Gå til innhold

På tide å snakke om... fisting-fantasier


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

Alterego666 skrev (6 minutter siden):

Jeg er blitt analfistet av flere. Det er himmelsk deilig!

Var det en kjærlighetsgave?

Anonymkode: d7bb9...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var det en kjærlighetsgave?

Anonymkode: d7bb9...e2c

Kan gjerne kalle det for det. Det har skjedd i trygge forhold med stor tillit og åpenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.jus skrev (På 10.2.2021 den 21.27):

Hvilke fiste-fantasier har du som du ikke har fått levd ut? Og hvorfor har du ikke levd dem ut?

Jeg elsker å bli analfistet og opplever det heldigvis med jevne mellomrom.

Mine fistefantasier går ut på dobbelfist (altså med to hender) eller bruk av foten. Sistnevnte har jeg delvis opplevd en gang, men trenger mer øvelse.

Grunnen til at jeg ikke har fått opplevd det, er vel mest at det er vanskelig å bli så tøyelig der bak. Det krever mye trening, noe man har dårlig tid til i en travel hverdag. Men det er bare å tøye mer.

930005AB-CD71-44EE-9607-6123E7333B34.jpeg

Anonymkode: e3818...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 1.01):

Jeg elsker å bli analfistet og opplever det heldigvis med jevne mellomrom.

Mine fistefantasier går ut på dobbelfist (altså med to hender) eller bruk av foten. Sistnevnte har jeg delvis opplevd en gang, men trenger mer øvelse.

Grunnen til at jeg ikke har fått opplevd det, er vel mest at det er vanskelig å bli så tøyelig der bak. Det krever mye trening, noe man har dårlig tid til i en travel hverdag. Men det er bare å tøye mer.

930005AB-CD71-44EE-9607-6123E7333B34.jpeg

Anonymkode: e3818...ebd

Dette hørtes litt skummelt ut, er det ikke fare for at fiseringen blir slapp?

Anonymkode: 4111d...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 21.23):

Dette hørtes litt skummelt ut, er det ikke fare for at fiseringen blir slapp?

Anonymkode: 4111d...6ce

Det er ikke så stor fare for det, om man går forsiktig frem, tøyer rolig og unngår smerte. Jeg har brukt masse forskjellige sexleketøy i baken siden jeg var 19-20 (er nå 34), og lukkemuskelen fungerer helt greit.

Anonymkode: e3818...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange innenfor temaet, men som alt annet rundt seksuelle fantasier og fetisjer...det krever en partner som har de samme. Og der har det stoppet...dårlig til å lete, kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablito skrev (41 minutter siden):

Jeg har mange innenfor temaet, men som alt annet rundt seksuelle fantasier og fetisjer...det krever en partner som har de samme. Og der har det stoppet...dårlig til å lete, kanskje :)

Det er ofte det som er utfordringen med fetisjer, men det er mulig 😊

Anonymkode: e3818...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ofte det som er utfordringen med fetisjer, men det er mulig 😊

Anonymkode: e3818...ebd

Jada, vi gir da ikke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablito skrev (På 21.2.2021 den 17.11):

Jada, vi gir da ikke opp ;)

Bra holdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen er å møte en som er like god på fisting som han som introduserte meg for det. Er ikke mange som er spesielt god på teknikk, samtidig som de er like god på å slikke og får dama til å squirte med det samme. Den mannen søker jeg, og drømmer om ofte!

Anonymkode: 9143f...60e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Drømmen er å møte en som er like god på fisting som han som introduserte meg for det. Er ikke mange som er spesielt god på teknikk, samtidig som de er like god på å slikke og får dama til å squirte med det samme. Den mannen søker jeg, og drømmer om ofte!

Anonymkode: 9143f...60e

Du må vel bare finne en som er mer fokusert på din nytelse, enn en som har sett det på film og har lyst til å prøve for egen del... det er så rart med det, men «egoister» blir sjelden de «beste» på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 13.45):

Er analfisting trygt for amatører?

Anonymkode: 6ec4d...a20

De færreste er profesjonelle...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2021 at 1:45 PM, AnonymBruker said:

Er analfisting trygt for amatører?

Anonymkode: 6ec4d...a20

Litt usikker på hva du mener med "amatør" 🙂

Det er ikke for nybegynnere! Det er en seksuell aktivitet som krever mye trening, oppvarming og god kommunikasjon med parter. Hvis du ikke har hatt noe særlig analsex før må du regne med at det tar flere måneder før du "er der". 

 

Men, gitt at man går forsiktig fram, tar den tiden det tar og ikke presser seg til noe som er vondt så er det trygt 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LiseOslo skrev (2 timer siden):

Litt usikker på hva du mener med "amatør" 🙂

Det er ikke for nybegynnere! Det er en seksuell aktivitet som krever mye trening, oppvarming og god kommunikasjon med parter. Hvis du ikke har hatt noe særlig analsex før må du regne med at det tar flere måneder før du "er der". 

 

Men, gitt at man går forsiktig fram, tar den tiden det tar og ikke presser seg til noe som er vondt så er det trygt 🙂 

Helt riktig.

Det handler om langvarig trening og tilvenning, og det å gå forsiktig fram. Det er lurt å øve mye med dildoer og buttplugg’er på forhånd, de gjør det mulig å åpne gradvis og i sitt eget tempo.

Folk som synes dette ser veldig skummelt ut, ignorerer at det ligger en svært lang treningsperiode forut. Det kan ta måneder eller år. Man må bli vant til å åpne lukkemuskelen bak. Det er en litt yoga-lignende greie, det å puste regelmessig hjelper mye.

Anonymkode: e3818...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med seksualisert innhold, regelbrudd på bilder og tekst med opphavsrett,samt avsporinger og svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 17.41):

Helt riktig.

Det handler om langvarig trening og tilvenning, og det å gå forsiktig fram. Det er lurt å øve mye med dildoer og buttplugg’er på forhånd, de gjør det mulig å åpne gradvis og i sitt eget tempo.

Folk som synes dette ser veldig skummelt ut, ignorerer at det ligger en svært lang treningsperiode forut. Det kan ta måneder eller år. Man må bli vant til å åpne lukkemuskelen bak. Det er en litt yoga-lignende greie, det å puste regelmessig hjelper mye.

Anonymkode: e3818...ebd

Så lenge det er verdt det er det jo topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.jus skrev (1 time siden):

Så lenge det er verdt det er det jo topp!

skal du bumpe alle trådene dine i dag eller?

Anonymkode: 156dc...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...