Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Jeg oppdaget til min store forskrekkelse da jeg kom på jobb i dag at det lukter litt svette av meg under den ene armen. Riktignok syns jeg det er klamt og ekkelt i Oslo i dag, og er generellt veldig varm, men det lukter ALDRI svette av meg. Hva kan det skyldes? Jeg har dusjet og alle klærne er nyvasket. Kan det ha noe med at jeg har mensen? Jeg har hatt veldig voldsom menstruasjon denne gangen med mye smerter, ekstra varm, mye blod osv... Kan det være en sammenheng?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Ja, det kan være fordi du føler ubehag ved mensturasjon
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Har du spist sterk mat? det kan jo få svetten til å lukte mer. Jeg har også hørt at Yerka kan gjøre at den lille svetten som kommer, lukter mer enn ellers.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Jeg har en venn som ikke kan bruke syntetiske klær, det lukter rett og slett kattepiss som han sier. Mulig det kan være noe sånn i ditt tilfelle? Se hva klærne dine er laget av, kanskje det er noe du reagerer på?
frizzbee Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Stress og menstruasjon kan fort resultere i svettelukt hos meg iallefall... Men jeg har kommet over et lite triks: bruk peelingkrem (sånn for kroppen) under armene når du dusjer, antiperspirant etterpå, og vips - problemet løst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå