AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Blir vel ikke dårlig siden det er tørt? Nå har pus hoppet på benken og klort hull i den store sekken med tørrfor. Tok en plastpose over og la noe over så han ikke får tak i den. Men ingen giftig maling på posen som kan komme borti tørrforet? Er litt usikker selv om jeg egentlig burde vite det da. Anonymkode: ca19d...16f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Burde jeg ikke gi han det? Anonymkode: ca19d...16f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Vil ikke anbefale å la katten spise forposen, ei heller å ha den stående fremme så katten får tak i den, men er ikke farlig at maten har vært i kontakt med posen, nei. Anonymkode: 0d7e5...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke anbefale å la katten spise forposen, ei heller å ha den stående fremme så katten får tak i den, men er ikke farlig at maten har vært i kontakt med posen, nei. Anonymkode: 0d7e5...9ca Nei lar han da ikke spise posen. Det var godt å høre. Kan sette den et annet sted. Anonymkode: ca19d...16f
nordlending Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Det går helt fint. Jeg har selv en boks jeg fyller over tørrfôr i, kan det være en idé? Så slipper du tørrfôr overalt (hvis posen er ødelagt). 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 nordlending skrev (5 minutter siden): Det går helt fint. Jeg har selv en boks jeg fyller over tørrfôr i, kan det være en idé? Så slipper du tørrfôr overalt (hvis posen er ødelagt). Så bra 👍 Takk for tips. Det skal jeg gjøre 🙂 Anonymkode: ca19d...16f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå