AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg var på en hyggelig tur date i går. Når turen var over så vi at det var en hyggelig tur og han sa at vi snakkes på snapchat. Er det et dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe fra han siden turen? Anonymkode: 8a204...800
Gjest Kayo Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var på en hyggelig tur date i går. Når turen var over så vi at det var en hyggelig tur og han sa at vi snakkes på snapchat. Er det et dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe fra han siden turen? Anonymkode: 8a204...800 Det er egentlig umulig for noen å vite. Finnes mye rart man lærer i dag: "ikke vær desperat!",'" vent x antall dager med å sende melding", Hun liker deg bedre om du er "hard to get!" Kanskje han er bitt av denne basillen 😅
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Mole skrev (18 minutter siden): Det er egentlig umulig for noen å vite. Finnes mye rart man lærer i dag: "ikke vær desperat!",'" vent x antall dager med å sende melding", Hun liker deg bedre om du er "hard to get!" Kanskje han er bitt av denne basillen 😅 Det er mulig. Men jeg hadde nå trodd han skulle ta kontakt innen et døgn siden han sa at vi snakkes på snapchat. 😅 Anonymkode: 8a204...800
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 "Vi snakkes" sier vel ikke stort om hvem som skal ta kontakt? Hvorfor ikke sende han en melding? Anonymkode: 40908...168 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "Vi snakkes" sier vel ikke stort om hvem som skal ta kontakt? Hvorfor ikke sende han en melding? Anonymkode: 40908...168 Jo jeg kan vel det. Men tenkte at siden det var jeg som til initiativ til date, så burde han skrive først etterpå. Men han var forsåvidt den første til å skrive på date dagen. Så jeg aner ikke hva jeg burde gjøre nå. Vente, eller sende en Snap? 😛 Anonymkode: 8a204...800
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Minner meg om innlegget hvor han gikk tur med ei dame, men som har dame... Og skrevet på Facebook veggen... 😛 Anonymkode: 7947b...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Minner meg om innlegget hvor han gikk tur med ei dame, men som har dame... Og skrevet på Facebook veggen... 😛 Anonymkode: 7947b...ac1 Vel, det er ikke samme person 😝 Anonymkode: 8a204...800
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Istedet for å vente på melding så spurte jeg hva han syns. Det viste seg at han syns det var hyggelig, men syns det manglet riktig kjemi. Så vet jeg det. Om en fyr ikke sender melding innen et døgn etter første date, så er han ikke interessert 😝 Anonymkode: 8a204...800 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Så bra du spurte ☺️ det er ikke alltid så lett å ta det skrittet, men da vet du det nå 😊 Flere fisk i havet, bedre lykke neste gang 🤗 Anonymkode: f3f22...261 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var på en hyggelig tur date i går. Når turen var over så vi at det var en hyggelig tur og han sa at vi snakkes på snapchat. Er det et dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe fra han siden turen? Anonymkode: 8a204...800 Synes å si "snakkes på snapchat" var useriøst i seg selv jeg da, om han så hadde tatt kontakt. Ser ikke på snap som noe man bygger noe videre på seriøst. Men det er meg da. Anonymkode: 2e4ef...208 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra du spurte ☺️ det er ikke alltid så lett å ta det skrittet, men da vet du det nå 😊 Flere fisk i havet, bedre lykke neste gang 🤗 Anonymkode: f3f22...261 Takk for det 🤗 Anonymkode: 8a204...800
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes å si "snakkes på snapchat" var useriøst i seg selv jeg da, om han så hadde tatt kontakt. Ser ikke på snap som noe man bygger noe videre på seriøst. Men det er meg da. Anonymkode: 2e4ef...208 De fleste det har blitt noe videre med har vi fortsatt på snap etter daten. Det er vanlig i dag. Anonymkode: 8a204...800
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Istedet for å vente på melding så spurte jeg hva han syns. Det viste seg at han syns det var hyggelig, men syns det manglet riktig kjemi. Så vet jeg det. Om en fyr ikke sender melding innen et døgn etter første date, så er han ikke interessert 😝 Anonymkode: 8a204...800 Jajja, så vet du det Bedre lykke neste gang🤞 Anonymkode: 40908...168 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste det har blitt noe videre med har vi fortsatt på snap etter daten. Det er vanlig i dag. Anonymkode: 8a204...800 Ja, som sagt det er min erfaring mtp å bygge noe seriøst. Synes det å si "snakkes på snap" etter en date blir litt upersonlig. Der er man gjerne bare én av mange. Men mulig dere er ganske unge, og da er det kanskje mer vanlig ja. Anonymkode: 2e4ef...208 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Istedet for å vente på melding så spurte jeg hva han syns. Det viste seg at han syns det var hyggelig, men syns det manglet riktig kjemi. Så vet jeg det. Om en fyr ikke sender melding innen et døgn etter første date, så er han ikke interessert 😝 Anonymkode: 8a204...800 Det er helt riktig. Det er min klare erfaring også, at menn sender melding med en gang hvis de er interessert. Er de litt lunkne eller ikke interessert, hører du ikke noe med en gang. Det kan hende du hører noe noen dager etterpå, fordi han har lite suksess med andre. Fremdeles et dårlig tegn.... Anonymkode: 395ae...113 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jo jeg kan vel det. Men tenkte at siden det var jeg som til initiativ til date, så burde han skrive først etterpå. Men han var forsåvidt den første til å skrive på date dagen. Så jeg aner ikke hva jeg burde gjøre nå. Vente, eller sende en Snap? 😛 Anonymkode: 8a204...800 Ikke rart du er singel. Ta nå kontakt og slutt å tenk hvem som skal sende hva. Blir så oppgitt av folk som dater som klager på null eller lite kontakt. Gud forby at man faktisk sender en melding selv 🙈 Anonymkode: fdb8b...dc6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke rart du er singel. Ta nå kontakt og slutt å tenk hvem som skal sende hva. Blir så oppgitt av folk som dater som klager på null eller lite kontakt. Gud forby at man faktisk sender en melding selv 🙈 Anonymkode: fdb8b...dc6 Hun har tatt kontakt da... Les litt lenger ned i tråden. Anonymkode: 395ae...113 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt riktig. Det er min klare erfaring også, at menn sender melding med en gang hvis de er interessert. Er de litt lunkne eller ikke interessert, hører du ikke noe med en gang. Det kan hende du hører noe noen dager etterpå, fordi han har lite suksess med andre. Fremdeles et dårlig tegn.... Anonymkode: 395ae...113 Jeg var på date med en fyr og han sendte melding selv rett etter daten. Vi holdt kontakt. Jeg spurte om vi skulle treffes igjen og da svarte han at ikke følte at kjemien var der 🤷♀️ Anonymkode: 37b69...c95 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Det er et dårlig tegn fra begge, gå bare videre, eller send en snap hvis du er interessert. Anonymkode: e1591...1a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå