Gå til innhold

Prostatavibrator og leketøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på hvor normalt det er at hetero mannfolk koser seg analt med prostatavibrator? Er det noen som kan si noe om nytelsen? Er nysgjerrig på å prøve..

 

Hva sier damene om dette? 

 

Noen som har dette som sin hemmelighet for sin kone?

Anonymkode: f5084...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt og prøvd en slik vibrator siden jeg har hørt at disse skulle gi sterkere og bedre orgasmer, men det ble ingen "høydare" for min del. Ble bare prøvd 2-3 ganger før jeg ga opp. Og min kjæreste vet ikke om dette.

Men for all del, det kan jo være at du får en helt annen opplevelse enn det jeg fikk.

Anonymkode: 05e07...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de mennene jeg har møtt, er det veldig få som ytrer ønske om analstimuli - men om dette er fordi de ikke er interessert eller fordi de vegrer seg for å ta det opp, er en annen sak.. Jeg syns det er positivt at han er trygg på sin seksualitet, vet hva han liker og er interessert i å utforske. Så tommel opp fra meg, både alene og med partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt gode og sterke orgasmer med vibrerende massasjestav i anus, selvfølgelig onanerer jeg samtidig.

Min kone vet ikke om dette, tør ikke spørre om hun godtar dette, kanskje litt flaut?

Mange menn leker med anus men vil ikke innrømme slikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker buttplugg av og til. Utrolig godt! Runker en stund og blir veldig klar, før jeg fører inn pluggen og setter på vibrasjoner. Da kommer jeg i en voldsom orgasme! Kona vet om det, og er også med på det. Prøv det. Gjerne en buttplug som bøyer seg opp mot prostata, og den må ha vibrator i seg. Lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lh45 skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt gode og sterke orgasmer med vibrerende massasjestav i anus, selvfølgelig onanerer jeg samtidig.

Min kone vet ikke om dette, tør ikke spørre om hun godtar dette, kanskje litt flaut?

Mange menn leker med anus men vil ikke innrømme slikt.

Høres spennende å pirrende ut 😀 så du anbefale d på d sterkeste?😊

Anonymkode: f5084...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pantyhoselover skrev (14 minutter siden):

Jeg bruker buttplugg av og til. Utrolig godt! Runker en stund og blir veldig klar, før jeg fører inn pluggen og setter på vibrasjoner. Da kommer jeg i en voldsom orgasme! Kona vet om det, og er også med på det. Prøv det. Gjerne en buttplug som bøyer seg opp mot prostata, og den må ha vibrator i seg. Lykke til!

Så kjøp evt med vibrator, da dette gir best nytelse?

 

Syns detteber "skummelt".... dessverre sikkert pga at dette er så utroli tabu belagt

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lh45 skrev (36 minutter siden):

Jeg har hatt gode og sterke orgasmer med vibrerende massasjestav i anus, selvfølgelig onanerer jeg samtidig.

Min kone vet ikke om dette, tør ikke spørre om hun godtar dette, kanskje litt flaut?

Mange menn leker med anus men vil ikke innrømme slikt.

Æ å sitt kanskje med en følelse av at det virker flaut 🙈

 

Ja, æ å har en liten mistanke om at det er flere menn enn vi trur som leker med anus, meg ikke vill innrøm det da dette virker til å være tabu belagt

Anonymkode: f5084...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig tabu med menn som bruker prostata vibrator ?

Trodde faktisk at dette var ganske vanlig jeg.

Har ikke lagt skjul på at jeg bruker leketøy til venner de siste 10-15 årene, litt sjokka her jeg nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (15 minutter siden):

Er det virkelig tabu med menn som bruker prostata vibrator ?

Trodde faktisk at dette var ganske vanlig jeg.

Har ikke lagt skjul på at jeg bruker leketøy til venner de siste 10-15 årene, litt sjokka her jeg nå

Syns det har virket slik jeg ja dessverre... derfor jeg har vært skeptisk til å prøve...

 

Ka sier vennene dine da? Gjør dem også det?

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min bruker det sammen med meg. Gjort det på flere før han også 😃

Anonymkode: 23e6e...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min bruker det sammen med meg. Gjort det på flere før han også 😃

Anonymkode: 23e6e...b60

Og han å digge det eller?

 

Ka tenkt du første gangen om det? 

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dem bruker leketøy, jeg er nok den som er mest åpen, men har aldri fått noen negativ kommentar på dette, fått mye spørsmål om hvordan det kjennes ut.

Visst jeg ikke bruker dildo så bruker jeg en finger til å massere prostata, det er liksom en del av onaneringen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jentegutt skrev (20 minutter siden):

Mange av dem bruker leketøy, jeg er nok den som er mest åpen, men har aldri fått noen negativ kommentar på dette, fått mye spørsmål om hvordan det kjennes ut.

Visst jeg ikke bruker dildo så bruker jeg en finger til å massere prostata, det er liksom en del av onaneringen 

Okei 😊 kansje dette må prøves da🤔 vurdere å bestill en prostatavibrator tvert🙈

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okei 😊 kansje dette må prøves da🤔 vurdere å bestill en prostatavibrator tvert🙈

Anonymkode: f5084...b21

😁hadde ikke klart meg uten😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (På 10.2.2021 den 19.36):

😁hadde ikke klart meg uten😁

Vis jeg skal prøv, hvordan bruker å gjør det? Ligg du på ryggen eller står du?

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var kjæresten min som introduserte meg for dette. Hun begynte forsiktig med å bruke fingrene sine på meg, for å deretter hviske meg fantasiene sine om å ta meg med alle mulig leketøy samtidig som vi hadde sex, og deretter kjøpte vi noen. Og plutselig sto jeg der da, på alle fire med en stor sort dildo i rumpa.... Aner ikke hvor hun fikk dette fra, men det var godt og spennende. Nå har vi fremdeles tre-fire forskjellige leketøy i en skuff. Jeg kjøpte til og med en selv. De brukes ikke så mye, da det er litt stress med rengjøring osv. Men det hender at jeg bruker dem når jeg er alene. 

Anonymkode: f496e...8f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var kjæresten min som introduserte meg for dette. Hun begynte forsiktig med å bruke fingrene sine på meg, for å deretter hviske meg fantasiene sine om å ta meg med alle mulig leketøy samtidig som vi hadde sex, og deretter kjøpte vi noen. Og plutselig sto jeg der da, på alle fire med en stor sort dildo i rumpa.... Aner ikke hvor hun fikk dette fra, men det var godt og spennende. Nå har vi fremdeles tre-fire forskjellige leketøy i en skuff. Jeg kjøpte til og med en selv. De brukes ikke så mye, da det er litt stress med rengjøring osv. Men det hender at jeg bruker dem når jeg er alene. 

Anonymkode: f496e...8f6

Spennende! Så du vill anbefal meg å prøv dette skjønne æ?  Æ vill ikke angre tru du?

Anonymkode: f5084...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig positiv til at han og vi forsøker slikt. 

Jeg har rett og slett menn som maser om å penetrere min anal, men som anser det som fullstendig utelukket å utforske egen anal, langt opp i halsen. 

Heldigvis ferdig med slike menn, og har en mann som er åpne for å utforske det seksuelle med åpent sinn, både angående min og egen kropp. 

Anonymkode: e2d97...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spennende! Så du vill anbefal meg å prøv dette skjønne æ?  Æ vill ikke angre tru du?

Anonymkode: f5084...b21

Anbefales. Kjør på. Bruk glid. Begynn forsiktig. Ekstra gøy når man er to. Du kan angra på at du ikke prøvde det før. 

Anonymkode: f496e...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...