Gå til innhold

Datingsider - For oss 40+ ?


DrueSmoothie

Anbefalte innlegg

Som nylig singel og passert 40 😮 (Gudhjepes 😛 ) så lurer jeg bare på, når dere skriver "Vanlige datingsider" istedenfor Tinder - Hvilke sider er mest "vanlige" i dag? Hvor har du selv profil? Og tenker du at det er OK å betale litt eller tenker du det er de profilene som er gratis som er av størst interresse for din del?

Sist jeg var singel og på slike sider gikk det i Sukker.no, Nettby og faktisk tilbake til Spray-date, så det er en stund siden 😛 Siste singel-periode var jeg kun på Tinder ( et par år siden), men møtte en kar utenom, så ble kortvarig erfaring derfra. Men følte det var mange på min alder på Tinder den gangen hvertfall. Men det er kanskje likevel ikke der man finner "flest"?

Og man ser jo reklamer for "just kiss" hele tiden, men bare navnet der lyser tenåring i mitt hode 😛

Bare nysgjerrig på hvor man finner "folk flest" i dag? Sukker? Match? EliteSingles? 

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder og Happn er jeg på (dog, dater nå så har litt pause). JustKiss var så sykt dårlig 🤣

Anonymkode: 03d25...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tinder, møteplassen, happend og sukker, er 40+ liker minst happend. Tinder best. Og sukker er bedre enn møteplassen😊

Anonymkode: 36a7d...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tinder, møteplassen, happend og sukker, er 40+ liker minst happend. Tinder best. Og sukker er bedre enn møteplassen😊

Anonymkode: 36a7d...89b

Happend😂

Anonymkode: 1e2b5...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endt opp med å bare bruke Tinder. Jeg liker sukker, men det er så lite utskifting av folk der, så etter et par år har jeg gitt opp den. Men om du er nysingel kan sukker være verdt å teste. Betale for 1 mnd feks. Testet Happn for noen månder siden, men i den lille byen jeg bor i var det dårlig utvalg der. Har så vidt kikket på Match og EliteSingles (null "elite" over folk der forresten) og likte ingen av dem. Samme med Møteplassen, der er det altfor mye useriøst. Bedre å luke ut folk selv på Tinder da enn å få masse meldinger fra useriøse menn.

Jeg er 44. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Happend😂

Anonymkode: 1e2b5...51d

Happyend?

Anonymkode: fdeb3...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DrueSmoothie skrev (8 timer siden):

Som nylig singel og passert 40 😮 (Gudhjepes 😛 ) så lurer jeg bare på, når dere skriver "Vanlige datingsider" istedenfor Tinder - Hvilke sider er mest "vanlige" i dag? Hvor har du selv profil? Og tenker du at det er OK å betale litt eller tenker du det er de profilene som er gratis som er av størst interresse for din del?

Sist jeg var singel og på slike sider gikk det i Sukker.no, Nettby og faktisk tilbake til Spray-date, så det er en stund siden 😛 Siste singel-periode var jeg kun på Tinder ( et par år siden), men møtte en kar utenom, så ble kortvarig erfaring derfra. Men følte det var mange på min alder på Tinder den gangen hvertfall. Men det er kanskje likevel ikke der man finner "flest"?

Og man ser jo reklamer for "just kiss" hele tiden, men bare navnet der lyser tenåring i mitt hode 😛

Bare nysgjerrig på hvor man finner "folk flest" i dag? Sukker? Match? EliteSingles? 

Synes chat . No

er helt ok. Gratis og mye forskjellig folk. Litt avhengig av klokkeslett og dag, når det gjelder aktivitet. 

Anonymkode: ec139...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp å betale på Match og Møteplassen. Totalt bortkastede penger.

Kanskje betale litt på Sukker. Men var jeg deg hadde jeg bare brukt Tinder. Laget en god profil, og vært litt åpen i sveipingen. Og så heller sortert litt grovere hvis match.

 

Anonymkode: 65ff7...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes chat . No

er helt ok. Gratis og mye forskjellig folk. Litt avhengig av klokkeslett og dag, når det gjelder aktivitet. 

Anonymkode: ec139...b1f

Etter å ha lest svaret ditt her måtte jeg teste ut chat . no. Har nylig blitt singel etter mange års ekteskap og dette var mitt første spake forsøk på å chatte litt da jeg synes profil på Tinder er kjempeskummelt å skulle opprette. Chatta med to stk menn i typ 5 minutter, og da de først høflighetsfraser m jobb osv var unnagjort lurte den ene på om jeg er barbert nedentil, mens den andre plutselig opplyser at han har kjøpt seg manne doldo!?!

Er det slik det er? Altså - rett på?? 😳😳

Anonymkode: 92ca2...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter å ha lest svaret ditt her måtte jeg teste ut chat . no. Har nylig blitt singel etter mange års ekteskap og dette var mitt første spake forsøk på å chatte litt da jeg synes profil på Tinder er kjempeskummelt å skulle opprette. Chatta med to stk menn i typ 5 minutter, og da de først høflighetsfraser m jobb osv var unnagjort lurte den ene på om jeg er barbert nedentil, mens den andre plutselig opplyser at han har kjøpt seg manne doldo!?!

Er det slik det er? Altså - rett på?? 😳😳

Anonymkode: 92ca2...fc7

Veldig mange menn chatter på den måten. Først litt  prat om småting, så er det rett på sexprat. Samme hvilken daitingsider en er på, du vil møte på disse! Blokker og ferdig.

Anonymkode: 7cf41...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Etter å ha lest svaret ditt her måtte jeg teste ut chat . no. Har nylig blitt singel etter mange års ekteskap og dette var mitt første spake forsøk på å chatte litt da jeg synes profil på Tinder er kjempeskummelt å skulle opprette. Chatta med to stk menn i typ 5 minutter, og da de først høflighetsfraser m jobb osv var unnagjort lurte den ene på om jeg er barbert nedentil, mens den andre plutselig opplyser at han har kjøpt seg manne doldo!?!

Er det slik det er? Altså - rett på?? 😳😳

Anonymkode: 92ca2...fc7

 

Chat.no er bare tull. Du møter ikke noen fine og seriøse menn der, bare griser.

 

Anonymkode: 65ff7...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Etter å ha lest svaret ditt her måtte jeg teste ut chat . no. Har nylig blitt singel etter mange års ekteskap og dette var mitt første spake forsøk på å chatte litt da jeg synes profil på Tinder er kjempeskummelt å skulle opprette. Chatta med to stk menn i typ 5 minutter, og da de først høflighetsfraser m jobb osv var unnagjort lurte den ene på om jeg er barbert nedentil, mens den andre plutselig opplyser at han har kjøpt seg manne doldo!?!

Er det slik det er? Altså - rett på?? 😳😳

Anonymkode: 92ca2...fc7

Men sånn er det jo overalt. Personlig synes jeg det er mye enklere å trykke "blokker" på de på chat (uten at jeg har vist bilde eller røpet noe om meg) og så uanfektet prate videre om det er andre hyggelige folk der. Man kan finne gull blant gråstein, men avhenger jo at man som i datingverden ellers bruker litt tid. Titter innom til litt ulike tidspunkt og raskt blokkerer de useriøse.

 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

 

Chat.no er bare tull. Du møter ikke noen fine og seriøse menn der, bare griser.

 

Anonymkode: 65ff7...c2e

Det stemmer ikke.

Anonymkode: ec139...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Veldig mange menn chatter på den måten. Først litt  prat om småting, så er det rett på sexprat. Samme hvilken daitingsider en er på, du vil møte på disse! Blokker og ferdig.

Anonymkode: 7cf41...948

Ja, man møter noen. Men min erfaring er at hvis man går etter de som har lagt litt arbeid i profilen, med litt tekst om seg selv og flere bilder, så slipper man unna mye sånt. De som legger litt insats i profil er stort sett mer seriøse enn de som bare slenger ut et bilde og lite annet, i alle fall i aldren 40+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DrueSmoothie skrev (På 10.2.2021 den 11.34):

Som nylig singel og passert 40 😮 (Gudhjepes 😛 ) så lurer jeg bare på, når dere skriver "Vanlige datingsider" istedenfor Tinder - Hvilke sider er mest "vanlige" i dag? Hvor har du selv profil? Og tenker du at det er OK å betale litt eller tenker du det er de profilene som er gratis som er av størst interresse for din del?

Sist jeg var singel og på slike sider gikk det i Sukker.no, Nettby og faktisk tilbake til Spray-date, så det er en stund siden 😛 Siste singel-periode var jeg kun på Tinder ( et par år siden), men møtte en kar utenom, så ble kortvarig erfaring derfra. Men følte det var mange på min alder på Tinder den gangen hvertfall. Men det er kanskje likevel ikke der man finner "flest"?

Og man ser jo reklamer for "just kiss" hele tiden, men bare navnet der lyser tenåring i mitt hode 😛

Bare nysgjerrig på hvor man finner "folk flest" i dag? Sukker? Match? EliteSingles? 

Jeg bruker tinder. Innimellom dukker det opp ei som tilsynelatende virker ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dropp å betale på Match og Møteplassen. Totalt bortkastede penger.

Kanskje betale litt på Sukker. Men var jeg deg hadde jeg bare brukt Tinder. Laget en god profil, og vært litt åpen i sveipingen. Og så heller sortert litt grovere hvis match.

 

Anonymkode: 65ff7...c2e

Kjenner flere som har funnet kjæresten på møteplassen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Veldig mange menn chatter på den måten. Først litt  prat om småting, så er det rett på sexprat. Samme hvilken daitingsider en er på, du vil møte på disse! Blokker og ferdig.

Anonymkode: 7cf41...948

Det er også min erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med "vanlig" så menes vel alt der du får lov å skrive en fyldig profil,  og det kanskje er et system for å matche folk basert på ett eller annet poengsystem. Sukker går foreksempel ganske langt i å opprette en psykologisk profil på deg.  Som mann er det vanskelig å gi deg råd, men Tinder vinner ofte uansett, bare pga antall brukere. Facebook Dating kan være verdt å sjekke. Der har jeg fått meg et par fine dates, og den er gratis.  

Jeg opplever at endel kvinner har gått i metning, av matcher og førstesamtaler, så jeg tror du gjør lurt i å ikke gå amok, men skjerme deg selv fra s.k. Tinderskade. Mange greier ikke å forholde seg til det, og kommer ikke forbi det overfladiske.  M50

Anonymkode: 4bca8...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (1 time siden):

Kjenner flere som har funnet kjæresten på møteplassen 

 

Det kan hende, det har jeg hørt om også. Men jeg forsøkte selv match i fjor sommer, og det var bare et evig mas etter penger fra appen, man skulle betale for alt. Og de eneste som tok kontakt var mye yngre menn som søkte milf. Ingen andre tok kontakt eller svarte på mine henvendelser. Men mest av alt var det maset om at man må betale ekstra for alt irriterende.

 

Anonymkode: 65ff7...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer på 4. året etter å ha møttes på Møteplassen. Sukker, Tinder og alt det der var ikke noe for meg.. 

Anonymkode: f97fc...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...