Herlighet Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Kort fortalt: Jeg møtte en tinderdate for en tid tilbake. Vi har kommunisert over et par uker og vi har matcha godt på så mange måter. Hyggelig, fin mann som kunne passe meg godt og som jeg gledet meg til å møte. Så møtes vi, skravla går og timene går. En veldig hyggelig date som ender i klining og samtykkende deilig sex, med kondom. Jeg ba han spesifikt om å bruke kondom, noe han gladelig gjorde. Så, midtveis i akten tar han av seg kondomen, uten å spørre meg eller si noe. Han forteller det til slutt, hvor jeg blir fly forbanna og hiver han på huet og ræva ut. Uakseptabel oppførsel. Det jeg lurer litt på, er om noen andre har opplevd det samme? Jeg har ingen planer om å møte han fyren igjen, åpenbart. Men etter litt nærmere research, så finner jeg ut av at han har dukket opp under meetoo, på ulike måter som gjør at jeg sitter igjen med en skikkelig kvalm og uggen følelse av hele mannen. Jeg håper virkelig ingen andre blir utsatt for han, men jeg er ikke så sikker på om jeg kan bidra til det? Jeg er i midten av 30 årene og han er over 50.
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Utrolig dårlig gjort å ta av kondomet da du spesifikt hadde bedt han om å beholdet det på. Gav han deg noe begrunnelse for hvorfor han tok det av? 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Har opplevd det en gang. Slapp heldigvis unna med bare klamydia. Ikke graviditet eller noe verre enn klamydia. Utrolig dårlig gjort! Anonymkode: 0d16a...dc6 3
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2021 Uatskillelig skrev (1 time siden): Utrolig dårlig gjort å ta av kondomet da du spesifikt hadde bedt han om å beholdet det på. Gav han deg noe begrunnelse for hvorfor han tok det av? Ingen begrunnelse annet enn at han hadde lyst. Jeg blei ganske sjokka av hele opplevelsen... Men er ikke menn redde for å gjøre damer gravide? Eller for sykdommer? Jeg skjønner jo ikke at han tør... 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Hvordan fant du han under #metoo? Anonymkode: f6d81...f19 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Dette burde du anmelde. Legger ved link til en som har spurt om dette på ung.no: https://www.ung.no/oss/overgrep/267278.html Anonymkode: 96c65...e59 3
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har opplevd det en gang. Slapp heldigvis unna med bare klamydia. Ikke graviditet eller noe verre enn klamydia. Utrolig dårlig gjort! Anonymkode: 0d16a...dc6 Uff! Ja, det er respektløst og grenseoverskridende. Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal stole på at man kan ha trygg sex sammen, når man vet at noen kan gjøre noe sånt. 2
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan fant du han under #metoo? Anonymkode: f6d81...f19 Google... Jeg har en greie med å ikke google og finne ut all verdens om folk, fordi jeg liker å bli kjent med folk på deres og mine premisser. Det høres kanskje naivt ut, men jeg synes det kan ødelegge noe av det fine som også ligger å bli kjent med hverandre. Den bet meg åpenbart i ræva den gangen her. Jeg hadde uansett ikke kunne funnet ut av at han ville gjort dette, men hadde jeg visst det jeg fant ut, hadde jeg holdt meg langt unna han i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Sånt skjer når du puler folk du ikke kjenner Anonymkode: 965fc...33f 2
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette burde du anmelde. Legger ved link til en som har spurt om dette på ung.no: https://www.ung.no/oss/overgrep/267278.html Anonymkode: 96c65...e59 Tusen takk for link! Jeg har lest litt om dette og det er visstnok en trend, en farlig en som sådan. Men hvordan kan det føre frem, som en anmeldelse? Hvordan skal man bevise at han har brutt den avtalen? Ser for meg mye seigpining her, som kanskje ikke fører noe sted? Jeg har rapportert han på Tinder, men vet ikke hva det fører med seg heller... 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 Fysj. Han har garantert gjort det før og kommer til å gjøre det igjen. Håper du har testet deg! Anonymkode: a12a9...748 1
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånt skjer når du puler folk du ikke kjenner Anonymkode: 965fc...33f Vel. Sånt KAN skje, når man har sex. Jeg har aldri opplevd dette før, heldigvis! Håper det blir den siste
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fysj. Han har garantert gjort det før og kommer til å gjøre det igjen. Håper du har testet deg! Anonymkode: a12a9...748 Antageligvis... Såklart, det gjorde jeg dagen etter. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sånt skjer når du puler folk du ikke kjenner Anonymkode: 965fc...33f Hallo i luken! Ikke prøv å slutshame sånt bort, er du snill, å ta av seg kondomen og utsette den andre for både kjønnssykdommer og graviditet, det er ikke ok, og vil heller aldri bli det. Anonymkode: 9a74e...0ee 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 Herlighet skrev (13 minutter siden): Antageligvis... Såklart, det gjorde jeg dagen etter. Det er alt for tidlig. Du må vente 14 dager før du får en pålitelig test. Anonymkode: 0d16a...dc6 1
Safiye Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Skrevet 9. februar 2021 Bør slutte å kalle det stealthing og kalle det for det rette navnet, VOLDTEKT. Anonymkode: 6bc14...3db 3
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #18 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hallo i luken! Ikke prøv å slutshame sånt bort, er du snill, å ta av seg kondomen og utsette den andre for både kjønnssykdommer og graviditet, det er ikke ok, og vil heller aldri bli det. Anonymkode: 9a74e...0ee Takk! Jeg synes det er helt koko! Og jeg er fortsatt litt satt ut og smått i sjokk. Det er tross alt hans bevisste valg og handling, det har da ingenting med meg å gjøre, sånn sett.
Herlighet Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #19 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bør slutte å kalle det stealthing og kalle det for det rette navnet, VOLDTEKT. Anonymkode: 6bc14...3db Det er noen andre enn meg, som omtaler dette som stealthing. Mulig det hadde blitt vurdert som ett overgrep, men voldtekt er det vel ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #20 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bør slutte å kalle det stealthing og kalle det for det rette navnet, VOLDTEKT. Anonymkode: 6bc14...3db Nei, voldtekt er dette ikke. Men det er skikkelig usselt, og viser en person uten moral og ryggrad. Utsetter en annen for både graviditet og sykdommer. Anonymkode: 34f4e...6fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå