Gå til innhold

På date for henne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på tur med ei jente her om dagen, hun vet at jeg har dame. 

Det var bare en helt venlig tur for meg, men kanskje hun følte det som en date?

Etter turen takket hun for en fin tur på snap, men i tillegg la hun igjen en melding på Facebook. 

Vet ikke hva hensikten var. Hun visste heller ikke om jeg hadde sagt til dama mi eller ikke om at vi skulle på en treningstur sammen. 

Nå har hun ikke sendt mange meldinger. På den kommentaren skrev jeg bare takk for turen. 

Kanskje hun håpet på noe annet eller? Hva sier dere jenter?

Anonymkode: 0d941...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva var premissene for denne turen da?  Hvorfor treffer du andre når du har dame? Er dette bare en venninne for deg eller noe annet?  Skjønner ikke opplegget jeg. 

• Liker 10
Skrevet

For meg høres det ut som hun bare var normalt høflig etter en treningstur?

Men hva er greia da? Hvilken relasjon har dere? Var det en treningstur med en kollega? Gammel venninne? Ny bekjentskap?

Anonymkode: 6e9d4...1f1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

For meg høres det ut som hun bare var normalt høflig etter en treningstur?

Men hva er greia da? Hvilken relasjon har dere? Var det en treningstur med en kollega? Gammel venninne? Ny bekjentskap?

Nytt bekjentskap. Men var det ikke nok å skrive det på snap, hvorfor på FB veggen. Gjør ikke meg noe. Men syntes det var litt rart. 

Skrevet
Måneskinn skrev (1 time siden):

Men hva var premissene for denne turen da?  Hvorfor treffer du andre når du har dame? Er dette bare en venninne for deg eller noe annet?  Skjønner ikke opplegget jeg. 

Nei tydelig du ikke skønner mye. Kan man ikke få nye bekjentskaper, gutt eller jente uten å måtte henge med dama hele tiden?? Hun kunne/ ville ikke på treningstur heller

Skrevet

Hadde ikke syntes veldig mye om det om typen min gikk på tur med nytt damebekjentskap, sorry ass. Ja ja jeg er sikkert sjalu usikker bla bla. 

Anonymkode: 45ee6...b52

• Liker 17
Skrevet

Hvis du har vært ærlig med at du har dame og at det bare er treningspartner du er ute etter så tror jeg det er det hun forholder seg til. Enig i at det kanskje var litt rart å legge det ut på veggen din? men kanskje hun gjorde det fordi hun ble uttrygg på om du gjorde noe(eller har til hensikt å gjøre noe) bak ryggen på dama di? Kanskje hun ville vise helt åpent at dere hadde vært på treningstur slik at ingen kan beskylde henne for å ha hensikt om å gå bak ryggen på dama di? I såfall var jo det en ganske grei måte å gjøre det på.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei tydelig du ikke skønner mye. Kan man ikke få nye bekjentskaper, gutt eller jente uten å måtte henge med dama hele tiden?? Hun kunne/ ville ikke på treningstur heller

OJda, ta ikke den tonen der takk!! Når du legger ut et sånn innlegg så får du jaggu forvente å få spørsmål!

Tydelig at du ikke skjønner mye og....  Ville aldri vært dama di, respektløs som du er mot andre. Fy skam! 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis du har vært ærlig med at du har dame og at det bare er treningspartner du er ute etter så tror jeg det er det hun forholder seg til. Enig i at det kanskje var litt rart å legge det ut på veggen din? men kanskje hun gjorde det fordi hun ble uttrygg på om du gjorde noe(eller har til hensikt å gjøre noe) bak ryggen på dama di? Kanskje hun ville vise helt åpent at dere hadde vært på treningstur slik at ingen kan beskylde henne for å ha hensikt om å gå bak ryggen på dama di? I såfall var jo det en ganske grei måte å gjøre det på.

Ja meget mulig. 

Skrevet
Måneskinn skrev (21 minutter siden):

OJda, ta ikke den tonen der takk!! Når du legger ut et sånn innlegg så får du jaggu forvente å få spørsmål!

Tydelig at du ikke skjønner mye og....  Ville aldri vært dama di, respektløs som du er mot andre. Fy skam! 

Ville heller ikke vært sammen ei sur, sjalu og bjeffende dame som deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hadde ikke syntes veldig mye om det om typen min gikk på tur med nytt damebekjentskap, sorry ass. Ja ja jeg er sikkert sjalu usikker bla bla. 

Stakkars typen din som ikke får være venner med hvem han vil. Å leve i et samboerskap bygd på sjalusi vil ikke holde lenge

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker som AB1f1 at hun antagelig bare prøver å forsikre seg om at dere begge er enige om at dere kun er venner, og at hun er engstelig for at noen skal misforstå. Du burde berolige henne ved å skrive en melding om noe kjæresten din har sagt eller gjort, f.eks. kan du skrive at dere må gå på tur igjen for dama likte å ha TV-en for seg selv eller noe sånt. 

Anonymkode: ce7c3...b3e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Stakkars typen din som ikke får være venner med hvem han vil. Å leve i et samboerskap bygd på sjalusi vil ikke holde lenge

Du høres ut som en trivelig fyr, ts 😅 Fine, høflige svar du gir i denne tråden. 😂

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville heller ikke vært sammen ei sur, sjalu og bjeffende dame som deg

vel når du bjeffer til meg så bjeffer jeg til deg!     Jeg er ikke sur eller sjalu, men når du snakker sånn til meg må du regne med å få tilsvar - det handler ikke om meg og mine egenskaper. At du blir så sinna tyder jo på¨at du har noe å skjule da.... 

Innlegget ditt er jo merkelig.  Når du velger å gå tur med en jente mens du har dame   - uten å si fra hva meningen er med det, så må du regne med at det blir litt rart i etterkant.  

• Liker 5
Skrevet
Måneskinn skrev (42 minutter siden):

vel når du bjeffer til meg så bjeffer jeg til deg!     Jeg er ikke sur eller sjalu, men når du snakker sånn til meg må du regne med å få tilsvar - det handler ikke om meg og mine egenskaper. At du blir så sinna tyder jo på¨at du har noe å skjule da.... 

Innlegget ditt er jo merkelig.  Når du velger å gå tur med en jente mens du har dame   - uten å si fra hva meningen er med det, så må du regne med at det blir litt rart i etterkant.  

Er det mulig å være så surmaga. Det var jo bare tur/ trening. Behøver ikke noe mening. Djisses

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tenker som AB1f1 at hun antagelig bare prøver å forsikre seg om at dere begge er enige om at dere kun er venner, og at hun er engstelig for at noen skal misforstå. Du burde berolige henne ved å skrive en melding om noe kjæresten din har sagt eller gjort, f.eks. kan du skrive at dere må gå på tur igjen for dama likte å ha TV-en for seg selv eller noe sånt. 

Anonymkode: ce7c3...b3e

Godt med noen som klarer å gi noe konstruktive svar. 

Ja kanskje jeg skal gjøre det. Godt tips. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det mulig å være så surmaga. Det var jo bare tur/ trening. Behøver ikke noe mening. Djisses

takk i like måte. Om du ikke trenger noen mening - hvorfor poster du spørsmål? ;) 

• Liker 5
Skrevet
Måneskinn skrev (1 time siden):

takk i like måte. Om du ikke trenger noen mening - hvorfor poster du spørsmål? ;) 

Trenger ikke mening fra deg som sprer eder og galle 🤮

Skrevet
Måneskinn skrev (2 timer siden):

Måneskinn, ts vil bare ha svar som passer ham, skal vite 😆

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt enig. Høres veldig merkelig ut hele dette opplegget. 

Men han tør vel ikke gå tur alene. 

Anonymkode: 53316...9d6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...