Alenetilen Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Er det noen flere som var med i denne julekalenderen i førjulstiden 2020? Man betalte 8,- pr luke man ville være med i. Lurer egentlig på om noen andre har fått premien de vant? Endret 9. februar 2021 av Alenetilen Feilskriving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turner Skrevet 24. mai 2021 #2 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) Hei. Jeg var med på denne kalenderen. Vant «luke» 23, fikk melding av HeltHjem at pakken var levert i postkasse. 2ganger, men ingen av gangene var det noe i posten. Ringte HeltHjem å spurte hva som hadde skjedd, de kunne bare svare at pakken var registrert som levert, og tar ikke mer ansvar for det. Men de skulle gi beskjed til sender av pakken, og hvis jeg ikke hørte noe mer, så kunne jeg ta kontakt med sender selv. Har prøvd å sende melding til både Kristin og Dennis på insta, og Mail til Kristin og melding på face, men ingen svar. Endret 24. mai 2021 av Turner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå