har ingen fisting fantasier

Hvorfor svarer du da? 🙂 Det er jo nok av andre tråder å ta av 🙂

• Liker 9
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har nok levd ut de fisting-fantasiene som faktisk tenner meg. 
De jeg ikke har forsøkt har mer preg av ekstremsport enn erotikk.

Skrevet (endret)

Jeg har møtt damer som har hatt fisting fantasier og de er machoister. De elsker smerte. Deilig følelse å fylle hele underlivet med hånden og kjenne hun vrir seg i smerte.  Man bør være veldig forsiktig å ta noen forbehold. Det kan lett oppstå rifter og infeksjoner.

Endret av artigmedsex
  • Liker 1
Skrevet

Kvinne her som elsker å bli fistet vaginalt. Det gjør ikke vondt med lang og god oppvarming, og jeg er ikke veldig vid for de som tror det. 

Kunne tenkt meg å bli fistet i rumpa. Vet ikke om jeg kommer til å oppfylle den fantasien.

Anonymkode: 48329...d09

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri vært inne med hele neven i min kjære, men fantasien kan man fremdeles spille på.

Hun kan womanize'e og komme av at jeg kiler vaginalåpningen med en lillefinger og hun kan komme av at hun womanize'r mens jeg har tuppen av alle fingre i henne og bare trykker på med hånda slik at det ville blitt fisting hvis det ikke stoppet opp. Tror det handler mer om å bli fylt for henne heller enn at neven skal være der inne. Hånda beveger seg veldig sakte innover og stopper opp så det bare er millimeter for millimeter, men det stimulerer veldig og hun pleier å komme rimelig fort. Etter å ha kommet vil hun stort sett ha samleie heller enn å skulle fortsette med hånda.

Hvis hun føler seg understimulert av slikking og en sjelden gang ikke kommer i mål med womanizer, så kan hun bli frustrert og "snill jente" forsvinner og vil ha hånda. Jeg synes det er hot.

• Liker 2
Skrevet

Putt på en fatboy cocksleeve og hun vil føle seg stappet med svær kuk. 

Svære mannenever med negler og hår eid av en klønete mann er nå en rar vei til nytelse.

Anonymkode: f31ee...bbf

• Liker 3
Skrevet

Kona har blitt analfistet, var veldig deilig og intenst. Slikt krever jo selvfølgelig trening, men ikke så mye som en skulle tro. Nå som vi har fått barn er det ikke blitt tid med slikt, så det lar seg ikke gjøre lenger. Beste var med neven i rumpa og så vaginal penetrasjon med penis i doggystyle. 

Anonymkode: d2211...de2

• Liker 4
Skrevet
artigmedsex skrev (13 timer siden):

Jeg har møtt damer som har hatt fisting fantasier og de er machoister. De elsker smerte. Deilig følelse å fylle hele underlivet med hånden og kjenne hun vrir seg i smerte.  Man bør være veldig forsiktig å ta noen forbehold. Det kan lett oppstå rifter og infeksjoner.

Vri seg i smerte?? 
Det er jo kjempedeilig, har aldri vridd meg i smerte jeg. 

Anonymkode: 6c255...34d

• Liker 2
Skrevet

Aldri vært sammen med en jente som har hatt lyst på dette..

Tenner ikke meg heller, så greit nok 

Skrevet

MuffinStud skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri vært inne med hele neven i min kjære, men fantasien kan man fremdeles spille på.

Hun kan womanize'e og komme av at jeg kiler vaginalåpningen med en lillefinger og hun kan komme av at hun womanize'r mens jeg har tuppen av alle fingre i henne og bare trykker på med hånda slik at det ville blitt fisting hvis det ikke stoppet opp. Tror det handler mer om å bli fylt for henne heller enn at neven skal være der inne. Hånda beveger seg veldig sakte innover og stopper opp så det bare er millimeter for millimeter, men det stimulerer veldig og hun pleier å komme rimelig fort. Etter å ha kommet vil hun stort sett ha samleie heller enn å skulle fortsette med hånda.

Hvis hun føler seg understimulert av slikking og en sjelden gang ikke kommer i mål med womanizer, så kan hun bli frustrert og "snill jente" forsvinner og vil ha hånda. Jeg synes det er hot.

Samme her. Har aldri hatt hele hånda inni henne, hun er stort sett godt fornøyd før vi kommer så langt. Tror egentlig hun hadde klart det hvis hun virkelig ville. Har ikke prøvd med womanizer 

Jeg derimot, hadde elsket å bli fistet, men hun er ikke interessert i slike ting på meg. Jeg holder på på egenhånd da, med store leker; opptil 9cm diameter og 20-25cm dypt med smalere ting (6cm diameter).

Jeg er hvertfall klar den dagen det skulle skje noe mer da 😎

Anonymkode: 37554...cba

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten (jente) min fister hverandre både foran og bak.  

Det gir oss begge intens nytelse og heftige orgasmer, gjort riktig.  

Vi liker det veldig godt begge to, men intimiteten ved å ha en hånd inne i kjæresten er vel så viktig som selve nytelsen.  🙂

en fistingfantasi må vel være at hun fister meg bak opp til albuen, vi er ikke helt der enda 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 23.44):

Kvinne her som elsker å bli fistet vaginalt. Det gjør ikke vondt med lang og god oppvarming, og jeg er ikke veldig vid for de som tror det. 

Kunne tenkt meg å bli fistet i rumpa. Vet ikke om jeg kommer til å oppfylle den fantasien.

Håper du får oppfylt fantasien - det er jo noe av det viktigste med fantasier... ;-)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 9.48):

Putt på en fatboy cocksleeve og hun vil føle seg stappet med svær kuk. 

Svære mannenever med negler og hår eid av en klønete mann er nå en rar vei til nytelse.

Anonymkode: f31ee...bbf

Godt tips! Aldri hørt om.

Skrevet
On 2/10/2021 at 11:44 PM, AnonymBruker said:

(...)

Fisting bak krever mye tid, oppvarming og glidemiddel. Selvfølgelig krever det også veldig god kommunikasjon mellom deg og den som skal gjøre det med deg. Det er ikke for hvem som helst. 

Men det er verdt det. Absolutt! 😍

• Liker 1
Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg å bli fistet bak av en litt spe og femini damehånd...

Gjest Alterego666
Skrevet
LiseOslo skrev (8 timer siden):

Fisting bak krever mye tid, oppvarming og glidemiddel. Selvfølgelig krever det også veldig god kommunikasjon mellom deg og den som skal gjøre det med deg. Det er ikke for hvem som helst. 

Men det er verdt det. Absolutt! 😍

Jeg er blitt analfistet av flere. Det er himmelsk deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...