AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Er en kvinne i 30 årene som akkurat har begynt å date igjen. Vil si jeg er en pen jente/dame, men ting står litt stille på tinder. Er ikke så mye aktivitet der. Forstår at covid 19 er en faktor. Tips til andre gratise apper/nettsider hvor jeg kan møte en mann? Erfaringer? Anonymkode: 72d33...3f8
Anonymous 91 Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Hot or not. Fer traff jeg min samboer
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er en kvinne i 30 årene som akkurat har begynt å date igjen. Vil si jeg er en pen jente/dame, men ting står litt stille på tinder. Er ikke så mye aktivitet der. Forstår at covid 19 er en faktor. Tips til andre gratise apper/nettsider hvor jeg kan møte en mann? Erfaringer? Anonymkode: 72d33...3f8 hvis du ser nogelunde bra ut å lager deg bruker på tinder så får du masse matcher Anonymkode: a208e...d03
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Hadde jeg blitt singel nå hadde jeg nok lasta ned gode gamle Tinder.. kanskje en profil på match og? Der gir man gjerne litt mer info om seg selv å flere er kanskje hakket mer seriøse? Jeg aner ikke😅 Anonymkode: 2fdf3...c87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå