Gå til innhold

"TROLLSKAP" i anledning 40 årsdag.


lillemor

Anbefalte innlegg

Hei dere!

En av venn av oss fyller snart 40 år.

Han er av den typen som har gjør jævelskap med alle sine kompiser, og nå har vi tenkt å ta igjen!!!

Da mener jeg selvsagt litt av den uskyldige sorten.

Da typen min ble 35 år satte kameraten inn en annonse på tekst tv, der det stod at typen min hadde biletter til et skøyte løp på lillehammer, da det var OL der.

Han ble nedringt i 1 måned.....folk ringte fra hele ladet og de ringte midt på natta og.

Nå gjelder det å finne på noe som slår den!!

Har du noen gode forslag på ordentlig "trollskap", eller har du hørt om noe stilig som er blitt gjordt.

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker... jeg tenker... Ikke lett, det der. For det skal jo gjerne være både gjennomført og god humor. Ikke slemt, men samtidig morsomt. Hmmm...

Hva med å gi igjen med samme mynt? Sett inn annonse i avisa på han sine vegne, for eksempel at han deler ut gratis ved til de 50 første som stiller opp personlig? Om ikke ved, så et eller annet som er gratis. Da pleier folk å våkne *he-he*

Skal tenke litt videre.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemor

En her på jobben satte inn en annonse der hun sa at han (hennes mann) skulle selge sin nye bil (Golf) for kr. 10.

Han ble nedringt i flere dager.

Hva med å prøve dette ??

Lykke til, fortell hva du gjorde.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Flotte forslag dere kom med.

Den der med å få de 50 første til å sttille opp personlig den var ikke dum....

Han driver eget firma, så hvis de 50 første som kom kunne få noe gratis..

Dere aner ikke hvor mye trollskap han har gjort!!!!! han er utrolig.

EKS. En mannlig venn av oss var på kurs i oslo, etter 5 dager ringte vennen vår til mannens kone. Han la om stemmen til ekte søring!! og fortalte at nu var han mektig irretert på den der nordlænnængen som var å rota med kona hannses, kona til kursdeltakeren ble forbanna på mannen sin, og veldig lei seg for at han hadde innledet et forhold til en dame i oslo.

Gjett om gubben i oslo ble hudfletta!!!!

Han skjønte ingenting....

Men vi vennene la fort to og to sammen, og skjønte det måtte være han som hadde vært ute igjen.

Flere gode forslag fra dere ønskes!!!!

Hilsen lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Gå i nattens mulm og mørke med noen venner, pakk inn huset og bilen hans i papir,

Sett masse plakater på veien fra huset til jobben hvor dere gratulere med dagen.

Gjerne med forstørret bilder på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et veldig aktuellt tema som jeg gjerne kaster meg ut i.

Min mann fyller "rund dag" i slutten av juni. Han er typen som liker litt fres og fart og jeg trenger noen tips for å gjøre dagen litt spennende. Vi blir ca.50 gjester og en vennegjeng av han styrer bak kulissene og holder på med sine ting.

Kunne tenke meg noen ektra påfunn som jeg kunne arrangere.

Kom med ideer hvis dere har!!! Det kan gjerne være noe helt sprøtt, men selvfølgelig ufarlig. Vil jo ikke miste mannen min.

Mara12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerfar fylte 40 like etter elgjakt-sesongen, og en eller anna hadde satt inn annonse om at han solgte ferskt elgkjøtt til 70,- kr kiloen. Han vart også nedringt i fleire dagar, og fann aldri ut kven som hadde gjort det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...