Gå til innhold

Hvordan lage en bordplan?


mindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi brukte denne:

http://brollopstorget.nu/Brudpar/bordsplac...ering_steg1.php

og så lagret vi bildet(vis i normalmodus) som en fil (printscreen eller høyre klikk - save pictures as..) som vi så puttet i et word dokument og blåste maks opp.

Kopierte det opp til A3 og hengte ett på hver dør.

Vi hadde også en liten versjon i sangheftene - slik at folk kunne finne ut hvem som var hvem. Da hadde vi en enkel presentasjon ved siden av.

Jeg kan gi mer detaljert hjelp/kopi av våre hvis du vil

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte også planen på Bröllopstorget som utgangspunkt. Dette var en liten skisse for oss selv. I lokalet vi var hang vi opp en bordplan i A3-format (eller var den større tro), men denne tegnet vi for hånd. Vi hadde fått et lite tips om å lage den etter vi hadde dekket bordene i lokalet i tilfelle det skulle bli noen endringer. Det ble det også, så det var smart av oss å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte word til bordplanen vår. Tegnet opp bordene med streker, og brukte tekstbokser til navnene. Dette for å få lik avstand mellom navnene.

Det eneste problemet vi hadde var at jeg fikk hjelp til å skrive bordplanen ut på "plotter". Og word og plotter var ikke en god kombinasjon når man skulle blåse utskriften opp mye. (var ca. 60x80)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...