AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 K46 her, singel, men kjenner at jeg e eller for å date nå. men, jeg finner ikke menn i passende alder interessante. , type på egen alder og opp til 50 år. Jeg føler de er gamle og triste gubber. At de er veldig voksne ...på en måte . Nesten på grensen til ekkelt. De gutta jeg snur meg etter og sveiper til høyre på tinder er ca 30-35... føler liksom jeg er mer jevngamle med dem.... Hva er dette for noe? Har jeg noe issues jeg ikke vet om. ? Anonymkode: 38eb2...c3e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): K46 her, singel, men kjenner at jeg e eller for å date nå. men, jeg finner ikke menn i passende alder interessante. , type på egen alder og opp til 50 år. Jeg føler de er gamle og triste gubber. At de er veldig voksne ...på en måte . Nesten på grensen til ekkelt. De gutta jeg snur meg etter og sveiper til høyre på tinder er ca 30-35... føler liksom jeg er mer jevngamle med dem.... Hva er dette for noe? Har jeg noe issues jeg ikke vet om. ? Anonymkode: 38eb2...c3e Nei, helt normalt. Menn 30+ ser veldig bra ut. Mange av de er ikke sure og bitre heller. Anonymkode: 15881...060 6
Brunello Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, helt normalt. Menn 30+ ser veldig bra ut. Mange av de er ikke sure og bitre heller. Anonymkode: 15881...060 Det er vel rimelig opplagt at både menn og kvinner på 30 jevnt over ser bedre ut enn de på 50. Tror de fleste synes det. 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Brunello skrev (7 minutter siden): Det er vel rimelig opplagt at både menn og kvinner på 30 jevnt over ser bedre ut enn de på 50. Tror de fleste synes det. Enig. Anonymkode: 15881...060
Hannah80 Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Har en kollega som tenker som deg. Men hun er evig singel. Hun er rundt 50, men nekter å date "gamle gubber" på sin egen alder. En 40-åring kan glatt date en 30-åring. Hvorfor skulle han date ei på 50? Tenker jeg.. 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Jeg vil heller ha de 10-20 år opp i alder. Er 33🤭 Anonymkode: 23391...23d 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Er 30 og foretrekker yngre menn...de eldre virker bare for gamle ... Anonymkode: fd0a5...3ee 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Jeg er bare 24 men jeg forstår jo at de på 50 kanskje ikke er noe å springe etter. Mitt inntrykk er at de bryr seg ofte ikke så mye om utseende og kroppen, og har ofte bastante, upopulære meninger. Mer opptatt av fjernkontrollen enn å ta vare på helsa. Og så har de sikkert et ekteskap eller forhold bak seg med voksne barn osv, og har liksom sitt «etablerte liv» selv om de nå er singel. Ikke så fristende da å ta restene av en sånn fyr. Alder er da bare et tall og så lenge du får napp hos de yngre så er det da ingen problem å gå etter de 👍🏼 Anonymkode: 3fd5b...d89 1
remix2020 Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): K46 her, singel, men kjenner at jeg e eller for å date nå. men, jeg finner ikke menn i passende alder interessante. , type på egen alder og opp til 50 år. Jeg føler de er gamle og triste gubber. At de er veldig voksne ...på en måte . Nesten på grensen til ekkelt. De gutta jeg snur meg etter og sveiper til høyre på tinder er ca 30-35... føler liksom jeg er mer jevngamle med dem.... Hva er dette for noe? Har jeg noe issues jeg ikke vet om. ? Anonymkode: 38eb2...c3e Det er vel på samme måte med oss menn midt i 40-åra. Vi også synes også at kvinner mellom 30-35 er finest.😉 Selv fant jeg kjærligheten med ei på 39❤️. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 K43. Har vært m en som var 7 år eldre i veldig mange år, han ble veldig fort gammel når han ble 40. Satser på en ny 40åring nå, eldre enn meg er helt utelukket 🙈 Anonymkode: 95f84...48c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Jeg er i tidlig 30årene og har alltid hatt det på samme måte som deg ts. Vet ikke hvorfor🤷♀️ samtidig går jeg rundt og er redd for at de yngre syns at jeg er gammel Anonymkode: fe07d...852
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 remix2020 skrev (43 minutter siden): Det er vel på samme måte med oss menn midt i 40-åra. Vi også synes også at kvinner mellom 30-35 er finest.😉 Selv fant jeg kjærligheten med ei på 39❤️. Du fant kjærligheten med ei på 39, men synes 30-35 er finest. Det synes jeg du skal si til henne 😃 Anonymkode: 0a0e0...c37 4
Tanuki Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du fant kjærligheten med ei på 39, men synes 30-35 er finest. Det synes jeg du skal si til henne 😃 Anonymkode: 0a0e0...c37 Slutt da. Selv om man har preferanser betyr det ikke at man utelukker alle andre. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): K46 her, singel, men kjenner at jeg e eller for å date nå. men, jeg finner ikke menn i passende alder interessante. , type på egen alder og opp til 50 år. Jeg føler de er gamle og triste gubber. At de er veldig voksne ...på en måte . Nesten på grensen til ekkelt. De gutta jeg snur meg etter og sveiper til høyre på tinder er ca 30-35... føler liksom jeg er mer jevngamle med dem.... Hva er dette for noe? Har jeg noe issues jeg ikke vet om. ? Anonymkode: 38eb2...c3e Det der er vanlig. Jeg er mann over 50 og på datingstedet sukker. Veldig mange av damene der søker bemerkelsesverdig langt ned i alder. Enten så mener de at de ser yngre ut for alderen, de synes jevngamle er for gamle eller de er ute etter en elsker. Ironisk nok så ser jeg de samme damene der hele tiden. Det kan se ut som om de leter etter noe de ikke kan få. Tiden går og plutselig en dag er de ikke aktuelle for jevnaldrende en gang. Anonymkode: e7fc2...189 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Helt normalt! Siden jeg begynte å se på menn har jeg likt dem mye eldre, altså 40+ den gang da. Ettersom jeg ble eldre og fra 20-30 år kunne jeg drømme om menn helt opp til 50 så lenge han var min «type» å deilig. Har gjort meg noen erfaringer å jeg ser jo at drømmen ikke alltid fungerer i praksis. Harde fakta er at eldre menn har både baggasje, å pikken funker ikke alltid. De er kanskke ferdig med barn og det bare passer ikke med mitt liv. Det sexuelle forsvinner liksom litt.. jeg liker fremdeles at han er litt eldre å nå er jeg med en som er 8år eldre enn meg. Merker ikke det på noen måte. Hvem vet om jeg når jeg blir 50 hvis jeg er singel da, om jeg ville sikle på de yngre . Foreløpig ikke.. men kan tenke meg jeg da ville sette pris på en stram kropp og en skikkelig hard pikk!😅 i den alderen kaster man ikke akkurat bort tiden.😂 akkurat nå er d mye annet som spiller inn også. ❤️ Anonymkode: b07ce...6a8 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det der er vanlig. Jeg er mann over 50 og på datingstedet sukker. Veldig mange av damene der søker bemerkelsesverdig langt ned i alder. Enten så mener de at de ser yngre ut for alderen, de synes jevngamle er for gamle eller de er ute etter en elsker. Ironisk nok så ser jeg de samme damene der hele tiden. Det kan se ut som om de leter etter noe de ikke kan få. Tiden går og plutselig en dag er de ikke aktuelle for jevnaldrende en gang. Anonymkode: e7fc2...189 De er ikke aktuelle for jevnaldrende engang fordi menn "har krav på yngre damer"? Damer derimot bør skjønne at når de blir gamle nok vil ingen ha dem, hverken yngre eller eldre menn?? Herregud så teit. Jeg fant meg en yngre mann jeg, og det kjenner jeg flere andre som også har gjort. Riktignok ikke stor aldersforskjell, men hittil har jeg bare dårlig erfaring med menn som er eldre enn meg, så nå prøver jeg noe nytt. Så langt veldig fornøyd. Anonymkode: 630c3...a41 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt normalt! Siden jeg begynte å se på menn har jeg likt dem mye eldre, altså 40+ den gang da. Ettersom jeg ble eldre og fra 20-30 år kunne jeg drømme om menn helt opp til 50 så lenge han var min «type» å deilig. Har gjort meg noen erfaringer å jeg ser jo at drømmen ikke alltid fungerer i praksis. Harde fakta er at eldre menn har både baggasje, å pikken funker ikke alltid. De er kanskke ferdig med barn og det bare passer ikke med mitt liv. Det sexuelle forsvinner liksom litt.. jeg liker fremdeles at han er litt eldre å nå er jeg med en som er 8år eldre enn meg. Merker ikke det på noen måte. Hvem vet om jeg når jeg blir 50 hvis jeg er singel da, om jeg ville sikle på de yngre . Foreløpig ikke.. men kan tenke meg jeg da ville sette pris på en stram kropp og en skikkelig hard pikk!😅 i den alderen kaster man ikke akkurat bort tiden.😂 akkurat nå er d mye annet som spiller inn også. ❤️ Anonymkode: b07ce...6a8 Mente IKKE å si noe galt om litt eldre menn!! Er nok mange som har perfekt sexliv der også.. 💕💕 Anonymkode: b07ce...6a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 Jeg er en kvinne på din alder og er ikke helt enig i det. Synes det er mange flotte menn på vår alder. Har selv et godt øye til en😊. Man kan godt også date selv om de er 10 år yngre selvsagt. Utseende er ikke alt. Det er kjemien som teller. Anonymkode: d2532...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Det er da menn i sent 30 åra og tidlig 40 åra som er veik i senga og dvaske og. Trener man selv så finner man en mann som også liker trening og sunn mat. Da varer kroppen lengre. Jeg liker å date jevnaldrende og gjerne de som er litt lekne i personligheten. De som er kjedelige sure og negative urørlige og lite humoristiske er gjerne "eldre" i hodet. Anonymkode: 87d78...04b 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 Kvinne, 45. Samboeren gjennom mange år er 38. Viktigst av alt er å være på nett mentalt, ha sammenfattende interesser og generelt like hverandre. Det finnes gamliser i alle aldre, og folk som er unge og spreke til sinns og holder seg aktive. Jeg kunne vært sammen med noen på alder eller eldre så lenge vi var på samme sted og nivå. Hadde ikke orket en kjedelig og passiv fyr uansett alder. Anonymkode: 0f3c4...a7e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå