AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Og jeg klarer ikke huske navnet, så håper noen her kan hjelpe meg før jeg blir gal. Det er et geografi/reisespill fra enten 90-tallet eller tidlig 2000-tallet. Husker ikke om det er norsk, eller om man kunne velge språk. Spillet handlet om å reise rundt i verden. Man kunne reise med båt eller fly (eller tog?), og det var som en slags rebus hvor man skulle frem til en endelig destinasjon, og man kunne spille opptil 4 personer. Når man reiste rundt fikk man spørsmål om de stedene man var. Det er ikke globetrotter eller backpacker. Noen som aner hva jeg tenker på? Hilsen frustrert! Anonymkode: d47aa...29e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Kan det være Carmen Sandiego spillene?. https://en.wikipedia.org/wiki/Carmen_Sandiego Anonymkode: d388b...0dd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 GeoSmart! ? Anonymkode: 2124a...701 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): GeoSmart! ? Anonymkode: 2124a...701 Det var geosmart, ja Anonymkode: d47aa...29e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå